henrikrox Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Skrik ut hvis noen vil spille Trine i kveld, jeg må dessverre gjøre fysikk og matte nå, siden jeg har eksamen nå, haha, merker det ikke var akkurat det rette tidspunktet å kjøpe konsoll på. Hadde vært fun å ha coop med 4. Da hvis du gjør det med randoms og en leaver, så disconnecter spillet. Jeg er ihvertfall ledig fra 20:00 og utover Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 En kan justere det ja, men verdiene er forskjellige fra spill til spill. Som regel litt for mørkt i dem fleste spill. Justere gama på tv for hvert spill er noe folk bare ikke gjør, en justerer lys nivået i spillet om det er mulig og that's it. Men for sammenligning av forskjellige plattformer så er det kildematerialet en sammenligner uten noen justeringer. Capture av spill blir ikke tatt via tv liksom... Her flytter du målet, du må nesten bestemme deg. Er det bildet fra Xbox 360 som er mørkere enn bildet fra Wii U, eller er det et par vilkårlige spill på Xbox 360 som er mørkere enn sine ekvivalenter på Wii U (mens de fleste er like, eller har motsatt forhold)? I innlegget jeg svarte på skrev du førstenevnte, men du mente sistenevnte? Men jo, man kalibrerer for innkilde. Det gjøres som regel med kalibreringsprogramvare og ofte ekstern maskinvare (f.eks. Spyder). Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Spill med bekreftet dato eller måned: 11. januar - Ninja Gaiden 3: Razor's Edge 18. januar - SiNG Party 12. februar - Aliens: Colonial Marines Mars - Monster Hunter 3 Ultimate Mars - Rayman Legends Tenker vi ser Game & Wario i februar/mars og Pikmin 3 i mai. Endret 1. desember 2012 av kilik Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Gleder meg til spill som Zelda og Mario Galaxy 3. Objection! Jeg håper vi er ferdige med Galaxy for godt nå. Det første var genialt, men det andre føltes mer som en expansion enn fullverdig oppfølger. Det er kanskje ikke så rart, da det fortsatt var på Wii, og om jeg ikke tar helt feil leste jeg et sted at de brukte mange brett som de ikke fikk plass til i Galaxy 1. Nå har vi derimot Wii U, og med det har Nintendo mye bedre muligheter til å gjøre akkurat hva de vil med Mario. (og andre spill, så klart.) Super Mario 64 var ikke bare fantastisk, men det var et direkte resultat av mye kraftigere konsoll. Super Mario Bros og Super Mario World er fortsatt meget bra spill, men jeg tror neppe SNES kunne ha gitt oss et 3D Mario som SM64. Deretter kom Sunshine på Gamecube. Det er også et meget bra spill, men var svært annerledes enn SM64. Det kan være mange grunner til det, men jeg er glad de våget å eksperimentere litt. Galaxy på sin side utnyttet kraften i Wii maksimalt og sørget for bra grafikk og meget bra gameplay. Så bra at de delte det opp i to spill, uten at jeg klager. Men hva nå? Wii U er langt kraftigere enn Wii, så det ville vært dumt å bare gjenta Galaxy. Da kunne de heller laget en Super Mario 64 U, eller hva de nå kaller det. Vi kunne hatt et mye større slott, mange flere bilder og mye mer variasjon denne gangen. Eller de kan gjøre noe helt annerledes igjen. Sunshine var annerledes enn SM64, og Galaxy var annerledes enn Sunshine. Så hvorfor skal Wii U-spillet/-ene være følge Galaxy-formelen? Det er ikke bare feigt, noe vi vet Nintendo ikke er, men det blir også fort repetitivt og kjedelig. En av hovedgrunnene til hvorfor Mario holder seg så godt etter alle disse årene er fordi han stadig fornyer seg, så hvorfor stoppe nå? In other news er jeg litt småsur. Satte Tekken på nedlasting over natten, men konsollen slo seg av etter en time da jeg lå og sov og ikke brukte den. Satte den på nedlasting igjen før jeg dro på jobb, men kom hjem til "Error: Can't connect to server". Hmpfl. Startet nedlastingen for tredje gang nå, så vi får se. Heldigvis fortsetter den der den slapp, så slipper å laste ned alle 15GB om igjen. Skulle bare ønske de brukte serverne til Bioware. Lastet ned hele SW: The Old Republic på under førti minutter. ;p Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Visstnok skal det være en dedikert ARM-prosessor som kjører OSet, mulig den rett og slett er for treg for å kjøre ting fort? Er nok kun en software greie. Blir rettet på, og snart glemt sikkert. En annen ting, jeg testet den USB til Ethernet "dongelen" og den gjorde faktisk det dårligere for meg enn min "ikke så bra" wifi dekning i stuen. Ironisk nok. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Tar ekstemt lang tid og laste ner, laster ner Sonic & All-Star racing transformed, det er 5 timer remaining med 100/100. Det er jo 5.9 gb, men skal ikkje ta så lang tid. Trine 2 tidligere idag tok ikkje så lang tid. variere litt. Endret 1. desember 2012 av Noiz Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Jeg har en tja 4 -5 år gammel Sharp Lcd og den har rett og slett ikke de innstilingene folk foreslår å endre på. Jeg prøvde å skifte fra 16:9 til 4:3 på konsollmenyen, det hjalp betraktelig her, og cinema view på tvèn, bruker scart fra wii uèn. Endret 1. desember 2012 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Spill med bekreftet dato eller måned: 11. januar - Ninja Gaiden 3: Razor's Edge 18. januar - SiNG Party 12. februar - Aliens: Colonial Marines Mars - Monster Hunter 3 Ultimate Mars - Rayman Legends Tenker vi ser Game & Wario i februar/mars og Pikmin 3 i mai. Aliens på Wii U, med den berømte radaren på fjøl-kontrollen...nei og nei! Dette spillet kan ikke suge på Wii U Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Kjøpte en Wii U i går morges, og må bare si jeg er veldig positivt overrasket. Dette er første gang jeg har vært oppriktig usikker på å kjøpe en konsoll, men det har vært en veldig fin opplevelse disse to dagene. SMGalaxy i denne grafiske kvaliteten hadde vært snacks (: Tenkte å dele denne artikkelen som jeg synes var interessant: http://www.kotaku.com.au/2012/12/two-smart-critics-really-like-the-wii-us-allegedly-inferior-black-ops-ii/ Wii U og nextbox til side dog, men lurer på om ikke neste generasjons store hit vil bli Occulus Rift og dens venner, og at Wii U vil falle bakpå mens de to store neste generasjons konsollene vil kunne henge med. Følte litt på dette i Zelda-spillet i Nintendo Land, hvor man brukes GamePad'n til å se seg rundt - det hadde vært fett på med 3D skjem med headtracking. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Spill med bekreftet dato eller måned: 11. januar - Ninja Gaiden 3: Razor's Edge 18. januar - SiNG Party 12. februar - Aliens: Colonial Marines Mars - Monster Hunter 3 Ultimate Mars - Rayman Legends Tenker vi ser Game & Wario i februar/mars og Pikmin 3 i mai. Ser ut som Wii U ryker på samme smell som 3DS. Ingen gode spill det første året Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Ser ut som Wii U ryker på samme smell som 3DS. Ingen gode spill det første året Seriøst? Aliens? Monster Hunter? Rayman? Pikmin? Super Mario? ZombiU? Tekken? Black Ops 2? Assassin's Creed? Batman? Ingen gode spill her, nei... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Seriøst? Aliens? Monster Hunter? Rayman? Pikmin? Super Mario? ZombiU? Tekken? Black Ops 2? Assassin's Creed? Batman? Ingen gode spill her, nei... De tre siste er porter av spill som er bedre på andre konsoller. ZombieU har fått lunken motagelse. Super Mario er vel en remake av 3DS spillet? Aliens vet vi ikke om blir bra. Monster Hunter og Pikmin er uinteressant. Rayman kanskje, men meget skeptisk. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 De tre siste er porter av spill som er bedre på andre konsoller. ZombieU har fått lunken motagelse. Super Mario er vel en remake av 3DS spillet? Aliens vet vi ikke om blir bra. Monster Hunter og Pikmin er uinteressant. Rayman kanskje, men meget skeptisk. Min første reaksjon var at du må ta deg en lykkepille. Når jeg fikk tenkt meg om er jeg faktisk litt enig i at den ene, helt store ekslusive tittelen mangler. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Min første reaksjon var at du må ta deg en lykkepille. Når jeg fikk tenkt meg om er jeg faktisk litt enig i at den ene, helt store ekslusive tittelen mangler. Formulerer meg nok litt kronglete, men ja det er dette jeg mener. Wii hadde Zelda. Selv om dette egentlig er en GameQube tittel så var det fremdeles en grunn til å kjøpe konsollen. Venter dermed med å kjøpe Wii U til noen virkelig gode spill kommer. Ingenting er annonsert heller, noe som gjør meg bekymret. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg ble veldig i tvil etter å ha prøvd Wii U på SpillExpo tidligere i dag. Nå har jeg plutselig veldig lyst på Wii U igjen... Men ikke til den prisen den selges til akkurat nå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Formulerer meg nok litt kronglete, men ja det er dette jeg mener. Wii hadde Zelda. Selv om dette egentlig er en GameQube tittel så var det fremdeles en grunn til å kjøpe konsollen. Venter dermed med å kjøpe Wii U til noen virkelig gode spill kommer. Ingenting er annonsert heller, noe som gjør meg bekymret. Det er en ærlig sak å ikke være lysten på de spillene som er lansert og annonsert så langt, men det som gjør dine innlegg tullete er at du skriver som om spill er "dårlige", "uinteressante", "ikke virkelig gode" osv når det i realiteten bare er du personlig som ikke er interesert. Lær deg forskjellen på subjektive oppfattelser og objektive dommer, og du vil bli tatt mye mer seriøst her og i andre skriftlige og muntlige diskusjonsforum i fremtiden. Endret 1. desember 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) De tre siste er porter av spill som er bedre på andre konsoller. ZombieU har fått lunken motagelse. Super Mario er vel en remake av 3DS spillet? Aliens vet vi ikke om blir bra. Monster Hunter og Pikmin er uinteressant. Rayman kanskje, men meget skeptisk. Tja, noen vil nok si de er bedre på Wii U. Batman har jo for eksempel en god del DLC med vi må kjøpe ekstra på de andre konsollene. Og nei, New Super Mario Bros U er ikke det samme som på 3DS. Det er fortsatt New-serien, men er et helt annet spill. Det er uansett ikke poenget. Alle seriene jeg nevnte er svært populære, selv om du personlig ikke liker alle. Jeg liker ikke CoD noe særlig, men det hindrer meg ikke å si det er bra spill. Poenget er at launch lineupen er den beste lineupen Nintendo har hatt på veldig lenge. Kanskje noensinne. Alle finner glatt minst to eller tre spill de vil ha her, spesielt om vi tar med launch vinduet (med f.eks Aliens). Btw du har et bra poeng med Super Mario, for øvrig. Navnet er alt for likt New Super Mario Bros 2 på 3DS, så du er nok ikke den eneste som har tatt feil. Det samme gjelder Wii og Wii U. Navnet er for likt, så mange tror/trodde Wii U bare var tilbehør til Wii. Nintendo har ikke vært helt heldig der. Wii U burde hatt et annet navn, og Super Mario burde hett Super Mario World U, eller noe sånt, for å skille det mer fra NSMB2. Endret 1. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Spill med bekreftet dato eller måned: 11. januar - Ninja Gaiden 3: Razor's Edge 18. januar - SiNG Party 12. februar - Aliens: Colonial Marines Mars - Monster Hunter 3 Ultimate Mars - Rayman Legends Tenker vi ser Game & Wario i februar/mars og Pikmin 3 i mai. Mangler ScribbleNauts Unlimited der USA har det jo, hvorfor det ikke har kommet her er irriterende! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Okey, det har jeg spilt zombie u en vel time, og fått meg noen første inntrykk, da denne tittelen var den jeg var mest spent på. Siden anmeldelsene var overalt. Jeg rusler avgårde, og kort fortalt, jeg klarer å dø etter 10 min. Litt fordi jeg er cocky, litt fordi at jeg ikke visste at jeg ville dø så fort. Fuck tenker jeg. Runde nr 2. Så møter jeg den zombien jeg prøvde å drepte og "my former self" med min ryggsekk! som zombie. I en hektisk kamp klarer jeg å ta de ned, for det kommer enda en kar inn og bare "Suprise motherfucker" heldigvis overlever jeg akkurat. I løpet av den første halvtimen brukte jeg masse tid på å finne skjulte beskjeder rundt om i spillet fra andre spillere.Tenk dark souls. Jeg føler meg hele tiden nære og dø, fordi jeg er så ribbet. Finner dokumenter, som forklarer historien til masse random folk (er en dame nå, og er en dame som snakker, lurer på om det hadde vært annerledes hvis jeg hadde vært han fyren fra starten) Merker nå at jeg har forklart dette spillet utrolig dårlig. Menne, jeg elsker det. Det er vanskelig, det er intenst, og gamepaden bidrar faktisk til masse da jeg bruker den til å finne disse beskjedene. Elsker det ----------- En helt annen greie, ser jeg har fått sånne små riper (eller streker) på gamepad skjermen. Noen andre som har sett det, vanligvis det som skjer på svart pianolakk men det er på skjermen. Dunno, syntes jo ikke når man spiller, la bare merke til det når gamepaden var og lyset traff gamepaden Endret 1. desember 2012 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Slutt å grave med stylus på padden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå