Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Noen inntrykk så langt: Om konsollen: - Slick og sexy - Får fort merker Om kontrolleren: - Knappene er litt løse, minner mer om DS Lite enn DSi - Skjermen er veldig flott! - Men jeg synes den reagerer litt for tregt. Her har vi nok blitt bortskjemt av iPader og andre kapasitive skjermer - Ingen analoge skulderknapper, buuu Nintendo - Herlig d-pad, mye bedre enn på Wii-en! - Digg at home-knappen blinker når det skjer noe Om system-ting: - OS-et er Nintendo på sitt verste, satan så tregt! - Nintendo behandler oss som barn, alt for mye pjatt og ubrukelige default-innstillinger - Å legge til venner er MYE vanskeligere enn det burde - Ingen achievements er for dårlig - Og latterlig at man mer direkte kan se hva vennene dine driver med. Ja du ser hva de spiller, men hvor er de? Klarte de alle hemmelighetene? Hvilken tid fikk de? Her har Nintendo en jobb å gjøre som vel aldri vil bli gjort - Miiverse er det beste med denne konsollen, den funksjonen er fuckings awesome, og jeg bruker mer tid på å tegne enn å spille, idiotisk nok - Konge at man kan se om de som uttaler seg faktisk har spilt spillene - Browseren er rask og god - Og sa jeg noe om de håpløse lastetidene? Om Mario: - Yoshi kan ikke være med til alle brett, noe som funket fint i 1990! Hva tenker dere på Nintendo? - Baby Yoshi er en kul powerup - Men bjørnedrakten er en fattigmans kappe. Om de skal gi meg en kopi, så kan de i det minste gi oss en god kopi? At man ikke kan fly er kanskje greit nok av balansehensyn, men hvorfor kan man ikke avslutte glidingen ved å slippe y? Og hvorfor kan man ikke vifte med halen? - De to første verdenene er ganske standard, men fra is-verdenen begynner det virkelig å bli geniale brett - Grafisk er spillet veldig flott - Men musikken suger som vanlig i denne serien - HVORFOR KAN JEG IKKE KASTE SKALLENE RETT OPP? - Coinsene er hovedsakelig enkle å finne, men en god del er godt gjemt, og det er bra - Virker å være få hemmelige veier på hovedkartet. Etter verden to kan du eksempelvis velge mellom is og vann-verden - men hvorfor lot de oss ikke oppdage en av disse gjennom hemmeligheter inne på brettene? - Selve oververdenen har et litt kjedelig design synes jeg, virker å være for lite interconnectedness - Slottene er høydepunktene, de har alle vært awesome - Bossfightene er enkle men veldig gøye likevel - Miiverse-integrasjon! Endret 1. desember 2012 av taterfyrings 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Rart at du synes skjermen er treg..Digital Foundry laget en artikkel idag om at den er lynrask. Mindre lattency en det meste av skjermer idag. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Med treg mente jeg selve berøringen, man må anstrenge seg litt mer enn jeg ville likt for at den skal reagere på trykk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ah slik ja, da er jeg med. Den bruker en annen type teknologi en det fks er i iPad. Husker ikke i farta hva det heter men det er en rimligere og dårligere variant. Lest flere som er litt frustrert med det. Ser ut som jeg får maskinen min i morgen. Verdt å hente på posten eller er det litt meh stemning blandt dete nye WiiU eiere? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Den bruker samme skjerm som DS ja. For spilling er vel dette strengt tatt greiere, men for alle andre ting er det mer tungvindt, er ihvertfall min mening. Hvis du har kjøpt den må du jo hente den, jeg storkoser meg ihvertfall Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Liker konsollen og paden bedre og bedre. Har spilt ZombiU ikveld og synes det er artig. Satt meg dog fast før jeg slo av. Fant ikke ut hvor jeg skulle gå, så får se om jeg finner ut av det imorgen. Savner flere spill, så får vel kjøpe meg NSM etterhvert. Edit: en artig liten ting, hvis du går inn på "extra" i menyen i ZombiU så kan du se hvordan du selv ser ut som zombie. Endret 1. desember 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Broren min har kjøpt Wii U, og ønsker seg en ekstern HD til jul..er det bare å kjøpe hvilken som helst 1TB ekstern HD med USB? Eller er det bare spesielle disker Wii'en vil ha? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Jeg er ihverfall storfornøyd med Wii U Spesielt Wii U Gamepaden, herremin hatt den er så deilig å bruke i spill I hele går spilte jeg Call Of Duty Black Ops 2 på selve Wii U Gamepaden! Operativsystemet synes jeg fungerte bra, men savner at man kan styre den menyen som er på tven med din gamepad, men så har vi Miiverse, har allerede postet en del ting om spillene mine Venter bare på Nintendo Land så har jeg mine 5 Wii U spill Wii U er enkelt verdt de 5200kr jeg brukte igår! Endret 1. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har du ZombiU iToMaN? Hva tilsier førsteinntrykket i så tilfelle Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Broren min har kjøpt Wii U, og ønsker seg en ekstern HD til jul..er det bare å kjøpe hvilken som helst 1TB ekstern HD med USB? Eller er det bare spesielle disker Wii'en vil ha? Har lest noe om at det bør være en ekstern disk med egen strømkilde. Altså. Ikke en liten portable. Selv har jeg kjøpt en WD Elements 1TB, som skal funke helt ypperlig. Endret 1. desember 2012 av Amored Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har du ZombiU iToMaN? Hva tilsier førsteinntrykket i så tilfelle Har ZombiU men har ikke fått spilt det riktig enda Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Visstnok skal det være en dedikert ARM-prosessor som kjører OSet, mulig den rett og slett er for treg for å kjøre ting fort? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Er sinnsykt tregt ihvertfall. Menmen, Miiverse er uansett awesome, så alt er verdt det Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Den er veldi treig, men eg liker den nye kontrollen. Har bare mario, men er ikkje heilt noe for meg, det er gøy, men liker bedre Mario Galaxy, laster ner Trine 2 nå. Gleder meg til spill som Zelda og Mario Galaxy 3. Noen som veit om dei har planer om å få gamle Wii spill på e-storen? Har ikkje den gamle wiien, men har lyst å spille Mario Galaxy 1 og 2 + Zelda spillene. ( Håper på HD version ein gang ) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Laster ned Nano Assault Neo nå, og synes nedlastningshatstighetene er ok. Selve eshopen ser også ut som om den er et solid hopp opp for Nintendo, men menyene der som på resten av systemet er tregere enn de burde være. Dette fikses forhåpentligvis etterhvert. Prisene er også ok synes jeg, og det er digg at ting laster ned i bakgrunnen. Veldig tullete at man ikke kan prioritere nedlastning dog, om jeg tilfeldigvis hadde satt inn et spill som krevde patch nå, så ville jeg ikke kunne stoppet Nano Assault for å ta den patchen. Her skjer alt i den kronologiske rekkefølgen. Alt i alt en positiv opplevelse med eShopen, men det skyldes nok også at det tross alt er Nintendo vi snakker om. Sammenlignet med Steam, Xbla eller PSN er den fremdeles svak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har lest noe om at det bør være en ekstern disk med egen strømkilde. Altså. Ikke en liten portable. Selv har jeg kjøpt en WD Elements 1TB, som skal funke helt ypperlig. Har du noen kilder på hva som funker? Kjipt å kjøpe noe som ikke virker.. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Må si det samme som andre.. hvis du ikke har løst det da.. Jeg har en gammel TV, en Sony KDL 40W2000 (hvis jeg ikke husker feil), kjøpt for 7 år siden i hvert fall.. Den har bare 2 HDMI-innganger, så måtte ta ut den ene, hvor innstillingen var riktig for HTPC-en som den ble brukt til, men som ble feil på Wii U.. Skiftet innstillinger på TV-en og vips var alt i orden!! Jeg har en tja 4 -5 år gammel Sharp Lcd og den har rett og slett ikke de innstilingene folk foreslår å endre på. Endret 1. desember 2012 av Santar Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Har allerede måtte lade Gamepaden 2 ganger. Spilte 2 timer igår kun på skjermen på Gamepaden og omtrent 4 timer idag siden jeg stod opp 07.20 Fikk ihvertfall riktig lyd, tok en optisk kabel, kobla den til tven å inn i hjemmekinoen min. Det er fordi TV-lyd er noe dritt! Endret 1. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Batteriet i kontrollen var ikkje so bra. Browseren virker ganske bra synes eg, bruker den atm Noen kommende wii titler og glede seg til? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Pikmin 3, Aliens, The Wonderful 101, Bayonetta 2, Smash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå