Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt lå klart til at min WiiU skulle dukke opp på postkontoret i dag, da den ankom postterminalen litt før kl. 12 i dag. Da pleier den ofte å dukke opp rundt kl. 17. Men neida! Ikke i dette tilfellet! Sporingen forteller at "sendingen kan være forsinket". Antar at terminalen er veldig travel, og at det ikke ble tid til å sende alle vognene, men sitter med en "faen, noen har bøffa WiiUen min"-følelse xD

Lenke til kommentar

Da hadde du bedre flaks enn meg der. Jeg mister ammo, et par store medkit, rifle, flares og molotovs.

Senere hadde jeg delvis flaks og fant en annen spillers zombie of fant masse ammo, molotovs og miner. Det negative med det var at jeg endte med å bli fanget i sprengradiusen til minen og døde.

Har nok ikke kommet så langt ennå, bare åpnet første snarvei tilbake til safe house. Sliter med å bestemme meg for hva jeg skal spille først, og bruker for mye tid i Miiverse. :blush:

Digger Miiverse så langt! :-P

Men det blir nok fingermerker på gamepaden...

Det er derfor man har stylus... ;)

Driver for øvrig og laster ned Tekken fra eShop. Litt i dyreste laget, men skal man teste Wii U, så skal man teste Wii U. :p eShopen er ganske bra, men merket av vi kun kan bruke faste beløp på funds? På 3DS kan vi legge til akkurat det vi trenger, men på Wii U må vi legge til 100, 200, 500 eller 1000 spenn om gangen? Kjipt. Håper de retter det snart. Det var sånn i starten på 3DS også, og det endret de jo.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Hørte Wii U skulle lanseres i dag men finner den ikke på noen butikker, noen som kan gi litt informasjon?

Det er en ny konsoll fra Nintendo, så den har nok vært utsolgt ganske lenge. Jeg hadde flaks som fikk den i dag selv om jeg forhåndsbestilte for noen uker siden. Men neste ladning kommer neste uke, så det er nok en større sjanse for at du får en da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Årsaken er jeg ikke helt sikker på, men er flere med samme problem så var jo å håpe nintendo fikser det i en oppdatering. Håper virkelig det.

Må si det samme som andre.. hvis du ikke har løst det da.. Jeg har en gammel TV, en Sony KDL 40W2000 (hvis jeg ikke husker feil), kjøpt for 7 år siden i hvert fall.. Den har bare 2 HDMI-innganger, så måtte ta ut den ene, hvor innstillingen var riktig for HTPC-en som den ble brukt til, men som ble feil på Wii U.. Skiftet innstillinger på TV-en og vips var alt i orden!! :)

Lenke til kommentar

Jeg ser Nintendo fortsatt ikke har endret på den slette adds-policyen dems... Det er det eneste som jeg ikke liker ved konsollen jeg har oppdaget til nå. Det er så frekt (spesielt når du har 100/100 og ikke plass til fler). Folk legger deg til og sletter deg, og så lojal som du er beholder du personen intetanende om at personen har slettet deg. Når skal de lære av Microsoft og Sony? På deres konsoller mister du i hvertfall personen du har lagt til automatisk om han/hun sletter deg. Hadde virkelig håpet de skulle fikse det problemet før de lanserte Wii U, for jeg er en veldig lojal og ærlig spiller som beholder folk lenge/permanent, og sier fra hvis jeg sletter dem (med mindre jeg ikke vet hvor jeg kan kontakte de lenger).

Good games (again...), Nintendo!

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar

Har nok ikke kommet så langt ennå, bare åpnet første snarvei tilbake til safe house. Sliter med å bestemme meg for hva jeg skal spille først, og bruker for mye tid i Miiverse. :blush:

Det er derfor man har stylus... ;)

Driver for øvrig og laster ned Tekken fra eShop. Litt i dyreste laget, men skal man teste Wii U, så skal man teste Wii U. :p eShopen er ganske bra, men merket av vi kun kan bruke faste beløp på funds? På 3DS kan vi legge til akkurat det vi trenger, men på Wii U må vi legge til 100, 200, 500 eller 1000 spenn om gangen? Kjipt. Håper de retter det snart. Det var sånn i starten på 3DS også, og det endret de jo.

Du kan betale bare akkurat, bare trykk på kjøp og velg kredittkort. Det gjorde jeg på Trine 2 (89kr)

Fikk så lyst å spille trine 2 med noen folk her inne, vet ikke om man kan sende invites dog, har ikke lastet det ned ennå

Bare si ifra så er jeg nok ledig mesteparten av helgen.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest alt her, så det kan hende jeg spør om noe som noen allerede har spurt deg. Har du vært online på din venneliste? Har du ikke det, så kan ikke folk legge deg til ennå.

ah, nei. Det har jeg ikke. Prøvde så vidt Nintendoland og ZombiU før jeg måtte dra, så det forklarer saken. Takk!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...