Santar Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Dette er rimelig tragisk ja, vet du årsaken til problemet? Er det bildeformatet som gjør at noen har dette? Forhåpentligvis er de klar over det og ordner det ved en patch, men man vet jo aldri med Nintendo Årsaken er jeg ikke helt sikker på, men er flere med samme problem så var jo å håpe nintendo fikser det i en oppdatering. Håper virkelig det. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Jeg er en ekstremt stor Nintendo-fan, men jeg tror ikke det er noen vits i at vi lurer oss til å tro at ikke de neste konsollene fra MS og Sony vil få mye kraftigere komponenter - også GPU. Spørsmålet er jo heller hvor viktig dette er for oss. For meg: Ganske uviktig. Trur de fleste blåser i selve grafikk styrken. Jeg for min del irriterer meg over små feil de har vist frem allerede, blant annet hvordan de "glemmer" å legge til online muligheter til morsomme party games o.l .. Synes de er altfor sløve på detaljer som er viktig i 2012, spesielt da online/nett delen og brukervennelighet innenfor dette. (Kan jo bare lese noen av de andre tingene som er nevnt nedover i tråden også, småtteri som ødelegger mye av helhetsopplevelsen) Mario,zelda og hele gjengen vil alltid være morsomt og spennende, men man kommer til et punkt hvor man ikke lenger gidder å støtte sånne store tabber, iallefall ikke for den prisen de krever. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Kan noen dele førsteinntrykket av konsollen ? Kort inntrykk? Jeg vurderer seriøst å levere inn PS3en på Gamestop neste uke. (venter en ukes tid, i fall jeg ombestemmer meg.) Har bare de to Skylanders-spillene og Sonic & Sega All-Stars Racing og AC3 på PS3en uansett, og alle er jo på Wii U (unntatt Skylanders, men det kommer snart.) AC3 var rimelig kjedelige saker, og Sonic er bedre på Wii U på mange måter. Hvem trenger PS3 da? Btw konsollen kræsjet da jeg gikk ut av eShop. Har dette skjedd med noen andre? (eller kræsj andre steder?) Endret 30. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Årsaken er jeg ikke helt sikker på, men er flere med samme problem så var jo å håpe nintendo fikser det i en oppdatering. Håper virkelig det. Selv om det sikkert ikke hjelper, så ville jeg tatt kontakt med Nintendo. Jo flere som gjør dem oppmerksom på dette, jo bedre. Slike ting MÅ fikses. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Trur de fleste blåser i selve grafikk styrken. Jeg for min del irriterer meg over små feil de har vist frem allerede, blant annet hvordan de "glemmer" å legge til online muligheter til morsomme party games o.l .. Synes de er altfor sløve på detaljer som er viktig i 2012, spesielt da online/nett delen og brukervennelighet innenfor dette. (Kan jo bare lese noen av de andre tingene som er nevnt nedover i tråden også, småtteri som ødelegger mye av helhetsopplevelsen) Mario,zelda og hele gjengen vil alltid være morsomt og spennende, men man kommer til et punkt hvor man ikke lenger gidder å støtte sånne store tabber, iallefall ikke for den prisen de krever. Jeg er enig i at alle spill i dag burde hatt online om de var ment for flerspiller. At Nintendo ikke gidder å implementere det, er jeg ikke interessert i å forsvare, da det er idiotisk, MEN, dette er som du selv skriver "småtteri" i det store og det hele - og jeg gidder derfor ikke irritere meg nevneverdig over det. Nintendo er et selskap som gjør mye bra og mye irriterende, og det er vel også ingen andre selskaper i industrien genererer såpass klare fans og så mye hat på forum osv. Mitt tips er bare at hvis dette er viktig for deg, så driter du i Nintendo enkelt og greit, de vil nok aldri kunne måle seg med MS på funksjoner og specs. Er du derimot interessert i nye opplevelser og Nintendo-spill - ja da biter man i seg disse småtingene og koser seg med det som leveres - som tross alt pleier å være blant bransjens aller ypperste spillopplevelser. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Årsaken er jeg ikke helt sikker på, men er flere med samme problem så var jo å håpe nintendo fikser det i en oppdatering. Håper virkelig det. Har du ikke korrigering av overscan på TVen, ala "fit to frame" eller hva alle de produsentene kaller det. Ser jo det var overscan korreksjon i web leseren på wii u, men ja ikke sett det i spill Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Aagh, har fått det overscan problemet andre på nettet og har rapportert om. Dvs. mister kanten på selve bildet på tv'en. Umulig å fikse da nintendo ikke har lagt inn safe zone instillinger på selve systemet, miiwerse og e-shop har slike innstillinger, hvorfor ikke selve systemet? Med andre ord når jeg spiller spill får jeg ikke med kantene på bildet, great job Nintendo! Jeg har det samme problemet, trodde det var tvèn, har wii`en koblet opp til Fatscreen, ja fatscreen. Men det er er widescreen så det er et problem tydeligvis. Ellers knallfornøyd med Wii u Endret 30. november 2012 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Jeg er en ekstremt stor Nintendo-fan, men jeg tror ikke det er noen vits i at vi lurer oss til å tro at ikke de neste konsollene fra MS og Sony vil få mye kraftigere komponenter - også GPU. Spørsmålet er jo heller hvor viktig dette er for oss. For meg: Ganske uviktig. Samma her, jeg skjønner erlig talt ikke de som suttret over wii'en, var mange gullkorn der, Skyward sword, galaxy spillene og metroid trillogy stikker seg ut spesielt. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Jeg har det samme problemet, trodde det var tvèn, har wii`en koblet opp til Fatscreen, ja fatscreen. Men det er er widescreen så det er et problem tydeligvis. Ellers knallfornøyd med Wii u Prøv å gå igjennom bildeinstillinger på tv'en de har utrolig mange rare navn på den som er best for spill alt fra game mode til direct scan til pure feed etc etc etc... Brukte en evighet for å få satt opp en hdmi-PC kobling en gang på tv'en i kollektivet vårt... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Haha, dette OS-et er bare Nintendo på sitt aller verste. Så tregt! 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Til og med LCD Tven min som jeg hadde før jeg fikk en ny LED i går hadde mulighet 1:1 pixelmapping. Så hvis du har en halvveis nyere TV, er det bare å gå inn i TV innstillingene ja, for å justere bildet. Overscan var jo et stort problem før på media senter PC eller hvis du skulle koble opp laptop etc mot TVen, da mange TVer ikke hadde 1:1 pixelmapping, men det er jo historie, hvis du har en TV som er 5 år gammel eller mindre Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Jeg er enig i at alle spill i dag burde hatt online om de var ment for flerspiller. At Nintendo ikke gidder å implementere det, er jeg ikke interessert i å forsvare, da det er idiotisk, MEN, dette er som du selv skriver "småtteri" i det store og det hele - og jeg gidder derfor ikke irritere meg nevneverdig over det. Nintendo er et selskap som gjør mye bra og mye irriterende, og det er vel også ingen andre selskaper i industrien genererer såpass klare fans og så mye hat på forum osv. Mitt tips er bare at hvis dette er viktig for deg, så driter du i Nintendo enkelt og greit, de vil nok aldri kunne måle seg med MS på funksjoner og specs. Er du derimot interessert i nye opplevelser og Nintendo-spill - ja da biter man i seg disse småtingene og koser seg med det som leveres - som tross alt pleier å være blant bransjens aller ypperste spillopplevelser. Sant nok. Jeg har smurt meg med tålmodighet denne generasjonen. Tenker ikke "zelda + mario + gode opplevelser fra tidligere generasjoner = kjøp med engang" denne gangen. Mye pågrunn av skuffelsen/angeren med Wii`en, fordi om man ble servert et par gode spill. Hatt samme opplevelsen med Ps3en. Tenkte "Socom + gode opplevelser fra ps2 = kjøp med engang". Endte opp i stor skuffelse da socom ble slakta av Sony og Sony har generelt surra mye. Så denne gangen, da skal man sitte å vente og vente til man får et godt svar fra dem alle innenfor det man kikker etter. Men dere som har fått WiiU på plass, Stream gjerne på twitch det dere spiller Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Alt jeg gidder å si om Wii U vs de andre er at jeg sitter her og er dritnervøs mens jeg spiller ZombiU. Grafisk er det nok ikke på topp, og vi kan for eksempel ikke se speilbildet vårt i speilene på toalettet. Men hva så? Maken til steming har jeg ikke sett på lenge, og det spesielt pga gamepaden. Noen misliker logisk nok å måtte se bort fra TVen stadig vekk, men det er jo litt av poenget. Spillet fortsetter når du holder på med gamepaden, så er du ikke forsiktig kan du bli angrepet når som helst (i teorien, og spesielt om du glemmer å sjekke radaren). Noen klager over slossingen, men igjen, det er jo litt av vitsen. Zombiene skal være farlige. Du skal være elendig til å sloss. Det er ikke et actionspill. Alt handler om å overleve. Taglinen er jo "How long will you survive?" Jeg er storfornøyd med å ha overlevd i tyve minutter og drept tre zombier. Dette var årets høydare for min del. Men et kjapt spørsmål ang ZombiU: Jeg hadde en god del utstyr, men ble drept. Deretter startet jeg som en dame, men hun ble drept før jeg fikk hentet sakene mine. Den neste jeg spilte med fant liket av hun damen, men hun hadde kun en colaboks på seg (som jeg for øvrig ikke plukket opp først. Hvor i helv... fant hun den?) Jeg klarer ikke finne han første jeg spilte med, så er han borte for godt? Hvis vi spiller online skal vi kunne ha flere av våre spiller-zombier vandrende rundt på en gang, men er det bare en spiller-zombie i single-player? Spiller for øvrig i vanlig modus på Normal. 1 Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Hvis du dør før du finner ditt "gamle" jeg mister du alt den personen hadde. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Uffda, da var nok alt borte. Jaja, var heldigvis ikke så mye. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Digg beskrivelse av ZombiU Herregud, nå fikk jeg virkelig lyst å ha en Wii U under TV`en, og spille dette spillet! 1 Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Uffda, da var nok alt borte. Jaja, var heldigvis ikke så mye. Da hadde du bedre flaks enn meg der. Jeg mister ammo, et par store medkit, rifle, flares og molotovs. Senere hadde jeg delvis flaks og fant en annen spillers zombie of fant masse ammo, molotovs og miner. Det negative med det var at jeg endte med å bli fanget i sprengradiusen til minen og døde. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Stemmer det at det tar 15sek å skifte meny? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Tar ekstremt lang tid ihvertfall. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Digger Miiverse så langt! :-P Men det blir nok fingermerker på gamepaden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå