Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Jepp, samme i Stavanger, virker som Spaceworld er veien å gå hvis du skal ha på release, og ikke har forhåndsbestilt. Da de har fått inn ganske mange konsoller her, ringte for 2 dager siden, og selv om de ikke tok imot forhåndsbestillinger, la han av en premium til meg, så da slipper jeg å stå i kø i morgen :)

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trasket litt i Oslo sentrum nå. Svingte innom Spaceworld som har nattåpent. Ikke så altfor mange folk der en time før release. Kanskje 20 stk. Så da hadde de minst 30 Wii U på lager igjen.

De hadde også life-size Mario stående og danse til litt low-beat house musikk :p Glemte dog å filme...

Endret av Mumsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at min pakke er ikke kommet lengre en til Oslo. Tror jeg stikker til Spaceworld på Kvadrat nå!

*Edit* Orka ikke fordi jeg stod opp klokken 01.32 idag.

Dermed tok jeg en koselig bestilling hos elkjøp. Tok Black Ops 2 og FIFA 13 til Wii U som jeg kan hente i min lokale Elkjøp :)

Når jeg faktisk har fått Wii U i hus har jeg 5 spill til den!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ser ut som WiiU ankommer i dag! :)

Hva var det som skjedde? Var det en error når du oppdaterte WiiU? Greit å være forberedt i tilfelle jeg opplever det du gjorde.

Nei, ingen error under oppdatering.. Kom når jeg prøvde å starte applikasjoner som hadde behov for nettilgang, slik som Netflix, game updates, osv.. Lurer selv på om det har med å gjøre at jeg koblet til nett før releasedag den 30.. Uansett hjalp det å bare restarte router, men det ble jo gjort etter midnatt inn til den 30., så ikke er jeg sikker på noe.. Fungerer gjør det nå i hvert fall nå! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ser at min pakke er ikke kommet lengre en til Oslo. Tror jeg stikker til Spaceworld på Kvadrat nå! *Edit* Orka ikke fordi jeg stod opp klokken 01.32 idag. Dermed tok jeg en koselig bestilling hos elkjøp. Tok Black Ops 2 og FIFA 13 til Wii U som jeg kan hente i min lokale Elkjøp :) Når jeg faktisk har fått Wii U i hus har jeg 5 spill til den!

Stiligt!

Ser frem til førsteintrykk!

Lenke til kommentar

Da står min Wii U Og oppdateres!

ZombiU utgaven fra elkjøp var klar til å hentes når jeg våknet i dag!

Men, det som er spørsmålet her nå. Skal jeg være en vanskelig kunde mot Elkjøp og spørre hvor Nintendo Land ble av i denne pakken? Det sto faktisk på sidene til Elkjøp når jeg bestilte at Nintendo Land var inkludert.

post-90990-0-71326300-1354268517_thumb.png

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble rettet på at Nintendo Land skulle ikke følge med i ZombiU pakka :)

Jeg tror du kommer ikke så langt med en printscreen, husk dem tar forbehold av feil info og trykking.

Hadde rimelig flaks, godt at broren min jobber på Skattetaten i Stavanger, så han plukker opp Wii U til meg idag på Spaceworld Madla!

Da har jeg ihvertfall ZombiU, FIFA 13 og Black Ops 2 imens jeg venter på Nintendo Land og New Super Mario Bros U

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det ble rettet på at Nintendo Land skulle ikke følge med i ZombiU pakka :)

Jeg tror du kommer ikke så langt med en printscreen, husk dem tar forbehold av feil info og trykking.

Det er det jeg også tenker. Men samtidig så var jo ZombiU-pakken på Elkjøp noen hundrelapper dyrere enn andre steder. Dette kan jo være nok til å gi inntrykk av at de hadde valgt å slenge med ett ekstra spill :hmm: .

Det verste som kan skje er jo at de sier nettopp det du skriver her. Den som intet våger, intet vinner. Eller hva?

Problemet er at de har ikke noe svar. Kjedene forholdt seg til samme informasjon som oss intil de forandret på det.

Vi alle visste hva ZombiU-pakken inneholdt i fra den dagen det ble annonsert. Alle andre nettbutikker jeg sjekket dette på hadde infoen sin riktig.

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Ikke for å være dritt, men hvorfor kjøper folk multiplatformspill til Wii U? De er jo beviselig bedre på de andre konsollene.

Wii U er og blir en konsoll for Nintendo-eksklusive spill Mario, Zelda, Metroid osv. I tillegg til et og annet utviklet av 3.part.

Skal nok ha en Wii U etterhvert når den kommer på billigsalg og har spill verdt å ha. Pdd er det ikke slik, dessverre.

Lenke til kommentar

Ja ikke verst det:) Det billigeste i Norge for premium + Mario blir omtrent 3576kr, er over et ekstra spill det. Jeg bestilte min 20 november på natta og det står skrevet at de som bestilte fra 20 nov må vente til 10 des. Var nok på nippet at jeg fikk den tilsendt i går kveld, hehe. Egentlig er det ikke så nøye for meg heller om jeg måtte vente. Men hvis de sender den 10, så vet jeg ikke om posten holder mål før jul, den skal fortolles også - det tar vel noen ganger litt lengere tid?

Jeg lærer aldri :( Endte opp med å stikke ned på expert i dag morges og skaffe en, så kansellerte dette, men bra tilbud var det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...