Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aye, men på den PSPen kunne man jo bruke internettilkoblingen til PS3 om man ville laste ned et eller annet. Denne saken her vil jo være helt isolert. Jeg antar de enten går helt bort fra eller gjør hjem-skjermen helt minimal da, omtrent som det var på GameCube og eldre maskinvare. Blir jo ikke mange kanalene å bla i.

Lenke til kommentar

HDMI er vel eksklusivt til HD-formater, dvs. utputter ikke enheten mer minst 720 er det teknisk umulig å implementere HDMI på den.

Neida, HDMI kan gi mye rart ut, inkludert 480/576i. Såvidt meg bekjent finnes det ingen nedre grense. For meg virker det litt teit å gi ut en maskin uten HDMI nå, da flere og flere TVer og receivere kutter drastisk ned på kompositt- og komponentinnganger, og enkelte dropper dem helt eller krever en ekstra boks for slikt.

Lenke til kommentar

Neida, HDMI kan gi mye rart ut, inkludert 480/576i. Såvidt meg bekjent finnes det ingen nedre grense.

Ahhwl. ok. var tross alt bare noe jeg hadde hørt, da.

Fredag! Ligger vel rundt 3000.

30.11. Priser er 3000 - 3500 avhengig av sted og versjon.

Aiight, takk :)

Lanseringspill, flere en zombi-u og nintendoland?

Lenke til kommentar

Noen som vet om dragon quest x vil bli lansert på wii-u i eu?

Ser dårlig ut, dessverre. :(

We don't have much to go on for hope of Dragon Quest X heading outside Japan, so this is what we'll run with for now. In Square-Enix's press release about Dragon Quest X seeing over 400,000 paid subscribers, they made a point of stating that the Dragon Quest series is “actively expanding” in the US and Europe. Kind of hard to expand the series without bringing a main entry to other parts of the world. Let's hope we hear about this plan at E3 2013.

http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=189765

Lenke til kommentar

Hvor sterk er wii-u i forhold til xbox? Manglende specs på wiki

Tilsvarende, men med noe mer RAM. Men den sliter på mange av portene, som Batman AC, Darksiders 2, Epic Mickey 2 osv. De ser veldig bra ut da. Så er nok bare dårlig optimert.

WiiU og Xbox 360 er mer eller mindre like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...