Lykketrolling Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Ikke bekreftet pris ennå, men regner med den vil koste $99 i USA og rundt 800 kroner hvis den kommer til Norge. Akkurat det samme som Ouya vil koste, og som Nintendo ikke bryr seg om i følge denne tråden? Hm... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 For Sony må disse regionene være enormt profitable, vet at i deler av Sør-Amerika selges PS3 og PS3-spill til priser til og med over det norske nivået, som man skulle tro er det høyeste i verden. Men det kan jo også hende at det er forhandlerne i disse regionene tar ågerpriser, det er i alle fall en svært dyr hobby for alle unntatt de rikeste. Greien med disse markedene, er at nesten alle piratkopierer, så selve konsollen er veldig profitabel, mens spillene selger nesten ingenting. Iwata har tidligere snakket om å selge konsoller med innebygde spill for å gå rundt denne utfordringen (i blant annet Kina), men vi får se. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Om jeg ikke husker feil kan du starte på en New Game+ når du fullfører 999. Da vil alle valgene du tok i dialogen bli grå, så holder du deg til de hvite gjør du nye valg hele veien. Husk også at du kan spole over all teksten du har lest før, og spillet stopper automatisk når det er ny dialog. Dette har vi ikke i Virtue's Last Reward, men der har vi i stedet en Flow Chart som viser hvordan spillet har utviklet seg etter valgene du tok, og du kan når som helst gå tilbake og gjøre nye valg om du vil. Ja, dette stemmer, hadde nok aldri giddet å gå gjennom spillet flere ganger uten guide hvis det ikke hadde vært for dette. En god funksjon, og veldig gøy å se hvordan ulike karakterer utvikler seg i ulike situasjoner Nå holder jeg dog på å bruke opp alle valgene, og har fremdeles bare sett tre slutter, så det bekymrer meg litt, menmen, er vel kombinasjonen av valg det er noe galt med. Akkurat det samme som Ouya vil koste, og som Nintendo ikke bryr seg om i følge denne tråden? Hm... Ingen bryr seg om Ouya Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Ingen bryr seg om Ouya Selv ikke du? Mulig jeg tar feil, men har hatt inntrykket av at du liker retrospill og litt "unormale" spill? Sånt vil det være veldig mye av på Ouya. Men ta det med ro, jeg skal slutte å mase om Ouya her. Jeg kommer til å kjøpe den så snart som mulig, og om dere går glipp av den er det ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Greien med disse markedene, er at nesten alle piratkopierer, så selve konsollen er veldig profitabel, mens spillene selger nesten ingenting. Iwata har tidligere snakket om å selge konsoller med innebygde spill for å gå rundt denne utfordringen (i blant annet Kina), men vi får se. Visstnok er ikke piratkopiering på PS3 særlig utbredt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Wii mini har ikke mulighet for internett. Ouya er totalt avhengig av internett. Wii mini kjører kun diskbaserte fullpris-spill til 500 kroner. Ouya kjører kun nedlastbare spill til noen kroner stykket. To HELT forskjellige produkter. Angående Kina: Why Are Consoles Banned In China? http://kotaku.com/55...banned-in-china Endret 27. november 2012 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Selv ikke du? Mulig jeg tar feil, men har hatt inntrykket av at du liker retrospill og litt "unormale" spill? Sånt vil det være veldig mye av på Ouya. Men ta det med ro, jeg skal slutte å mase om Ouya her. Jeg kommer til å kjøpe den så snart som mulig, og om dere går glipp av den er det ikke mitt problem. Joda, jeg bare tuller med deg Jeg elsker retro-spill, og er absolutt interessert i Ouya, men jeg er ikke like positiv til hvor store sjanser den har til å få noen betydning som det du er. Visstnok er ikke piratkopiering på PS3 særlig utbredt. Ser at jeg misforstod litt hva du skrev, jeg tenkte først og fremst på PS1, PS2 og Wii. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Profitabel? Har lønnsom og innbringende gått av moten? 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Selv ikke du? Mulig jeg tar feil, men har hatt inntrykket av at du liker retrospill og litt "unormale" spill? Sånt vil det være veldig mye av på Ouya. Men ta det med ro, jeg skal slutte å mase om Ouya her. Jeg kommer til å kjøpe den så snart som mulig, og om dere går glipp av den er det ikke mitt problem. Du må ikke tro alt de sier i videoene sine eller skriver på nettsidene. Når alt kommer til alt er det ikke bare for skaperne av Ouya å si: "Jeg vil ha det og det og det spillet til konsollen min". Først må en brukerbase etableres, og denne brukerbasen må også vise seg og være lønnsom og interessert i å investere i spill. Er du en enorm korporasjon som Microsoft kan du slenge penger i retning utviklerne og forvente et resultat, men når du er et selskap som faktisk må kickstartes for å i det hele tatt kunne lage en konsoll er jo ikke det mulig. Sjansen er at om Ouya kommer ut, kommer det ingen eksklusive spill til den. Dessuten blir det vanligere og vanligere å inkludere hardware direkte i TV-en og det gjør jo Ouya enda mer meningsløs. Hadde Ouya derimot hatt en unik vri eller innovasjon på linje med NIntendo Wii, hadde ting sett annerledes ut. Men det har den altså ikke, og da ser ikke forbrukerne noen som helst grunn til å kjøpe den. Endret 27. november 2012 av Samaritan Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Limited Edition Hyrule Historia Book Coming In February Første boken jeg kjøper siden barneskolen Har lyst på Limited Edition, men den lages bare i 4000 eksemplarer, så det spørs. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Jeg forhåndsbestilte den boken den dagen den ble annonsert for vestlig utgivelse Bare vanlig versjon dog. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Ser litt an om noen får inn LE, hvis ikke blir det vanlig her også. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Wii mini ute 7. desember i USA. Kommer i svart og rødt og er rundt 30% mindre enn den originale. Kan nok selge et par millioner den her. Ikke bekreftet pris ennå, men regner med den vil koste $99 i USA og rundt 800 kroner hvis den kommer til Norge. Wow! Kuleste konsollen jeg noen gang har sett! Kjøpes så fort jeg ser en i butikken! Svart/rød kombo! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Sjekka mailen i stad. Der stod det en sendingsbekreftelse fra CDON! Men det var ikke WiiU -_- Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 En tin jeg gleder meg mye til er at jeg kan spille på gamepaden når dama skal se hotel Cæsar eller noe. Eller når jeg spiser frokost. Doen er heller ikke langt unna tven. Men det går sikkert ikke. Angrer så på at jeg avbestilte. Gigatabbe Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Fikk nettopp epost fra Komplett at min Wii U Premium var sendt. 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Nå begynner jeg å bli utålmodig. Elkjøp kom igjen, send! Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Forget the Sixaxis — the Wii U’s GamePad has nine-axis controls http://venturebeat.com/2012/11/27/forget-six-axis-gamepad-nine-axis/ Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Ars har en sak om den nye Wiien her. Verken internett eller HDMI, triste greier. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Gamezone trodde dem skulle sende min i morgen...krysse fingrer! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå