Bruker-104685 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Jeg må jo være desperat. Har lagt av 3 Wii Uer på 3 forskjellige nettbutikker Tok en rask bestilling hos elkjøp pga jeg sente de mail angående Wii U. Fikk svar 3 min senere at den bir sendt rimelig fort etter bestilling. La ved Mario og ZombiU Når man brenner for nye ting blir man desperat! Endret 27. november 2012 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Wii mini ute 7. desember i USA. Kommer i svart og rødt og er rundt 30% mindre enn den originale. Kan nok selge et par millioner den her. Ikke bekreftet pris ennå, men regner med den vil koste $99 i USA og rundt 800 kroner hvis den kommer til Norge. Endret 27. november 2012 av kilik 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 HM DET STÅR 5+ på lager på elkjøp La inn en bestilling jeg. Nå er det lov å håpe. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Har gått gjennom Zero Escape: Virtue's Last Reward første gangen, og selv om det ikke var like bra som 999 var et absolutt en bra "oppfølger". Brukte bare syv timer på hele greia, men det er så mange ting jeg har gått glipp av at jeg er nødt til spille det om igjen i hvertfall tre, fire ganger for å være sikker på å få alt. Jeg fikk akkurat min tredje slutt i 999 i går, en fissen øks Utrolig kult spill må jeg si, men også litt frustrerende at det er vanskelig å vite hva som må til for å få de ulike sluttene (og at man må gjøre en rekke puzzles på nytt). Men uansett såpass unikt at det godt kan anbefales til alle med en DS! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 HM DET STÅR 5+ på lager på elkjøp La inn en bestilling jeg. Nå er det lov å håpe. Gjorde det samme, lykke til! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Gjorde det samme, lykke til! Samme til deg Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Wii mini ute 7. desember i USA. Den var søt! Fikk nesten lyst på en, men jeg har jo fullstendig ikke bruk for den. Endret 27. november 2012 av Philber Desanex Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Den var søt! Fikk nesten lyst på en, men jeg har jo fullstendig ikke bruk for den. Hm, spurte på elkjøp kunde chat om de hadde den på lager, fikk dette som svar "Veronica Jeanette: Disse er dessverre allerede utsolgt og vi får ikke inn flere før 15.01.13."! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Hadde den spilt gamecube-spill, så skulle jeg skaffet en, nå blir det dessverre rimelig meningsløst. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Wii mini ute 7. desember i USA. Kommer i svart og rødt og er rundt 30% mindre enn den originale. Kan nok selge et par millioner den her. Ikke bekreftet pris ennå, men regner med den vil koste $99 i USA og rundt 800 kroner hvis den kommer til Norge. Søt konsoll, men tro om ikke Nintendo er redde for at dette skal kannibalisere Wii U salget? Tipper det er mange besteforeldre som går i butikken og kjøper en gammal Wii selv om ungene ønsket seg en Wii U. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Nintendo forsøker nok å lære et triks eller to av Sony med denne konsollen, og det kan jo være ganske lurt med tanke på hvor godt salgstallene til PS2 og PS1 var etter oppfølgerne ble lansert. Men sikkert riktig at det vil oppstå noen slike situasjoner ja - slik det vel også gjorde da. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nintendo forsøker nok å lære et triks eller to av Sony med denne konsollen, og det kan jo være ganske lurt med tanke på hvor godt salgstallene til PS2 og PS1 var etter oppfølgerne ble lansert. Men sikkert riktig at det vil oppstå noen slike situasjoner ja - slik det vel også gjorde da. Ja, for ren profitabilitet var nok både PS1, PS2 og nå Wii mye bedre å selge enn sine etterfølgere som solgte/selger rundt break-even(med unntak av PS3 som gikk $200 i minus). Men potensielt farlig er det kanskje at man mister install base for den nye konsollen. Det er jo alfa omega nå for Nintendo å etablere Wii U i en sterk posisjon før de neste konsollene kommer. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Sendingsbekreftelse fra GameZone akkurat nå!! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Da har Gamezone fått maskiner på lager, håper jeg får av første leveranse.... Hehe, en blir som en unge på julaften med rabis av situasjoner som dette... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Sant nok, blir spennende å se hvordan de gjør dette. Enda et trisk de burde lære av Sony er jo å ekspandere i voksende markedet som latin-amerika, øst-europa og midt-østen, men her er vel Nintendo for konservative til å komme i gang med noe særlig. For dette markedet ville denne konsollen vært perfekt. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Sendingsbekreftelse fra GameZone akkurat nå!! Samme her, Gleder meg 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Grattis til folk som får konsollen før helga Jeg får ikke min før langt ut i desember, men det er min egen feil. Kos dere! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Wii mini og Wii U opererer i helt forskjellig prisnivå (800 kr vs 3000 kr). Den appelerer til forskjellige folk. At den er svart og rød er nok for å ytterligere forsterke forskjellen mellom de to konsollene. EDIT: Ikke internett på den. Det sier sitt. Endret 27. november 2012 av kilik Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Sant nok, blir spennende å se hvordan de gjør dette. Enda et trisk de burde lære av Sony er jo å ekspandere i voksende markedet som latin-amerika, øst-europa og midt-østen, men her er vel Nintendo for konservative til å komme i gang med noe særlig. For dette markedet ville denne konsollen vært perfekt. For Sony må disse regionene være enormt profitable, vet at i deler av Sør-Amerika selges PS3 og PS3-spill til priser til og med over det norske nivået, som man skulle tro er det høyeste i verden. Men det kan jo også hende at det er forhandlerne i disse regionene tar ågerpriser, det er i alle fall en svært dyr hobby for alle unntatt de rikeste. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg fikk akkurat min tredje slutt i 999 i går, en fissen øks Utrolig kult spill må jeg si, men også litt frustrerende at det er vanskelig å vite hva som må til for å få de ulike sluttene (og at man må gjøre en rekke puzzles på nytt). Men uansett såpass unikt at det godt kan anbefales til alle med en DS! Om jeg ikke husker feil kan du starte på en New Game+ når du fullfører 999. Da vil alle valgene du tok i dialogen bli grå, så holder du deg til de hvite gjør du nye valg hele veien. Husk også at du kan spole over all teksten du har lest før, og spillet stopper automatisk når det er ny dialog. Dette har vi ikke i Virtue's Last Reward, men der har vi i stedet en Flow Chart som viser hvordan spillet har utviklet seg etter valgene du tok, og du kan når som helst gå tilbake og gjøre nye valg om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå