Lykketrolling Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Jeg har selv bestilt fra Spillsjappa, og er veldig spent på om jeg får med Nintendo Land. De påstår enda at det skal følge med ZombiU Bundelen. Nintendo Europe has just tweeted: "The ZombiU Pack is like the #WiiU Premium Pack but instead of Nintendo Land it includes the #ZombiU game and a black Wii U Pro Controller." Of course, the Wii U Premium Pack includes Nintendo Land as part of the package but if you want to buy a Wii U Pro Controller, you'll have to purchase that separately. Nintendo Land will be able to buy in the shops for those who buy the Wii U Basic Pack or the ZombiU Bundle. http://www.officialn...-nintendo-land/ Edit: Sjekket denne her litt: http://www.ign.com/wikis/wii-u/Wii_U_Bundles Premium Pack Europe: Everything in Basic Wii U bundle 32GB memory Wii Sensor Bar HDMI cable Charging cradle and stands for console and controller Nintendo Land Game Nintendo Network Premium Subscription 349€ / £300 ZombieU Premium Pack Europe Black Wii U Black GamePad 32GB hard drive Wii Sensor Bar ZombiU game Nintendo Network Premium Subscription Black Wii U Pro Controller 399€ / £349.99 Tar jeg feil, eller er det mer stash med i vanlig premium package? Vi får ikke Pro Contoroller eller ZombieU, men vi får med ladere og støtte til konsollen og kontrolleren? Det er og så billigere enn ZombieU pakken, så man kan vel kjøpe Pro Controller utenom uten at det blir så mye dyrere enn ZombieU pakken? Endret 25. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Det at det ikke står dato på når den blir sendt har jeg på min Far Cry 3 ordre også. Hvorfor det står "informasjon mangler" vet jeg dog ikke. Står "under behandling" hos meg. Edit: Står det noe hvis du holder musen over der det står "informasjon mangler" ? Dette står når jeg holder musen over "Ordre under behandling" på Mario Wii U "Din ordre er reservert og sendt til behandling på vårt lager. Om du har forhåndsbestilt (f. ekj. spill/film) så vil produktet sendes i forkant av lanseringsdato." Til sammenligning når jeg holder over Wii U pakken: "Informasjon om din ordre mangler, kontakt vårt kundesenter på 815....blablabla" Jeg får ringe dem i morgen om ikke statusen har endret seg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Tar jeg feil, eller er det mer stash med i vanlig premium package? Vi får ikke Pro Contoroller eller ZombieU, men vi får med ladere og støtte til konsollen og kontrolleren? Det er og så billigere enn ZombieU pakken, så man kan vel kjøpe Pro Controller utenom uten at det blir så mye dyrere enn ZombieU pakken? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Interessant. Men spørsmålet gjenstår: Hvor mye koster en Pro Controller seperat? Siden Premium har alt det der, bare med Nintendoland i stedet for ZombieU og null Pro Controller. Hva blir billigs av Premium pluss ZombieU spillet og Pro Controller, eller ZombieU pakken og Nintendoland spillet? Endret 25. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 pro controllern koster vel 700kr, så du sparer vel litt på å kjøpe ZombieU utgaven, men kjøper du ZombieU utgaven, får du ikke med Nintendoland, det må du eventuelt kjøpe ved siden av. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Reggie: "Call of Duty games look dramatically better on our system" Huffameg Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Reggie: "Call of Duty games look dramatically better on our system" Huffameg Ja det der er vel det man kaller å drite seg selv på leggen. pro controllern koster vel 700kr, så du sparer vel litt på å kjøpe ZombieU utgaven, men kjøper du ZombieU utgaven, får du ikke med Nintendoland, det må du eventuelt kjøpe ved siden av. pro kontrolleren koster langt unna 700 kr http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764415&cks=ASS&assoc=26FB581C-3DAA-4F6A-AEA0-8720D71DBD87 Tar jeg feil, eller er det mer stash med i vanlig premium package? Vi får ikke Pro Contoroller eller ZombieU, men vi får med ladere og støtte til konsollen og kontrolleren? Det er og så billigere enn ZombieU pakken, så man kan vel kjøpe Pro Controller utenom uten at det blir så mye dyrere enn ZombieU pakken? Bytt ut nintendo land med zombieu + En prokontroller Ellers er alt av tilbehør, stand etc, med i begge. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Interessant. Jeg får med Nintendoland i Premium-pakken selv om jeg ikke vil ha det, og har bestilt ZombieU for å ha noe å spille annet enn Mario. Da mangler jeg kun Pro Controller til kr 450,-, så har jeg alt fra begge pakkene? Litt kjipt. Det burde ha vært mye større forskjell på dem. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Interessant. Jeg får med Nintendoland i Premium-pakken selv om jeg ikke vil ha det, og har bestilt ZombieU for å ha noe å spille annet enn Mario. Da mangler jeg kun Pro Controller til kr 450,-, så har jeg alt fra begge pakkene? Litt kjipt. Det burde ha vært mye større forskjell på dem. Hvorfor bestilte du da Premium pakken til å begynne med Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Fordi ikke hadde ZombieU-pakken, og selv om de hadde hatt den ville den vært for dyr. Men poenget er at det er ingenting i den pakken som sier meg at det er en ZombieU-pakke. Se for eksempel på Halo4-bundlen: Hvorfor kunne vi ikke fått noe sånt, men med ZombieU i stedet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Herregud så stygg den Xboxen er. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Det kan hende, men de kunne ha gjort noe med designet. Denne søte karen kunne jo fint vært klistret på konsollen, eller bare en ZombiU logo. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Poenget er at om jeg kjøper en spillbundle med maskin burde maskinen ha noe med spillet å gjøre. Hva med noe sånt? Trenger vel ikke si hvilket spill denne tilhører. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Abboner eller kjøp Official Nintendo Magazine. De legger ofte med klistremerker som dekker hele konsollen og kontrollerne med diverse spilltemaer. Om det ser BRA ut er en annen sak Jeg la på en Metroid Other M-sticker over hele ene wiimoten (den hadde hull til d-pad og knapper), men den løsnet i kantene så jeg tok den av igjen. Da satt jeg med en wiimote full av klissete lim. Men Other M-front stickeren til Wiien ser glimrende ut fremdeles. Hull for CD og lysene og knappene. Endret 26. november 2012 av Bytex Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Har en potensielt dårlig nyhet for dere som har bestilt ZombiU Edition hos CDON. Jeg lurte på om jeg er sikret en på levering og får dette svaret: "Jag har nu fått svar från vår spelavdelning som meddelar att då vi får in extremt få exemplar av WiiU Zombi edition har vi dessvärre inte möjlighet att garantera levererans på releasedagen. De kommer därför att skickas ut efterhand i takt med att de bokats." Extremt få eksemplarer hørtes ikke lovende ut... Jeg er heller ingen ekspert i svensk, så forstår ikke helt setningen "kommer att skickas ut efterhand i takt med att de bokats". Noen som kan oversette ? Jeg tviler på at jeg får en WiiU på lansering nå, og da går jeg en depressiv desember i møte spillmessig :-( Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Det betyr vel at de sender til de som bestilte først, helt til de ikke har flere igjen. Hvis de får inn 500 så får de 500 første som bestilte den, mens 501 og utover må vente. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Vel, der er ordrestatusen på Mario U endre til "Ordre sendt". men fortsatt "Informasjon mangler" på Wii U. Da er det vel på tide å kontakte Elkjøp! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Såpass skremmende svar fra CDON.no. Jeg bestilte ZombiU pakka den 18.09.12, burde være høyt i køen. Men om dem leverer Wii U til meg neste torsdag så skal jeg ikke ha den fra cdon. Da henter jeg min Premium i Stavanger nå til fredag 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Jobber i Elkjøp, og vi har fått beskjed om at hele Norge får 200 Wii U-konsoller til lansering. Høres ikke helt riktig ut, men har hørt det fra flere. EDIT: CDON er vel faktisk svensk, så vet ikke hvor stor betydning det har for dere som har bestilt derfra. Endret 26. november 2012 av Jakoozie Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Jobber i Elkjøp, og vi har fått beskjed om at hele Norge får 200 Wii U-konsoller til lansering. Høres ikke helt riktig ut, men har hørt det fra flere. EDIT: CDON er vel faktisk svensk, så vet ikke hvor stor betydning det har for dere som har bestilt derfra. Regner med vi snakker om at Elkjøp i Norge får 200 konsoller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå