Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt dumt at fokuset er så mye på minigames spillene fortsatt og mye småtteri. Minner meg mye om Wii den maskina,med det som er linet opp. Når vi var unge, så satt vi jo med mario og hele den gjengen + en horde med eksklusiver som var for alle aldre. Meget merkelig at de føler for å ha et så stort fokus på alt det juggelet som nintendoland ++, når de allerede treffer hele markedet.. Tror de ville solgt mer hvis fokuset hadde vært på å lage oppfølgere til mange av de geniale tittlene fra Snes fks som alt fra secret of mana til pocky and rocky m.m.. og å lage nye eksklusiver. Synes launch tittlene viser tydlig hvor de setter seg, og jeg liker det ikke.

Førsteinntrykk fra stream : "Wii 1 +" . Ser altfor kjedelig ut og ligner Wii veldig, og ikke minst, fokuset på spillfronten er altfor dårlig hittil. Men vet aldri, plutselig blir man fristet til å kjøpe Wii U på tilbud hvis/når Zelda dukker opp neste jul, og Nintendo kan jo overraske med noe spesielt.

Endret av Mwotm
Lenke til kommentar

Nintendo Land er et spill for å vise mulighetene som er med den nye kontrolleren. Og det får jo bra til veldig bra rundt omkring. Tror det blir et type spill som vil få mange til å spille sammens.

Jeg skal ihvertfall spille med samboer, om så jeg må dra hu til sofaen å teipe ho fast.

Lenke til kommentar

Så spørs det da om Isaiah-Triforce Johnson ble verdens første eier av en Wii U, da...

Edit: Vet ikke om han ble verdens første, men i følge hans twitter har han allerede Wii U. https://twitter.com/EMP_TriForce_GM Han har ventet i en måned i kø, ganske sykt. Skjønner ikke hvordan det er mulig uten å miste jobben, er ikke som om han kan gå vekk fra plassen sin, ellers tar en annen gærning den. Og hvordan han skaffet seg mat, gikk på do, vasket seg etc... Han må ha vært skitten i en hel måned. xD

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar

Forventet at det her ble en berg å dalbane så er ikke så overasket.

Jeg forventer av ZombiU et vanskelig survival spill, ikke et run & gun spill. Og ved å lese anmeldelsene rundt omkring så virket det som endel ikke helt skjønner dette. Og det virker som dem vil at spillet skal være noe det ikke er...

Tror det her vil bli en stor hit blandt hardcore spillere som vil ha en utfordring, det er nok helt klart ikke for dem fleste og iverfall ikke til dem som mener spill som COD er den universale formelen for et fps.

Hadde spillet hatt et uendelig utvalg av våpen,kuler og vært på en Xbox så hadde karakteren uten tvil vært høyere blandt mange anmeldere.

Men da hadde det ikke vært et skikkelig survival spill og bare blitt nok et fps spill i en jungel av kloner....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det virker som et dårlig survivalspill, selv. Og det virker også som om anmeldelerne er fullt klar over at det er det.

ZombiU is not only one of the best horror games we've played in ages, but a proper SURVIVAL horror.

The combat is great. The bat feels thick and weighty as you slam it against their rotting skulls. Guns pack a noisy punch, and there's a good feeling of variation between them.

Another interesting way the game is structured is that it's almost like an open world. You can travel freely around the city between missions to scavenge for supplies -

The world isn't massive, but it's exquisitely realised.

Other upgrades include the ability to hack and bypass electronically locked doors and a UV black light to reveal hidden messages. If your Wii U is online, some of these messages will be left by other players, Dark Souls-style. You'll have to decide whether a message is a genuine attempt to help you, or has been left by a mischievous player to try and lure you into a trap.

http://www.computerandvideogames.com/379071/reviews/zombiu-review-survival-horror-makes-a-bloody-comeback-review/?page=1#top_banner

Subjektivt?

Lenke til kommentar

Noen klager over at det tar lang tid å drepe en zombie med cricketkølla, men er ikke det litt av vitsen? Hadde vært kjedelig om man kunne gå rundt og oneshotte hele gjengen. Noen klager over at grafikken er dårlig, men det er et Wii U launchspill vi snakker om. Selvsagt er ikke grafikken på topp i launchspill, og jeg forventet uansett ikke at Wii U presser grafikken til femti ganger så bra som på PS360. Noen klager over kontrollene, men det sier seg selv at det tar tid å bli vant til å bruke gamepadden. Det gjelder både vi som spiller på den og de som lager spill som bruker den. Jeg grøsser med tanke på alle idiotiske måter Wiimoten ble brukt i og rett etter laucn av Wii... Noen klager over ditt, noen klager over datt. Jeg tror det eneste rette er å se en gameplay video eller to, lese anmeldelsene og se hvor mye som er relevant for deg selv og heller teste spillet selv. Jeg gir blaffen i om noen klager over dårlig multiplayer, når jeg kun spiller singleplayer. Jeg driter i om grafikken ikke er på topp, siden jeg mener gameplay er viktigst. Jeg bryr meg ikke om noen klager over gameplay, da det ser både interessant og morsomt ut. Alt i alt må jeg nok teste ZombieU grundig selv for å se hvor bra det blir for meg. :)

In other news, jeg storkoser meg med Sonic & All-stars racing transformed. Noen klager over at det bare er en Mario Kart klone, men hva så? Jeg hater Mario Kart pga det blå skjellet, og i Sonic er skjellet borte. Her kan jeg faktisk vinne en gang i blandt, og stort sett fordi det går mest på hvor flink man er, ikke på flaks. Hva andre sier om spillet er ikke interessant. Jeg kommer jo aldri til å like CoD igjen bare fordi noen gir det topp karakter, og hele krigen mellom Fifa og Pro Evo Soccer er uinteressant for meg. Jeg liker ingen av dem. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...