LarZen Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Til dere som skaffer Wii U ved launch, hvilke spill napper dere med? Kjøper ZombiU pakken, tar med Mario Bros og eventuelt Assassins Creed. Nintendo Land,ZombieU,Assasins Creed3 og Black Ops2. Er endel spill Elkjøp selger til en fin pris..dere burde ta en sjekk. http://www.elkjop.no/catalog/spill-og-konsoll/no_spill_wii_wiiu/spill-nintendo-wii-og-wii-u?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevel2%3DB9QKeQuvj8kAAAEnpjZ94OGk%26Plattform%3DNintendo%2BWii%2BU%26online%3D1%26%40Sort.ProductListPrice%3D0&SelectedAttribute=Nintendo+Wii+U Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 15. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 For meg er det Mario og Nintendo Land som er de bombesikre kjøpene, men skaffer nok de andre der også når jeg er ferdig med Mario. Sannsynligvis med Zombi U først. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 15. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Jeg lurer på å slenge inn forhåndsbestilling hos Spillsjappa, noen som har erfaring med dem? http://www.spillsjappa.no/nintendo-wii-u-premium?___SID=U&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Nintendo+Wii+U+Premium Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har bestilt ZombiU utgaven derfra. Første gang jeg handler der, så håper de klarer å levere i tide. Trygt er det ihvertfall. De er jo eid av Japan Photo. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Slik starter eurogamers anmeldelse av New Super Mario Bros U: Mario's latest outing does some clever stuff with the Wii U's multiple screens, but it's worth taking a moment to appreciate what it gets up to with good old-fashioned maps, too. The plumber's new 2D adventure sees the return of the fully-fledged world map, last seen in the 16-bit era. Islands, forests, babbling brooks and tidy oceans: the Mario atlas is back in fine, charismatic form, ditching the mostly-linear corridors of recent over-worlds in favour of a cluster of colourful, interconnected continents. It stitches dozens of scattershot stages together into a mad, sprawling and yet oddly convincing whole. De første fire avsnittene handler om dette kartet, herlig! Spillet får forøvrig 9 Day zero! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Helga mellom november og desember kommer til å bli bra. Foreldrene stikker ut av huset, så det blir meg Wii U og kjæresten i et par dager, før spillexpo på søndag. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Miyamoto-san er forresten 60 år i dag, gratulerer med dagen til verdens mest innflytelsesrike spilldesigner. Verden ville ikke vært det samme uten! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Nintendo Land,ZombieU,Assasins Creed3 og Black Ops2. Er endel spill Elkjøp selger til en fin pris..dere burde ta en sjekk. http://www.elkjop.no...=Nintendo+Wii+U takk for linken, det var fine priser Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Noen scores fra ONM: Zombi U: 92% NintendoLand 90% Mario 86% Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Var innom Gamestop i dag og hentet litt flere Skylanders-figurer, og endte opp med å spasere ut igjen med en forhåndsbestilling på Wii U Premium, Super Mario World U og ZombiU. Har noen en ordbok å låne meg? Jeg vil se hva "selvdisiplin" betyr... Hadde ikke tenkt å kjøpe en, men fant ut at jeg kom til å kjøpe en uansett ganske kjapt. Og selv om det ikke er noen spill ved launch jeg er noe særlig interessert i er det jo kjekt å ha maskinen kjøpt inn når det kommer spill senere. In other news, jeg har tenkt en del på Zelda og Mario i det siste. Hvorfor er det ingen Zelda spin-offs? Mario har jo bøttevis, men Zelda? Og Metroid, for den saks skyld? Jeg spiller Skylanders veldig mye, og nå for tiden går det mest i Lost Islands. Det er kort sagt en bybyggergreie basert på Skylanders til iPad, og jeg ble overrasket over hvor bra den egentlig er. Etterhvert har jeg prøvd lignende spill basert på Smurfene og, øh, My little pony, og begge to er overraskende bra. Så hvorfor kan vi ikke få noe sånt basert på for eksempel Zelda? Det kunne være så lett som at Ganondorf invaderte Hyrule, og nå da han endelig er slått tilbake ligger store deler av Hyrule i ruiner. Dermed må Zelda være prinsessen som gidder ta i et tak og står frem som en lederskikkelse, og leder oppbyggingen av landet igjen. Da hadde vi fått et Legend of Zelda sp, faktisk handlet om Zelda, for en gangs skyld. Eller vi kunne hatt et sånt spill med Mario, kanskje? Nå da Wii U endelig kommer er det en perfekt tid å lage sånne spill. Grafikken kunne ha vært meget bra og detaljert, og vi kunne ha utnyttet gamepaden ganske mye. Det meste kunne ha vært styrt der, som menyer, kart og så videre. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Links Crossbow Training Freshly-Picked Tingles Rosy Rupeland Tingle Balloon Fight DS Og jeg vil egentlig også kalle de four sword-spillene for spin-offs, men det kan en jo ha ulike meninger om. Ellers, så føler ikke jeg at problemet med Nintendo er at de ikke bruker sine mest kjente karaterer nok Endret 16. november 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Epic Mickey Power Of Illusion fikk 6/10 av ONM også på Nintendo 3DS Noen fine priser på elkjøp.no angående WiiU spill. Men skammelig at Mass Effect 3 og Batman AC er priset såpass høyt. De finnes til X360/PS3/PC til under 200kr (ja jeg vet er noe nytt) men det rettferdiggjør ikke den prisen Hadde heller aldri trodd at ZombiU skulle få 92/100 av Nintendo Magazine! Endret 16. november 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Links Crossbow Training Freshly-Picked Tingles Rosy Rupeland Tingle Balloon Fight DS Og jeg vil egentlig også kalle de four sword-spillene for spin-offs, men det kan en jo ha ulike meninger om. Ellers, så føler ikke jeg at problemet med Nintendo er at de ikke bruker sine mest kjente karaterer nok Link's Crossbow training fulgte med Zapperen, og jeg har ennå ikke sett det til salgs noe annet sted. Det er nok en spin-off, men ikke akkurat "fullverdig spill". De andre har jeg aldri hørt om engang. Vil heller ikke si Four Swords er et spin-off, da det er mer som et vanlig Zelda med multiplayer. Men uansett, selv om regner alle disse spillene som spin-offs er det bare noen svært få i en lang serie. Hvorfor får vi aldri noen "ekte" spin-off spill? Jeg kan godta Donkey Kong med Link og Zelda, for eksempel. (og da mener jeg old-school DK, ikke DK Country.) Epic Mickey Power Of Illusion fikk 6/10 av ONM også på Nintendo 3DS Hvorfor fikk det så lav karakter? Og btw, Power of Illusion er bare på 3DS. De andre konsollene har Power of Two. Det er et helt annet spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Miyamoto-san er forresten 60 år i dag, gratulerer med dagen til verdens mest innflytelsesrike spilldesigner. Verden ville ikke vært det samme uten! Måtte han holde på i mange år til! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Var innom eShop nå nettopp, og ser Virtue's Last Reward er dukket opp med demo og "Coming soon..." som nedlastbar (!). Tittelen er ganske teit, men legg til et Zero Escape foran der, så blir det straks bedre. Legg så til at det er oppfølgeren til "999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors", så kan det ikke komme fort nok. Interessant nok blir det gitt ut digitalt (og sannsynligvis i butikk). Litt merkelig siden 999 aldri kom til Europa engang. Men DS er jo sonefri, så det er bare å importere det. Et annet interessant spill som endelig er dukket opp på eShop er Magical Whip: Wizards at Phantasmal Forest. Det minner sterkt om Bubble Bobble, og hele greia går ut på å klatre i et tre og bruke en magisk pisk for å bli kvitt monstrene. Det er mye vanskeligere enn det høres ut, og svært bra. Hele greia er på en skjerm pr brett, men brettet går over begge skjermene. Anbefales. Endret 16. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Jeg tror 92/100 på ZombiU er ekstremt viktig for Wii U. Kanskje det faktisk er et genialt spill. Jeg fryktet at det skulle bli en gimmick-flopp. Alle visste fra før at Nintendo lager gode plattformspill og minigames, så det forandrer strengt tatt ingen ting, selv om det er flott at de blir godt mottatt. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Zombie U launch trailer shows how the gamepad works http://gamingbolt.com/zombie-u-launch-trailer-shows-how-the-gamepad-works Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Konge at Zombie U ser ut til å bli godt mottatt Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Teknisk sett er dette feil tråd for dette, men jeg sitter og spiller Sonic & All-Stars Racing Transformed nå. Har bare spilt det en times tid, men så langt elsker jeg det. Det gjør så utrolig mye rett, og viser en gang for alle hvor dårlig Mario Kart egentlig er. Ja, dere leste rett. I stedet for å bare være en Mario Kart rip-off gjør det så mange ting bedre. Som tittelen sier blir bilen nå forvandlet, og logisk nok er det snakk om fly og båt. Men ulikt Mario Kart og de idiotiske hangliderne er det fly vi snakker om her (eller rettere sagt bil med rakettmotor). og vi kan styre flyene opp og ned i tillegg til sidelengs. I tillegg har vi en liten power-up som forvandler bilen til et fly mens du fortsatt er på veien, så du trenger ikke være i luften for å fly. Båtene på sin side oppfører seg som båter skal, noe som merkes spesielt når det er bølger. Her er det ikke noen trege ubåter det er snakk om. Bilene på sin side er svært forskjellige, så det er ikke bare noen titalls gokarter her. Vi snakker alt fra racerbil til pickupen til Wreck-It Ralph. (og det er bare de som er åpne fra start. Gleder meg til å åpne resten.) Når det gjelder modus har vi vanlig single race, time trial og det der, men også World cup. Dette er varierte løp (håper jeg!), så selv om de to første var vanlige løp er det tredje en Drift Challenge. Har ikke prøvd den ennå, men navnet sier vel sitt. Igjen, gleder meg til å åpne resten. Og på toppen av det hele er power-upsene ganske like de i Mario Kart, men det er mye mer fokus på å faktisk kjøre, og ikke så mye på tilfeldigheter pga det idiotiske blå skjellet. Og nevnte jeg at de to første rundene er normale, men tredje forandrer banen radikalt? I det første kjørte jeg bil de to første rundene, men i tredje var banen borte, så jeg ble kjørende på vannet i stedet? Morsom detalj. Og så vakkert det ser ut... (Dette er selvsagt bare et førsteinntrykk. Kan ta en mer utvidet "anmeldelse" senere.) 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Ser at det har fått ålreite anmeldelser, faktisk. Overraskende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå