Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Nintendos line-up for 2013 virker svak. Vurderer å ta det rolig med nyere titler og heller fokusere på klassikere jeg ikke har fullført til NES/SNES og Gameboy. Der er det en god del å ta av.

Dette blir litt off-topic, men trenger du en klassiker kan jeg i aller høyeste grad anbefale Skylanders. Jeg trodde det bare var et barnespill, men der hovedpoenget er å få ungene (eller rettere sagt foreldrene) til å kjøpe figurene. Men etter å ha testet det en stund har jeg nå Spyro's Adventure til 3DS, samt Giants til både 3DS og PS3. Selv om det teknisk sett er barnespill er det vanskelig nok å få 100% på alt, og selv om jeg er i trettiårene sliter jeg med historien i Spyro's Adventure til 3DS. På toppen av det hele er 3DS-versjonen helt forskjellig fra de andre, med en annen historie, andre områder og et annet gameplay. Liker du spill som Ratchet & Clank vil du elske Skylanders. Og når det gjelder figurene trenger du teoretisk bare én, men tro meg, du vil kjøpe flere etterhvert. :p Faktisk kan jeg si rett ut her og nå at jeg vurderer Wii U kun for neste Skylanders. Kanskje til og med for Giants, om det blir annerledes enn PS3-versjonen.

Btw har rundet historien i Giants på 3DS, og er godt i gang med å få 100% på resten. Det skjer aldri.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud det nærmer seg Wii U lansering!

Blir like gøy å pakke opp en konsoll som jeg fikk min første Atari 2600 for mange år siden!

Det blir min 27 konsoll i samlingen, begynner å bli en del!

Det er digg å rigge nye konsoller. Jeg blir helt opprømt og hendene mine skjelver som bare det. :wee:

Lenke til kommentar

The Redemption of New Super Mario Bros. U

Five months ago, I felt optimistic about one of Nintendo’s two New Super Mario Bros. titles.

The other seemed far less impressive, lacking truly original ideas or execution.

True, it was the first HD Mario title, but its level design seemed uninspired, and allowing a fifth player to place blocks in the world through the GamePad was hardly something that seemed noteworthy.

http://www.ign.com/articles/2012/10/30/the-redemption-of-new-super-mario-bros-u

Lenke til kommentar

Jeg er bare helt mindblown i dag, heftige nyheter på løpende bånd.

Først ser vi det som er tilnærmet bevis på at Splinter Cell Blacklist kommer til Wii U

Så ser vi enda mer definitive bevis på at Dragon Quest 7 får en remake på 3ds.

Så kjøper Disney Lucasarts - med Monkey Island, Grim Fandango, Indiana Jones og alt det andre - og annonserer en Star Wars Episode 7????? Litt av en dag, litt av en dag.

Lenke til kommentar

Jeg er bare helt mindblown i dag, heftige nyheter på løpende bånd.

Først ser vi det som er tilnærmet bevis på at Splinter Cell Blacklist kommer til Wii U

Så ser vi enda mer definitive bevis på at Dragon Quest 7 får en remake på 3ds.

Så kjøper Disney Lucasarts - med Monkey Island, Grim Fandango, Indiana Jones og alt det andre - og annonserer en Star Wars Episode 7????? Litt av en dag, litt av en dag.

Dragon Quest 7 kommer til 3DS? Wow... det kansellerer jo at Disney ødelegger Star Wars. Og om det stemmer at de har Indy-lisensen også tar det vel ikke lang tid før Indy dukker opp igjen - uten Harrison Ford, så klart. :(

Lenke til kommentar

Joda, men da må jeg jo vente lengre. jaja. får ta meg en tur å høre litt på fredag når jeg har fri.

Plutselig var det snart lanseringen, hadde helt glemt av det.

Et spørsmål bare. Har ikke fullt så mye med.

Men fks nintendoland og det spillet der du skal gjemme deg osv, mens 3 andre løper for å "ta" deg. Fungerer det med sånn pro kontrollere?

Er litt forvirrig med hvilken kontroller jeg bør kjøpe ekstra. Fordi sånne nunchucks og motion plus kontrollene fungerer jo sikkert bra til noen spill. Mens andre er det bedre med pro kontroller (zombieu fks)

Betyr jo at jeg må ha 3 av hver kontroll :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...