Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Screenshots av Monster Hunter Ultimate Tri Wii U

http://nintendoeverything.com/100868/first-monster-hunter-ultimate-3-wii-u-screenshots/?pid=33749

For min del det først eksempelet på et 1080p screenshot fra et 3D spill som definitivt ikke ser oppskalert ut.

(Bilder fra Zelda Demoen f.eks er lagt ut med 1080p, men er åpenbart oppskalert fra en lavere oppløsning.). Jeg tror de fleste Wii U spill vil gå i 720p fordi det er dumt å sløse bort den ekstra ytelsen på ren oppløsning når det finnes så mange andre morsomme ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver på med Ys The Vanished Omens (sega) om dagen, og fikk nyss i en remastret utgave av dette på Nintendo DS, Legacy of Ys: Books I & II. Noen her inne som har kjennskap til disse ?

Ja, jeg liker Ys. Ys VI er en av mine favorittspill.

I DS-remaken av Ys I og II har man endret gameplayet noe, slik at slåssingen minner mer om den i de senere spillene. Hvis du kun vil ha en grafisk oppdatering av spillene uten endring i gameplay anbefaler jeg heller remaken til PSP.

Lenke til kommentar

Ja for der har vi Ys I & II Chronicles ? Har ikke testet de senere spillene, visste ikke at det var så mange i denne serien en gang.

Hvilke gameplay elementer liker du best da, om jeg får spørre ? Tror uansett jeg må ta meg en kikk på youtube, få nå bli jeg meget gira på Ys universet :p

Ys har jeg fra da jeg var liten, desverre var det noe galt med våres versjon så vi fikk aldri fullført det. Nå går jeg igjennom det første via en emulator på mobilen, som forøvrig fungerer latterlig bra.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

PSP-remakene ligger ute på psn, så den kan enkelt skaffes. Har selv spilt gjennom remakene på psp, og du merker godt at det er retro-spill. Jeg hadde neppe giddet å fullført dem uten en guide, da jeg alt for ofte ikke visste hvor man måtte gå for å komme videre i spillet. Ble likevel nok engasjert til at jeg kjøpte flere spill i serien på psp-en.

Lenke til kommentar
Hvilke gameplay elementer liker du best da, om jeg får spørre ? Tror uansett jeg må ta meg en kikk på youtube, få nå bli jeg meget gira på Ys universet :p

Ys er som Zelda på speed. Det er det jeg liker. Pluss at musikken alltid er heftig.

De to første er nok de "dårligste" i den forstand at serien ikke var utviklet da disse ble laget. Storyen er mager og spillet består for det meste av å plundre seg gjennom enorme labyrinter. Bosskampene er riktignok høydepunkter. I de senere spillene får du mye mer story, kontrollen blir som i Zelda og det er viktigere å være kjapp på knappene enn å ha god retningssans. De beste spillene i serien (som er på engelsk) er Oath in Felghana (Ys 3) og Ark of Napishtim (Ys 6) etter min mening. Førstnevnte vet jeg finnes på PSP, sistnevnte finnes både på PSP og PS2. Ellers har du også Ys 7 til PSP som er vært ute en stund, men jeg har ikke rukket å prøve det ennå.

Jeg har også hørt snakk om at Ys 4/5 endelig skal få utgivelser på engelsk. Også kan du leste ned Ys: Origin på Steam.

Lenke til kommentar

Fiffig info, takker =)

Har selvfølgelig freid å stue bort laderen til PSP`en min en eller annen plass...så for nesten ta turen ned på Gamestop og høre om de kan lade den opp såpass at jeg for aktivert muligheten for USB-lading, eller kjøpe meg en ny lader.

Lenke til kommentar

Utrolig leit å lese dette her

http://n4g.com/news/...n-legends-delay

"Rayman Legends will launch worldwide in the first quarter of 2013. We’re happy that fans are excited about the game, and we are taking the time to make sure we deliver a game that lives up to and hopefully exceeds their expectations. We’ll have more details to share soon"

"The delay comes as a surprise as Rayman Legends was originally locked in for a Wii U launch title in Europe with America having to wait just a little longer"

Rayman Legends var en av hovedgrunnene til jeg forhåndsbestilte Wii U...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...