Bytex Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Ikke bare hør på den negative, jeg liker Pandora's Tower kjempegodt. Syns det er den beste bruken av wiimote så langt, det får deg til å føle at du faktisk holder i en kjetting. Du må nok bare prøve selv, så ser du om du liker det eller ei. Jeg bare kjøpte det fordi boksen stakk seg ut i Wii-hylla. Hadde ikke lest et ord om det før. Eller, jeg slo opp på metacritic før jeg kjøpte det i butikken da. Du finner massevis av folk som ikke liker Xenoblade fordi det er kjedelig, alt for mange småquester osv osv osv de første timene. Det betyr ikke at spillet ikke er bra for de som har satt seg inn i det. The Last Story er jo også fantastisk, men selve skillsystemet åpner seg jo ikke før etter mange timer, når du kan begynne å holde C og plassere sirkler på bakken i combat, gi individuelle kommandoer til alle i partyet ditt i combat. Før det skjønner du ikke helt hva all hypen er, annet enn en søt kjærlighetshistorie. Endret 27. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 The Last Story spilte jeg i såpass mange timer at selv etter å ha kommet godt inn i det, var jeg ikke imponert over det. Jeg har ikke ofret Pandora's Tower så mange tanker, hverken gode eller dårlige. Når jeg hører andre ikke like det blir jeg litt skeptisk, men lar det ikke gå utover min egen mening, særlig ikke når jeg ikke har spilt det enda. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Er i samme båt. Xenoblade ble et mine favorittspill men Last Story fikk jeg ingenting ut av. Det var ikke først og fremst gameplayet men mer x-faktorer som karakterene og den visuelle stilen som ikke falt i smak. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Retro Studios, the company behind Metroid Prime, is reportedly building the tech that many first and third party Wii U games will run on. http://www.digitaltr...on-wii-u-engin/ Hvem er det som finner på alle disse ryktene? Uansett, jeg tviler meget, meget sterkt på at dette er riktig. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Ellers, for å hive meg på dette, så likte jeg både Xenoblade og The Last Story, men jeg har egentlig aldri hatt veldig troen på Pandoras Tower, og har derfor ikke skaffet det - men har lest mye positivt om det etterhvert, så kommer til å kjøpe det før eller siden tenker jeg. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Miyamoto and Retro Studios 'building fantastic projects' "We've got big games in development" http://www.computerandvideogames.com/370581/wii-u-miyamoto-and-retro-studios-building-fantastic-projects/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Donkey Kong Land Returns til 3DS(evt. DK 3D Land) vær så snill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Det hadde vært genialt, men til tross for hvor bra DKCR var, så ser jeg ikke noen grunn til at Retro skal lage dette. Nintendo har en rekke studioer som kan lage gode plattformspill, men ikke så veldig mange som kan lage innovative 3D-actionspill, så forhåpentligvis jobber Retro med det. På Wii U. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Donkey Kong Land Returns til 3DS(evt. DK 3D Land) vær så snill. Jeg ønsker meg Donkey Kong Country 5! Det hadde vært genialt, men til tross for hvor bra DKCR var, så ser jeg ikke noen grunn til at Retro skal lage dette. Nintendo har en rekke studioer som kan lage gode plattformspill, men ikke så veldig mange som kan lage innovative 3D-actionspill, så forhåpentligvis jobber Retro med det. På Wii U. Samme hvem som lager neste DK, bare Nintendo sørger for at det blir morsomt! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg drømmer om DK til Wii U, jeg. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg håper Retro jobber med Metroid. Jeg tror det kan bli veldig stemningsfullt og tøfft på Wii U. Jeg gleder meg også til ny DK også så klart, men tater har vel rett i at flere kan lage det. Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Håper de lager Diddy Kong racing med online funksjon på wii u. Samme med Pokemon Stadium. Flerspiller på de spillene har alltid vært råkult. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 håper på en masse gode nintendo spill, pokemon av ymse slag, helst ala de orginale og stadium, dk, super mario 64 etc. n64 var gullalderen til nintendo, og håper de med wii u'en kan få tilbake noen av disse titlene. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 N64 var Nintendo sin gullalder? Hvor ung er du egentlig? NES/SNES ftw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 tja ung og ung, falt aldri for nes og snes. selvfølgelig var det gode titler der også, men i mine øyne så var nintendo best under 64 alderen med egne titler! nekter ikke for at de orginale smb spillene er bra, men n64 tok alt sammen opp til et høyere nivå, noe de ikke har greid siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Mest fordi de mista all tredjeparts-support når de fortsatt insisterte på å bruke cartridges istedet for CD'r. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 GTA 5 release date: New 'Grand Theft Auto V' game may arrive on Nintendo Wii U http://www.examiner.com/article/gta-5-release-date-new-grand-theft-auto-v-game-may-arrive-on-nintendo-wii-u Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 N64 bedre enn NES og SNES? Jesus. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg håper Retro jobber med Metroid. Jeg tror det kan bli veldig stemningsfullt og tøfft på Wii U. Jeg gleder meg også til ny DK også så klart, men tater har vel rett i at flere kan lage det. Enig. Et ordentlig bra Prime-spill, med rå grafikk vil være en ordentlig systemselger tror jeg. I tillegg er Metroid en fantastisk serie for å vise frem Wii U-kontrollerens muligheter, ettersom spillet er såpass sentrert rundt gadgets. Scanning med tableten er jo selvsagt, og det er vel få spill hvor et konstant kart på nederste skjerm er så nyttig som i Metroid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) N64 bedre enn NES og SNES? Jesus. heldigvis er det smak og behag. jeg hadde nes, hoppet over snes og gikk rett på n64. har aldri vært den store fansen av 2d scrollere med unntaket av smb1 og 3. begynte med pc i 94, og var da frelst på 3d opplevelser. der av min mening at n64 er gull alderen i form av kvalitetsspill fra nintendo selv. men minner i seg selv kan jo tåkelegge litt... Endret 30. september 2012 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå