vikingkylling Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Heh, typisk. Jeg ville mye heller hatt SMA2 eller 4. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Hvordan registerer vi oss? Fant ikke noe inne på E-shop. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg betalte 2400kr for 3DS med Rayman 3D Så jeg er nok en loyal kunde hos Nintendo Blir konge å få de spillene der. En flott og stor nyhet vil jeg si! Også var det godt å høre Super Mario 3D og Mario Kart rekker iår! Lett jeg skal kjøpe de spillene 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Dette er en fornuftig avgjørelse av Nintendo, dog størrelsen på kuttet får dem til å virke litt desperate, og jeg undres over hva som ligger bak et såpass stort kutt. Bra plaster på såret også vil jeg si, og kult at vi indirekte får bekreftet at GBA-spill kommer til e-shopen. Eneste kjipe er at jeg eier alle spillene som er nevnt så langt til enten nes eller gba Men det er vel prisen man betaler for å samle på alle de gamle spillene. Ellers veldig rare, men kule, navnevalg fra Nintendo med Mario Kart 7 og Super Mario 3D Land. Nintendo forsøker å selge seg med Super Mario Land-nostalgi, og jeg digger det Håper dette kan bidra litt til å vinne tilbake tredjepartsstøtte, driver og spiller gjennom Aria of Sorrow om dagen, og at det enda ikke er annonsert et nytt Igavania for 3DS er rett og slett tragisk. Får håpe et godt julesalg får Konami til å åpne øynene! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Faen at jeg har ventet i 4 år med å kjøpe Twilight Princess. Det ruler jo! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Faen at jeg har ventet i 4 år med å kjøpe Twilight Princess. Det ruler jo! Tvilte du noensinne på det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 taterfyrings! Velkommen tilbake! Har savnet deg her på forumet Og ja, TP er et glimrende spill. Har selv bare rundet det en gang, så det er snart på tide med en ny gjennomgang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Sitter fast allerede i forest temple jeg, da. Har sluppet fri 3 aper men de vil ikke hoppe opp i tauet så jeg kommer over den store gapen der broa var (som apebossen kutta med boomerangen)..hmm..er det 4 aper som trengs? Finner ikke flere. Får kikke på gamefaqs. Edit: aha..den fjerde apa er bak den store steinen jeg må sprenge med en bombe-spider. Endret 28. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Får kikke på gamefaqs. Feiging. Neida, jeg bare tuller. Nå er det en del år siden jeg spilte det, men mener å huske at det skal være 4 aper. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Dette er en fornuftig avgjørelse av Nintendo, dog størrelsen på kuttet får dem til å virke litt desperate, og jeg undres over hva som ligger bak et såpass stort kutt. Kombinasjon av at den har solgt dårligere enn ventet (målet er 16 mill. første året, bare solgt 3-4 mill. så langt), lunken tredjepartsstøtte, flere kansellerte titler samt at PS Vita overrasket positivt på E3 med bl.a. lavere pris enn ventet. Med priskutt og ikke minst både Mario 3D Land og Mario Kart 7 ute før jul (hadde jeg ærlig talt ikke trodd) har jeg langt mer tro på 3DS sin framtid enn før. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Nintendos aksjekurs siste halvår: Gårsdagens drastiske tiltak samt svake kvartalsresultat ble ikke godt mottatt med et fall på over 12% i går. Aksjen er nær halvert på 5 måneder. Kanskje en god tid å kjøpe Nintendo-aksjer? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 taterfyrings! Velkommen tilbake! Har savnet deg her på forumet Og ja, TP er et glimrende spill. Har selv bare rundet det en gang, så det er snart på tide med en ny gjennomgang. Takk for det Hyggelig å være tilbake igjen også. Angående å kjøpe Nintendo-aksjer, så er jeg usikker på hvor lurt det egentlig er. Det virker å være for sent for 3DS å få skikkelig god tredjepartsstøtte nå (om salget virkelig tar av rundt juletider, og tredjepartsutviklere går i gang med prosjekter, så vil ting likevel ikke komme før til julesalget i 2013), og Wii U virker fantastisk, men ikke som noe som kan bidra til at Nintendo utkonkurrerer Sonys sterke Playstation-merkevare eller en sterkt subsidiert Xbox 3. At Nintendo i tillegg har mistet en del troverdighet både blant spilljournalister og kjernespillere etter den elendige behandlingen av Operation Rainfall synes jeg heller ikke virker lovende for dem. Etter min mening så er Nintendo et for lite selskap i den store sammenhengen til å konkurrere effektivt mot Sony og Microsoft, og de burde enten utvide antallet ansatte kraftig, kjøpe flere studioer, lage bindende avtaler med tredjepartsutviklere, eller la seg fusjonere med et mer generelt elektronikkselskap. Hvis ikke vil de bare fortsette å kjempe mot tyngdekraften, og være avhengig av at deres kreativitet også omdannes til høye salgstall (og ikke bare til kopier, som med analogstikken, rumblepakken og mye mer), og de vil syklisk komme inn i slike år som 2011 hvor deres plattformer er nesten blottet for innhold. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Apropos 3DS, et av hovedproblemene den sliter med er en oppfatning blant mange om at det bare er "enda en DS". Vel, Nintendo forsøker nå å gjøre noe med akkurat den oppfatningen: http://youtu.be/oRrviEHeN2M Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Når vi først snakker om dårlig førsteinntrykk, er det noen her som spiller Let's Goft 3D? Da jeg kjøpte en Android-mobil fulgte det med et lite spill kalt Let's Golf, men det tok lang tid før jeg gav det en sjanse fordi stort sett alle mobilspill suger balle. Men da jeg først prøvde det ble jeg fort hekta. Nå har Let's Goft 3D kommet til 3DS Ware, og selv om det "bare" er en port av Let's Goft 2 til iPhone med 3D er det utrolig bra - og ikke minst billig. Vi snakker et golfspill veldig likt Mario Golf (og det er en bra ting), med bra grafikk, meget bra gameplay og 108 hull spredt over seks svært forskjellige scenarioer. Liker dere golf bør dere absolutt prøve dette. Jeg skulle gjerne tatt med reviews, men finner ingen andre enn ign.com : 9/10 Endret 30. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Noen som vet hvor FRITT xonblade til wii kommer til å være? ut ifra det "alle" blader og sånt sier så skal det være myyyye friere iforhold til andre jrpg. Men så har jeg hørt at det liksom skal være "fritt" som FF 10-13?!?!? whaaaat! Dei spillene der er jo ultra linære:S håper inderlig at det ikke er sant:/ onblade ser konge ut og har hatt lyst på et bra rpg til wii lenge nå Men vis det er så linært som ff spillene kommer jeg ikke til å kjøpe desverre:( så....er det noen som vet noe eller har prøvd den japanske versionen:P? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har ikke spilt det selv, men jeg tror ikke det er så fritt som Morrowind eller Fallout 3 eller noe slikt. Jeg har forstått det slik at du har en åpenverden du kan løpe rundt i og gjøre en masse forskjellige ting, og at det er lite usynlige vegger som feks i FFX og FFXIII, men at samtidig main-questen er relativt lineær og slik klassisk japansk. Det spillet det er blitt beskrevet å ligne mest på er FFXII, har du spilt det? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Hei Har fått Nintendo 3DS som jeg bestilte fra cdon. Har spilt litt Zelda. Lurte litt på dette med eshop. Hvor finner jeg det? Kanskje et dumt spørsmål, men jeg finner det ikke Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Det skal være et ikon med bilde av en veske som står Nintendo eshop. Om du ikke har det ikonet må du først oppdatere konsollen. Dette gjør du ved å trykke på System Settings, other settings, 4 og så system update Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Har lyst på et spill med koselige landsbyer og landskap til DS eller 3DS, og Dragon Quest IX er egentlig et slikt spill jeg vil ha, men jeg liker bedre at kampene er som i f.eks Zelda. Noen som vet om et slikt ett? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Tror ikke det er så mange sånne spill desverre. Men du har jo Okamiden og Golden Sun: Dark Dawn du kan sjekke ut. Begge to er veldig gode spill. Du har også Solatorobo: Red the Hunter, men det har jeg ikke testet selv enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå