""" Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Spilte akkurat igjennom dette igjen. Lenge siden sist. Hvilket fantastisk spill! Litt for kort, men jævlig morsomt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Haha ja, det der koste viss oss mektig med som yngre, på sega mega drive dog! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Mega Drive-spillet er ganske ulikt, det til Snes er laget av Capcom, mens det til Mega Drive er av Virgin. Uansett, folk har sikkert fått med seg de to trilogiene som ble annonsert til PS3 i dag, og dette illustrerer vel hva som er galt med Nintendos sin kommende tredjepartsstøtte. Mens PS3-eiere den 6. november får Mass Effect Trilogy for $60, så kommer Mass Effect 3 til Wii U i Januar i samme pris. EA forventer altså både at vi som gjerne vil kjøpe ting på Nintendos system skal vente lengre, og betale like mye for betydelig mindre. Fuck off EA. 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Den ZombiU pakken på Gamezone virker jo å være bra. Får med ZombiU (selvfølgelig), pro controller og Nintendo Land som har en verdi på nesten 1000,- tilsammen. Kan ikke se at noen av de andre nettbutikkene inkluderer pro controller og Nintendo Land i ZombiU pakken. Basic, Pro og ZombiU pakkene har ikke forskjellig innhold basert på hvilken butikk du velger. Det er akkurat det samme inni pakkene uansett hvor du kjøper. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Tja, når jeg søker på nettet finner jeg ut at Nintendo Land IKKE skal være med i ZombiU pakken, men Gamezone har det likevel med på listen over hva som følger med. Pro Controller skal derimot følge med alle ZombiU ser jeg. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Inkludert spillet Zombie U og Nintendo Land http://www.lefdal.co...emium-pack-sort http://www.elkjop.no/catalog/spill-og-konsoll/no_spillkonsoll/konsoll?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevel2%3DnhoKeQuvWxAAAAEn1zZ94OGk%26Konsollnavn%3DNintendo%2BWii%2BU%26online%3D1%26%40Sort.ProductListPrice%3D0&SelectedAttribute=Nintendo+Wii+U Endret 27. september 2012 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Hvor har dere forhåndsbestilt? Vurderer å klinke til, ikke så mye som frister av spill foreløpig, det er eneste Mario. Dog frister det med et gjensyn til noen Virtual Console spill. Edit: Så en Majoras Mask remake Wii U trailer på youtube, fake or real deal? Endret 26. september 2012 av ekwathne Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Tok hos CDON pga dem hadde den beste prisen for Wii U ZombiU-pakka! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Edit: Så en Majoras Mask remake Wii U trailer på youtube, fake or real deal? Fake. Har ikke sett den selv, men alle spillsider hadde skrevet om den om den var ekte. Lefdal er faktisk den dyreste av nettbutikkene på ZombiU pakken. Da er det vel stor sjanse for at Elkjøp legger seg på samme pris, dessverre. 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Men så må man ta frakt med i beregningen. Og Elkjøp har vel fri frakt på alle ordrer over 2000 nå mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Ojojoj! http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-26-ex-rare-staff-rally-up-twitter-support-for-banjo-tooie-spiritual-successor Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Ett ord: Overrated. Endret 27. september 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Tatt to tårn og begynt på det tredje i Pandora's Tower, men klarer bare ikke å like det. Gameplayet er verken bra eller gøy og det hele føles bare uinteressant. Ganske kjipt når jeg faktisk gledet meg til det spillet. Det var faktisk det spillet jeg gledet meg mest til av det, Xenoblade og The Last Story også. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Retro Studios, the company behind Metroid Prime, is reportedly building the tech that many first and third party Wii U games will run on. http://www.digitaltrends.com/gaming/metroid-prime-studio-working-on-wii-u-engin/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Darksiders II Wii U Functionality Detailed Får vite hva som følger med i Wii U versjonen. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Retro Studios, the company behind Metroid Prime, is reportedly building the tech that many first and third party Wii U games will run on. http://www.digitaltr...on-wii-u-engin/ Bra. Håper de bruker grafikkmotorene sine til å lage noen spill selv også. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Frozenbyte: "The Wii U eShop is Very Promising" http://www.nintendolife.com/news/2012/09/frozenbyte_the_wii_u_eshop_is_very_promising Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Tatt to tårn og begynt på det tredje i Pandora's Tower, men klarer bare ikke å like det. Gameplayet er verken bra eller gøy og det hele føles bare uinteressant. Ganske kjipt når jeg faktisk gledet meg til det spillet. Det var faktisk det spillet jeg gledet meg mest til av det, Xenoblade og The Last Story også. Æsj, det var kjipt å høre. Forhåpningene mine for det spillet ble ikke særlig bedre nå. Veldig kjipt i grunn, 3 spill og (for min del) er foreløpig bare ett av de bra. Xenoblade er fantastisk og ett av de aller beste spillene jeg har spilt noensinne, uansett sjanger. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Skal sies at det er noen som mener at det er et meget bra spill, så godt mulig du vil like selv om jeg ikke synes det var det helt store. Mulig jeg gir det en sjanse til, men det blir nok en stund til. Er enig med deg angående Xenoblade. Det er et fantastisk bra spill. Tenker å ta en ny gjennomspilling i oktober for da er det akkurat ett år siden jeg spilte det. Litt artig, hver gang jeg hører melodien Frontier-Village tenker jeg på deg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Jeg hører stadig på soundtracket til Xenoblade. Det er så bra, noe av det beste jeg har hørt faktisk. Jeg har ikke dømt det nord og ned enda, liker jeg Pandora's Tower er det en hyggelig overraskelse. Ditt forhold til Pandora's Tower er vel det samme jeg har til The Last Story. Jeg synes ikke det var det helt store og det blir nok en stund til jeg gir det en sjanse til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå