ekwathne Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvilke spill får vi se til Wii U før jul? Eneste som frister ved Launch er Mario for min del, muligens ZombieU.. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg frykter at det kommer litt gimmicky bruk av kontrolleren, men å bruke den til kart, inventory etc må da funke bra? Liker ikke folk å bruke touch skjerm? Jeg tror ikke touch-skjermen inviterer til like mye tull som Wiimote, fordi touch teknologien er allerede ganske bra utforsket på telefoner og nettbrett. Personlig regner jeg med å få stor nytte av å spille på kontrolleren uten å bruke TV'en. Da kan "jakten på den kjærligheten" gå på TV uten at hjernen min blir ødelagt. I dag bruker jeg iPad'en til sofaspilling, men Wii U blir jo noe helt annet (med all respekt for enkelte veldig gode iPad spill). Er det bare meg? Samme det. For meg er det jo uansett mitt behov som teller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Bare tapere som ikke har en egen gamer-flatskjerm. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kan se for meg å spille Virtual Console spill på kontrolleren alene uten tv. Er noen gamle klassikere jeg må få spilt om igjen. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Bare tapere som ikke har en egen gamer-flatskjerm. Jeg vet ikke. Tror det er mange tapere med egen gamer flatskjerm også. Endret 25. september 2012 av Philber Desanex 2 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 har det blitt sagt noe om rekkevidde på kontrollern?kan jo være kjekt å ta den med på soverommet for litt spilling før man sovner:) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Bare tapere som ikke har en egen gamer-flatskjerm. Jeg vet ikke. Tror det er mange tapere med egen gamer flatskjerm også. Men de er tapere MED flatskjerm. Ikke UTEN flatskjerm. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 har det blitt sagt noe om rekkevidde på kontrollern?kan jo være kjekt å ta den med på soverommet for litt spilling før man sovner:) Minimum 8 meter, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Bare tapere som ikke har en egen gamer-flatskjerm. Jeg vet ikke. Tror det er mange tapere med egen gamer flatskjerm også. Men de er tapere MED flatskjerm. Ikke UTEN flatskjerm. Et veldig godt poeng. Jeg er en person MED egen flatskjerm, men vil allikevel spille i stua noen ganger. Jeg prøver ikke å omvende deg hvis du alltid foretrekker å sitte på et eget rom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har ikke noe eget rom, jeg bor for meg selv. Problem solved right there. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Jeg støtter Philber. Fantastisk å kunne fortsette gamingsen til tross for at "Skal vi danse" eller noe annet skrap går på tv-en. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 med samboer som liker ska vi danse så er det spot on med eget rom med flatskjerm,konsoller og logitech ratt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg liker skal vi danse Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Jeg liker de flotte damene som de får med på Skal vi danse Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ja, men for å få en helt optimal lørdagskveld skal jeg nok klare litt diskret Rayman Legends innimellom høydepunktene på TV. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hvilke spill får vi se til Wii U før jul? Eneste som frister ved Launch er Mario for min del, muligens ZombieU.. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Wii U Launch Day Titles Assassin’s Creed III - Ubisoft Batman: Arkham City Armored Edition - Warner Bros. Interactive Entertainment Call of Duty: Black Ops II - Activision Publishing, Inc. Darksiders II - THQ Disney Epic Mickey 2: The Power of Two - Disney Interactive EA SPORTS FIFA Soccer 13 - Electronic Arts ESPN Sports Connection - Ubisoft Game Party Champions - Warner Bros. Interactive Entertainment Just Dance 4 - Ubisoft New Super Mario Bros. U - Nintendo NINJA GAIDEN 3: Razor’s Edge - Nintendo Nintendo Land - Nintendo Rabbids Land - Ubisoft Scribblenauts Unlimited - Warner Bros. Interactive Entertainment SiNG PARTY - Nintendo Skylanders Giants - Activision Publishing, Inc. Sonic & All-Stars Racing Transformed - SEGA TEKKEN TAG TOURNAMENT 2 Wii U Edition - NAMCO BANDAI Games America Inc. TRANSFORMERS PRIME - Activision Publishing, Inc. WARRIORS OROCHI 3 Hyper - Tecmo Koei America Corporation Wipeout 3 - Activision Publishing, Inc. Your Shape: Fitness Evolved 2013 - Ubisoft ZombiU - Ubisoft November Wii U Release Chasing Aurora - Broken Rules Cloudberry Kingdom - Pwnee Studios Little Inferno - Tomorrow Corporation Madden NFL 13 - Electronic Arts Mighty Switch Force HD - WayForward Nano Assault Neo - Shin’en (digital) TANK! TANK! TANK! - NAMCO BANDAI Games America Inc. Toki Tori 2 - Two Tribes (digital) Trine 2: Director’s Cut - Frozenbyte (digital) January Wii U Release Runner2: Future Legend of Rhythm - Alien Gaijin Games (digital) Wii U Launch Window 007 Legends - Activision Publishing, Inc. Aliens: Colonial Marines - SEGA Ben 10 Omniverse - D3Publisher Cabela’s Dangerous Hunts 2013 - Activision Publishing, Inc. Family Party: 30 Great Games: Obstacle Arcade - D3Publisher Game & Wario - Nintendo JEOPARDY! - THQ LEGO City: Undercover - Nintendo Marvel Avengers: Battle for Earth - Ubisoft Mass Effect 3 - Electronic Arts NBA 2K13 - 2K Sports Pikmin 3 - Nintendo Rapala Pro Bass Fishing - Activision Publishing, Inc. Rayman Legends - Ubisoft Rise of the Guardians: The Video Game - D3Publisher The Wonderful 101 - Nintendo Wheel of Fortune - THQ Wii Fit U - Nintendo Funky Barn - 505 Games http://www.examiner.com/article/wii-u-officially-has-23-titles-for-launch-day-more-added-to-launch-window 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Den ZombiU pakken på Gamezone virker jo å være bra. Får med ZombiU (selvfølgelig), pro controller og Nintendo Land som har en verdi på nesten 1000,- tilsammen. Kan ikke se at noen av de andre nettbutikkene inkluderer pro controller og Nintendo Land i ZombiU pakken. Endret 26. september 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Nok av spill til Wii U. Kan ikke skjønne at mange ikke skal ha den på lanseringen fordi den har lite spill Hos meg er det motsatt, for mye goder man får ved å kjøpe en Wii U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå