MR SPEED Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg pre ordret de spillene her, men venter flere da. New Super Mario Bros U Wii U Mass Effect 3 Special Edition Wii U FIFA 13 Wii U Darksiders 2 Wii U Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Fra tråden Forhåndsbestilling av Wii U: Nå er Elkjøps og Lefdals priser nedjustert til 2800 og 3200: http://www.elkjop.no..._NameOrID=wii+u http://www.lefdal.co..._NameOrID=wii+u Endret 22. september 2012 av BornInNorway81 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 samme prisnivå som cdon, og ingen zombiu edit. kjipt. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Hmm. Jeg lukter lanseringstilbud på 2500 for Basic og 3000 for Pro hos elkjøp. Skal det være en "råbillig" booster-pakke til Skylanders forresten? Bare 99999kr. http://www.elkjop.no...ooster-pack-wii Endret 22. september 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Bare 100.000? Lett! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hmm. Jeg lukter lanseringstilbud på 2500 for Basic og 3000 for Pro hos elkjøp. Tviler jeg ikke på, så venter med å kjøpe maskinen rundt 1 uke eller noe slikt før lansering. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Forhåndsbestilt hos GameZone jeg. Svart, med Zombie-U og Super Mario.. Valgte vel Zombie-U versjonen oga den svarte Pro-kontrolleren.. Noen som forresten vet om de spillene jeg har kjøpt til Virtual Console på Wii-en min kan "føres over" til WiiU? Takk, takk! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Liten shopping spree på Coolshop.com. Kjøpte Children of Mana, Chrono Trigger og Radiant Historia til Nintendo DS. Har sett etter de to sistnevnte på DS lenge, men aldri sett dem så trodde en måtte importere dem. Tilfeldigvis så jeg dem på Coolshop, så da var det bare å slå til @Bone: Ja, det skal gå http://www.ign.com/articles/2012/06/05/e3-2012-old-wii-downloads-will-transfer-to-wii-u Endret 23. september 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Hvor mye ga du for Radiant Historia? Har vært ute etter det en stund jeg også. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hvor mye ga du for Radiant Historia? Har vært ute etter det en stund jeg også. 299kr å fri frakt på coolshop.com:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det stemmer. Grei pris for et spill som skal være et av de beste rollespillene på DS og som er såpass vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Takk til begge! Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som har info om hvilke spill som drar god nytte av Wii U pro controller? Eneste jeg har sett nevnt er Call of Duty. (Et typisk pc spill for meg.) De fleste spill med flerspiller del ser ut til å bruke Wii remotes som et tillegg til gamepaden. Dette er hva jeg tenker å skaffe i første omgang.. Launch: Wii U Premium m/Nintendo Land Rayman Legends New Super Mario Bros. U Epic Mickey 2: The Power of Two Assassins Creed III Trine 2: Director's Cut Senere: Lego City Undercover Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Zombi U kanskje? Det følger med en pro-kontroller i Wii U pakken med Zombi U. Det hadde vært litt rart om spillet ikke var kompitabelt med den. Jeg vil tro at multiplatformspillene har støtte for pro-kontrolleren iallefall. Mass Effect 3, Darksiders II, Assassin's Creed III osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ser ut som de fleste spillene bare slenger inventory/map på kontrolleren. Noe som like godt kunne vært assignet til en enkelt knapp uansett. Bare tungvindt å se opp og ned fra kontrolleren hele tida. Eller fikle med inventory på touch skjerm istedet for å bare trykke Start og gjøre det på storskjermen istedet. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg ser for meg at noen spill kan dra mer nytte av inventory menyer på kontrolleren enn andre. Menyen i Ocarina of Time 3D er iallefall mange ganger bedre enn den var i originalspillet. Dog kan det argumenteres for at avstanden mellom skjermene er mindre på 3DS, og at det ikke vil bli like intuitivt på Wii U. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Tipper dessverre bare noen veldig få spill vil benytte Gamepaden på noen spesielt fornuftig måte, så får håpe den blir nyttig til andre ting på systemnivå. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Tipper dessverre bare noen veldig få spill vil benytte Gamepaden på noen spesielt fornuftig måte, så får håpe den blir nyttig til andre ting på systemnivå. Jeg håper bare at vi slipper "prøv og feil" fasen som DS og Wii gikk gjennom de første årene på markedet. Der utviklerne tok i bruk mikrofonen, touch-skjermen og bevegelseskontroller bare for å bruke dem. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Tipper dessverre bare noen veldig få spill vil benytte Gamepaden på noen spesielt fornuftig måte, så får håpe den blir nyttig til andre ting på systemnivå. Den er nyttig for navigasjon av OS, menyer og skriving. Men utover det tviler jeg på noen revolusjon der. Av det jeg har sett på smartphones og Vita fungerer det meste bedre med knapper og spaker uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det vil nok komme en drøss med spill som bare bruker kontrolleren fordi den er der, og fordi den er ny. Akkurat som alle "riste-seg-ihjel" spillene til Wii i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå