Morfeo Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Har lenge ventet på et slikt Mario-spill! Blir like skuffet hver gang. Super Mario World er ett spill jeg har klokket utallige timer forran i mine yngre dager. Og nå må det snart komme mer ordentlig info angående lanseringsdato, priser og lanseringsspill! (Om jeg ikke har gått glipp av noe så langt, da). Torsdag! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 @Bytex: Super Mario Galaxy motoren er jo genial da. Makan så flotte spill på Wii, ja de flotteste jeg har sett derifra. Håper de fortsetter med den visuelle stilen til Super Mario Universe (bare hinter om et bra navn til neste store 3D-Mario) Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Torsdag! Jeg liker det jeg leser! Sjekket litt opp, er det noe greier i New York? I såfall er det nok amerikanske slippdatoer og priser det blir snakk om. Men krysser fingrene for litt internasjonal info! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) @Bytex: Super Mario Galaxy motoren er jo genial da. Makan så flotte spill på Wii, ja de flotteste jeg har sett derifra. Håper de fortsetter med den visuelle stilen til Super Mario Universe (bare hinter om et bra navn til neste store 3D-Mario) Joda den er fin nok, men SMW skal være 2D mener jeg, Ikke "halv 3D". Jeg har spilt to SMG spill allerede. Endret 8. september 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Jeg liker det jeg leser! Sjekket litt opp, er det noe greier i New York? I såfall er det nok amerikanske slippdatoer og priser det blir snakk om. Men krysser fingrene for litt internasjonal info! Det skal være en konferanse i New York ja, så da kommer datoer og priser for det amerikanske markedet. Ville forundre meg veldig om vi ikke også får informasjon om Japan og Europa i forbindelse med den konferansen. Kan også håpe på noen flere spillannonseringer, under E3 tweetet Iwata at informasjon om japanske tredjepartsspill ville komme i løpet av høsten, så siden vi enda ikke har hørt noe, så kan det tenkes at torsdag er anledningen Iwata refererte til. Håper ihvertfall det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Enig! Håper virkelig ikke de følger opp i samme retning som Skyward Sword. Nintendo, ikke bruk det dårligste Zelda-spillet som inspirasjon! Kjør heller det neste Zelda mer i retning av Majora's Mask. Mener du virkelig at SS var det dårligste Zelda-spillet? Og var det i så fall på grunn av den impresjonistiske stilen? Vel, dårligst av de Zelda-spillene jeg har spilt selv (OoT, MM, WW, TP), der Majora's Mask troner på toppen. Nei, stilen var grei nok den, som en blanding av WW og TP. Var mer at kontrollsystemet var rotete og unøyaktig, en "hjelper" som var like irriterende som Navi, kjedelig design på de fleste templene og en generell følelse av at "noe" manglet gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 @Bytex: Super Mario Galaxy motoren er jo genial da. Makan så flotte spill på Wii, ja de flotteste jeg har sett derifra. Håper de fortsetter med den visuelle stilen til Super Mario Universe (bare hinter om et bra navn til neste store 3D-Mario) Joda den er fin nok, men SMW skal være 2D mener jeg, Ikke "halv 3D". Jeg har spilt to SMG spill allerede. Jeg har snart spilt 3 spill med New Super Mario Bros engine, 2 for mye etter min smak. Det på DS var smakløs, det på Wii var bare ok og kommende til 3DS kan jeg ikke tro er noe bedre en Wii versjonen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Vår kjære nerd Pete Dorr spilte masse Wii U-spill på PAX Prime http://www.youtube.com/watch?v=DlBBvXy-Bjk&feature=g-u-u Supermario wii u utnytter visst ikke kontrolleren til noe som helst, annet enn at man kan fortsette å spille på padden hvis noen andre trenger å se på TV'n. Hvor realistisk setting er det for 95% av kjøperne, tro? Ja, og i 2plr kan den andre spilleren bruke padden. Ellers er det helt likt New SMB wii. Bleh. Og av alle spillene hadde bare ETT online play. Litt teit at Nintendo aldri kommer seg på online-bølgen. Istedet kjører de hardt på 4-5 spillere spille på SAMME skjerm. Hvorfor ikke la de samme 4-5 spillerne spille med hverandre over nett? Boggles the mind..ikke engang Zombi U har online multiplayer..et FPS spill som ligner på Left4Dead uten online..go figure. Veldig mange spill bruker wiimote+nunchuck også, spesiellt siden bare en controlpad kan brukes pr wii u. Endret 9. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Skulle online biten til wii u tviholde på de møkkete vennekodene, blitt sagt noe om det ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Han sa ikke noe om det, fordi de fleste som sto ved WiiU'ene bare var folk som skulle passe på at folk ikke stjal noe, ikke developers. Men han sa han foretrakk faktisk 10-digit friend codes istedet for å bare kutte online fullstendig. Online-spilling var rett og slett ikke en option engang i spillene han prøvde. Men det er jo bare demoversjoner, får vel ikke drive så mye menysurfing heller når en haug med folk står i kø bak deg. Dere burde ta en titt på Pete sine videoer, han er så totalt motsatt av AVGN som det er mulig å komme. Endret 9. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Veldig mange spill bruker wiimote+nunchuck også, spesiellt siden bare en controlpad kan brukes pr wii u. To. Men jeg er personlig ferdig med den møkkette wiimoten, så de bør virkelig ha mulighet for tableten i alle spill. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Ble litt skuffa etter å ha sett den vidoen..hm.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Er 95% ferdig med Skyward Sword nå. Har brukt rundt 45 timer, og nesten ikke gjort noen sidequests. Sorry ass, men det spillet er for langt! Makan til oppgulp og omveier man blir servert i slutten der, tilsynelatende bare for å legge til et par ekstra timer på klokka. Å samle rumpetroll var også bullshit. Når det er sagt, spillet er veldig bra. Men Nintendo ser ut til å vært for opptatt av å hale ut spillet så lenge som mulig, og det er noe jeg er strengt i mot i alle tilfeller. (Etter min mening burde spill så å si aldri være lenger enn 25 timer, og de fleste er tjent med å være vesentlig kortere). Håper neste spill får en kortere, mer fokusert hoveddel, og så kan Nintendo heller spe på med underholdende sideoppdrag. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Enig Jakoozie, men dette gjelder veldig mange lignende spill, både i Zelda serien, og andre tradisjonelle eventyrspill. Husker jeg sleit meg igjennom Okami også. Det er nesten alltid 5-15 timer mer hovedhistorie enn det som trengs. Det drar ut, og så drar det ut litt til, og når du endelig tror sist boss-hule nærmer seg, legger spillet inn en eller annen håpløs vending, som sender deg ut i fire nye tempelrunder, ofte de samme templene du allerede har besøkt et par ganger fra før av. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Enig Jakoozie, men dette gjelder veldig mange lignende spill, både i Zelda serien, og andre tradisjonelle eventyrspill. Husker jeg sleit meg igjennom Okami også. Det er nesten alltid 5-15 timer mer hovedhistorie enn det som trengs. Det drar ut, og så drar det ut litt til, og når du endelig tror sist boss-hule nærmer seg, legger spillet inn en eller annen håpløs vending, som sender deg ut i fire nye tempelrunder, ofte de samme templene du allerede har besøkt et par ganger fra før av. Hehe, jepp. For å bruke et ekstremt oppbrukt uttrykk: Kvalitet foran kvantitet. Men jeg har faktisk aldri opplevd et så drøyt spill som SS. Okami har jeg riktignok ikke spilt. Husker faktisk jeg ble skeptisk i forkant av lanseringen til SS, da Miyamoto og co skrøt av at spillet var minst 50 timer langt. Jeg synes akkurat dette var mer urovekkende enn spennende, og neimen fikk jeg rett også. Endret 10. september 2012 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Liker lange spill jeg. Jeg storkoste meg med SS - på samme måte som jeg storkoste meg med lttp, OOT, MM, WW og TP Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg har ingen problemer med et langt Zelda-spill. Skyward Sword var et veldig bra spill synes nå jeg, så jeg koste meg fra begynnelse til slutt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) http://www.elkjop.no...endo-wii-u-sort Elkjop.no har lagt ut sin foreløpige pris på Wii U til 3999,-. My wallet is ready! Endret 10. september 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Ikke aktuelt, har dog ikke troen på at den blir så dyr. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Det er nok bare en midlertidig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå