nKyb Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 RE:R ser ganske bra ut, men var litt skuffet over lydkvalitet fra traileren lastet ned fra eshop. Hørte så vidt "What, Where" fra Jill Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Jeg hadde ingen problemer med RE:R. Grafisk ser det bra ut, og lyden er ikke så verst. Men husk det er en tidlig demo, så mye kan endre seg. For den saks skyld minner motoren mistenkelig om den fra RE:;3D, både grafisk og lydmessig. Vi har nok ingenting å frykte fra RE:R. På den tekniske siden, i alle fall. Og btw, det er en stor forskjell fra å se en gameplay-demo og å spille selv. Endret 7. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 frister å skaffe seg RE: Mercs bare for demoen:P er den lang? og vet noen når RE: R kommer ut? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 frister å skaffe seg RE: Mercs bare for demoen:P er den lang? og vet noen når RE: R kommer ut? Tror det var snakk om 3-5 minutter avhengig av om du rusher i gjennom demoen eller ikke. Eneste jeg vet er at det kommer en gang i 2012. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Xenoblade Chronicles - Launches two weeks early ~ It now releases 19th August. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 frister å skaffe seg RE: Mercs bare for demoen:P er den lang? og vet noen når RE: R kommer ut? Tror det var snakk om 3-5 minutter avhengig av om du rusher i gjennom demoen eller ikke. Eneste jeg vet er at det kommer en gang i 2012. Det tar ikke lang tid å gå gjennom demoen, men det lille som er, er svært bra laget. Tror det kommer i 2012, men det kunne gjerne ha kommet i dag for min del. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Noen som har et DS spill og anbefale? Er mest ute etter et spill med samme kvalitetene som NSMB. Altså et spill med en slags historiedel (uten at historien i seg selv trenger å være så bra/viktig), og et lettfattelig gameplay som det er enkelt å hoppe rett inn i selv etter en lang pause (uker/måneder/år). I tillegg bør spillet ha en viss gjennspillingsverdi, eventuelt ha mye innhold. Har fra før kjøpt flest DS spill ala Zelda, pokemon, proffesor Layton, Hotel dusk, resident evil osv., og det er forsåvidt bra spill det, men jeg spiller nesten aldri på DS utom reiser og ferier, og da er det kjedelig og måtte sette seg inn i masse greier på nytt og kanskje en historie jeg knapt nok husker noe fra. Derfor ender det opp med at jeg bare spiller NSMB en gang til. Har sett litt på andre plattformspill som Yoshi's island, Princess peach, Super mario 64. Samt spill som Picross, Tetris ... men er litt usikker og vil helst ikke gjøre nok et bomkjøp på DS fronten. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vel, Phoenix Wright og Ghost Trick er noe jeg har lyst å anbefalle. Er lite gameplay så og si, men historien, logikken (etter historien da) og humoren er så bra at det ikke gjør noe. Disse to spillene er ikke for alle, men for de som liker anime er disse et must. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Som sagt, det må være et spill som er enkelt å sette seg inn, og som tåler lange pauser fra spillingen. Helst litt gjennspillingsverdi også slik at spillet ikke blir helt ubrukelig etter at jeg har rundet det. Så da passer ikke Phoenix Wright og nok heller ikke Ghost trick. Første Phoenix Wright har jeg faktisk spilt helt igjennom til siste "bonus" rettsaken, men det er et par år siden nå, den gang jeg fortsatt hadde samvittighet og lyst til å sitte mange timer i ferien å game DS. Nå er jeg mer ute etter et spill som også passer til små korte anledninger. Hvis detektivtrangen skulle komme snikende har jeg uansett et halvspilt Hotel Dusk samt oppfølger på lur. Endret 10. juli 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Giana Sisters er et enkelt og bra spill. Eneste minus er at det kanskje er litt kort. Ellers er Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure er godt spill, men må si at det kan være litt vanskelig på de siste brettene. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Giana Sisters er et enkelt og bra spill. Eneste minus er at det kanskje er litt kort. Men tar du alle de røde myntene åpner du det originale spillet. Ellers er Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure er godt spill, men må si at det kan være litt vanskelig på de siste brettene. Støtter denne.. Meget bra, men undervurdert spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kjøpte LoZ: Spirit Tracks i dag, og fikk med en sånn Club Nintendo kode. Jeg vet at vi ikke har det i Norge, men når jeg prøver å legge til koden til på den Britiske sida står det: The product code you entered does not match any product in our system. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Gidder ikke starte en egen tråd for dette, så tar det her. Noen som vet hvordan jeg får den "Platoon for two" medaljen i Resident Evil: Mercenaries 3D? Har 18 medaljer så langt (inludert den hvor man må få SS eller bedre i et mission i Duo), men aner ikke hvordan jeg får denne. Trenger 20 medaljer for et nytt kostyme, og 25 for et annet. Btw har fått helt dilla på å spille Duo på nettet. Endret 14. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Fra Darksiders 2-utviklerne: * they had a playable demo ready for E3 but Nintendo pulled playable Wii U demos at the last minute * took them roughly five weeks to port it to Wii U, having it look as it does on PS3/ 360. It took them just three programmers! * some hiccups but the Wii U seems easy to program for * they could put the whole game on the controller if they want * ridiculously easy to program content onto the controller * they've been asking Nintendo questions that even they don't have the answers for * Nintendo have been working closely with them, which bodes well for other third parties on the Wii U Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 3DS begynner dessverre å miste en del støtte nå. Mega Man Legends 3 Project er kansellert for godt mens Crush 3D er utsatt til inntil videre pga. det svake salget. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 De mister støtte pga ett spill ikke nådde kvaliteten de satser på? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Vel, men den svake tredjepartsstøtten de har fra før lover ikke dette bra: Kansellert Mega Man Legends 3 Saints Row 3D Assassin's Creed: Lost Legacy Utsatt Crush 3D Resident Evil: Revelations og Kingdom Hearts 3D er de eneste store tredjepartsspillene jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tja, vi har jo fortsatt Final Fantasy Dragon Quest Cave Story Sonic Generations Tales of the abyss Shinobi Heroes of ruin Metal gear solid 3 Fifa 12 Pro Evo 12 Ace combat Tekken I tillegg til alle jeg ikke har nevnt pluss alle fra Nintendo selv. 3DS lever nok i beste velgående ennå. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nintendo har jo klart å seile på førstparts spill alene på konsollene sine før, og ed listen som nevnes ovenfor pluss en stadig strøm av gode perler på virtual console og eShop så blir min 3DS et bedre kjøp for hver dag som går i hvertfall. Mega Man Legends 3 Project er kansellert for godt mens Crush 3D er utsatt til inntil videre pga. det svake salget. Legends ble i følge Capcom kanselert fordi de ikke klarte å få det bra nok. Det var allerede i faresonen før 3ds'en var launched... Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Orka ikke starte en ny tråd, så jeg spør like gjerne her. Noen som vet om DSi laderen fungerer på 3DS og eventuelt hvor mann kan få kjøpt en ny orginal lader til 3DS? Endret 20. juli 2011 av Joebean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå