kilik Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Hvis de sikter mot 2014, ser jeg realistisk for meg en november 2015-dato. Alltid utsettelser når det gjelder Zelda. Tror vi får både Retros nye spill, 3D Mario, Mario Kart og Smash Bros. før Zelda dukker opp i butikken. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Hvis de sikter mot 2014, ser jeg realistisk for meg en november 2015-dato. Alltid utsettelser når det gjelder Zelda. Tror vi får både Retros nye spill, 3D Mario, Mario Kart og Smash Bros. før Zelda dukker opp i butikken. The development is once again led by Eiji Aonuma, who has been working on the game with his team since late 2010. “It’s a 4-year development cycle with a new console, new technology, new engine etc. Tidlig 2015 er nok da mer sannsynlig. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Som jeg skrev på forrige side, ser jeg absolutt ingen grunn til å ta de ryktene seriøst, selv om en del av det de skriver selvsagt er logisk nok. Troverdigheten deres sank enda mer da dette ryktet kommer fra en av deres "japanske kilder" som vistnok skal ha lekket specs og achievements. Ser man på disse sakene, så er det plutselig en "fransk kilde" som står bak den ene, så mitt tips er at dette er en fanboy som bare finner på ting for å skape seg oppmerksomhet. Han lykkes jo da ganske godt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Miyamoto sa på E3 at Zelda var i planleggingsfasen og det virker jo rimelig at de startet på prosjektet etter at Skyward Sword var ferdig. Altså høsten 2011. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Ja, jeg tror nesten de startet før det også. Skyward Sword var ferdig lenge før det ble sluppet, men ble spart til julesalget. Personlig tror jeg at Nintendo vil vise trailere til mange av sine største storspill neste år, for å kjempe litt mot PS4/Xbox3-hypen, og at Zelda da kommer til å være et av de. Om det blir lansering i 2013 eller 2014 eller senere, er dog et helt åpent spørsmål. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Som oftest starter de på med neste spill før forrige er ferdig. Har litt troa på at de vil kjempe mot Ps4/720 hypen selv, og er optimistisk og ser for meg en release til jul 2013.. men blir sikkert jul 2014, ikke noe senere enn det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 (endret) http://translate.goo...ortie-82881.htm Nintendo kept secret by a curiously quiet until now, the price and release date of the Wii U come to be formalized by the retail chain FNAC. Since a few hours, all signs appear throughout Paris that the Wii U will be available December 7, 2012 at a price of €349 Burde ta dette med en stor klype havsalt, men om dette stemmer så er det epic å skaffe meg en Nintendo Wii U 6 dager før jeg fyller 27 år! Har lagt av rundt 4500kr til den allerede, så det blir nok noen spill ekstra Endret 6. september 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 The first bit of information concerns the visual style of the game. Many Zelda fans are hoping for a darker, Twilight Princes-like Zelda on the Wii U, but it looks like Nintendo is sticking to most recent Zelda art style, found in Skyward Sword. Siden SS var et veldig lyst spill, og både PH og ST på DS også var lyse, skulle jeg gjerne sett et mørkere spill denne gang. Blir bittelitt skuffet om de går for nok et lyst spill, men bra blir det uansett. Enig! Håper virkelig ikke de følger opp i samme retning som Skyward Sword. Nintendo, ikke bruk det dårligste Zelda-spillet som inspirasjon! Kjør heller det neste Zelda mer i retning av Majora's Mask. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Hva med Zelda på 3DS? Kan ikke huske å ha lest noen rykter om det enda. Nå har 3DS vært ute halvannet år, så det er vel på tide vi får noe info og kanskje får se noen bilder fra spillet eller noe. Det kommer jo garantert før Zelda på Wii U. Nå har 3DS noen gode spill som kommer i løpet av året slik at det ikke haster med Zelda, men i løpet av neste år bør det vel komme ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Kanskje vi får vite noe på Tokyo game show? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Når er det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Er vel nå i slutten av sept. , men det ser ut som at Nintendo ikke skal være der. Oh well.. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Ny info om New Super Mario Bros U fra nyeste nummer av GameInformer: - dozens of levels across one world map, like Super Mario World - map can be panned around and explored at any time - game features an auto-scrolling, Boost Rush mode for more of a challenge - multiple branching paths that let you pick which way to go - this is much more than the tradition level choosing, which usually gives you only two paths to choose from - mid-world fortresses guarded by Boom-Boom - end-level castles guarded by Koopalings Quote: Game Informer spotted 7 worlds: Acorn Plains, Sparkling Waters (tropical), Frosted Glacier, Layer Cake Desert (complete with melting desserts), areas similar to Forest of Illusion and Sky World and a world surrounded by a tornado Morsomt dette her, håper bare nintendo tørr å være litt ambisiøse med spillet, med massevis av hemmeligheter og nytt og ikke bare hvile på laubærene. Er jo dette spillet som skulle fått navnet New Super Mario bros 2, da de omsider ihvertfall går bittelitt bort fra å være så likt nsmb spillene. Kilde: Neogaf / Gameinformer Endret 8. september 2012 av Santar Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Enig! Håper virkelig ikke de følger opp i samme retning som Skyward Sword. Nintendo, ikke bruk det dårligste Zelda-spillet som inspirasjon! Kjør heller det neste Zelda mer i retning av Majora's Mask. Mener du virkelig at SS var det dårligste Zelda-spillet? Og var det i så fall på grunn av den impresjonistiske stilen? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Fantastiske nyheter om New Super Mario forresten, jeg kom inn her for å poste dem faktisk. Har lenge håpet det er mer som World, så gøy å se at informasjonen så langt går i den retningen! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Jess! Mer som World = WIN i mine øyne. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Var det bare å håpe dette ikke bare er samme verdener som i ale andre "new" super mario bros spillene med nye navn. Og må si håper virkelig vi får helt ny musikk nå, føles så slappt av nintendo å bare hive på samme gamle fra nsmb 1. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Veldig bra lesestoff fra GameInformer on New Super Mario Bros U Bare det blir halvparten mer lik Super Mario World er jeg mer en fornøyd! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Har lenge ventet på et slikt Mario-spill! Blir like skuffet hver gang. Super Mario World er ett spill jeg har klokket utallige timer forran i mine yngre dager. Og nå må det snart komme mer ordentlig info angående lanseringsdato, priser og lanseringsspill! (Om jeg ikke har gått glipp av noe så langt, da). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Pff, de kommer sikkert med en super mario world i SMGalaxy engine eller noe sånn tøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå