Morfeo Skrevet 31. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Fullførte Pandora Tomorrow på Xbox i går. Fantastisk spill! Ble litt lysten på å se mer av Blacklist, og fant denne videoen som viser E3-Demoen spilt på en mer stealthy måte. Ser ganske mye mer interessant ut her må jeg si: http://youtu.be/vIBrtS1MFaY Edit: Dog, det er ganske enkle ting som gjøres her, og AI-en virker å være rimelig blind. Men uansett kult at de har tenkt å gi oss valget om hvordan vi ønsker å spille det! Endret 31. august 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. august 2012 Rapporter Del Skrevet 31. august 2012 ZombieU Wii U Box Art and PAX Buckingham Palace Gamplay Footage http://www.thehdroom.com/news/ZombieU-Wii-U-Box-Art-and-PAX-Buckingham-Palace-Gamplay-Footage/11148 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2012 Rapporter Del Skrevet 31. august 2012 ZombieU ser så utrolig fett ut, zombie heaven! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Ron Gilberts nye spill The Cave kommer også til Wii U! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Ok, Chaos Theory må være et av de beste spillene jeg noensinne har spilt, fantastisk hva de har gjort med det! Det skjærer meg i hjertet å vite at det også er det siste av Splinter Cell-spillene som regnes som skikkelig bra Anyways, er lite nyheter for tiden annet enn noen indie-utviklere som annonserer spill til Wii U, eksempelvis så kommer vist oppfølgeren til And Yet It Moves, og neste spill fra folkene som laget World of Goo - og det er et nytt rykte om release-dato, denne gangen er det 11.11.12 som gjelder (minner nesten om Segas legendariske 9.9.99). Gikk sakte på jobb i dag, og fikk plutselig et akutt behov for å spille Super Mario World, så måtte høre gjennom litt spillmusikk ved siden av: http://youtu.be/1LLOEvhsgOg Håper virkelig New Super Mario Bros U blir mer som dette og mindre som "New"-serien! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Nostalgi. Får håpe det kommer et Super Mario World U. Begynner å bli mett av New-serien nå, selv om jeg garantert kommer til å kjøpe det på Wii U også. Jeg satt faktisk og hørte på denne igår, og fikk virkelig lyst til å spille Majora's Mask igjen. Er flere år siden sist jeg spilte det, så jeg har nok glemt det meste, noe som er en fordel. http://www.youtube.com/watch?v=XDX4ZwUeOok Litt morsomt, var en tur hos mine foreldre for noen dager siden, og da satt min far og min yngste bror og spilte Mega Man 2 på NES. De hadde funnet den og koblet den opp. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Enig, håper virkelig Wii U-versjonen blir mer som World. De få bildene vi har sett tyder jo litt på det, men kan jo være tilfeldigheter også. Jeg vil ha en stor oververden med masse nøkler, nøkkelhull, hemmelige utganger, hele verdener som man kan oppdage (som stjerneverden og spesialverden), power-ups man kan ta med bra brett til brett (og gjerne noe tilsvarende til Kappen, Yoshi vet vi alt er med), og selvsagt en masse utfordrende og morsomme brett! Fantastisk sang fra Majoras Mask! Det er nok fremdeles mitt favoritt Zelda-spill ved siden av A Link to the Past - den undergangsstemningen (som sangen også frembringer utmerket) gjorde det virkelig til en spesiell spillopplevelse - håper Anouma og Co tør å la seg inspirere til en lignende tematikk i Zelda U. Koselig at din far og bror spiller Nes! Hjemme hos meg er det bare Fifa, Call of Duty og andre super-mainstreame spill det går i for mine yngre brødre dessverre. Spilte selv litt Nes på lørdag, Rygar som er et Metroid/Zelda 2-aktig eventyrspill. Vanskelig, men bra! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Eg kjøpte av en eller annen grunn aldri Majoras Mask på N64, noe jeg angrer veldig mye på i grunn Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 http://www.vg247.com/2012/09/04/wii-u-amazon-distributor-claims-nov-11-release-249-price-tag/ Det blir spennende å se hvordan MS og Sony skal svare på dette. $249 er vel startprisen for både PS3 og Vita i USA, mens 360 starter på $199. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Hørtes lite ut synes jeg. Synes vel fremdeles $299 høres mest realistisk ut, men vi kan jo håpe Hvem kjøper den dag 1 til $249? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Fikk lyst til å quote et innlegg fra meg selv fra E3-tråden: Ok, jeg la merke til en ting. Bakgrunnen på dette bildet: Ser ut som bakgrunnen fra Super Mario World: OMG, New Super Mario World bekreftet! Edit: Og her er det eneste bildet vi har fra oververdenen: Husker jeg ble veldig entusiastisk da de først viste dette, men når jeg ser det igjen, så er det veldig "New Mario"-ish, og ikke Så World-aktig som jeg gjerne hadde sett. Endret 4. september 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Hørtes lite ut synes jeg. Synes vel fremdeles $299 høres mest realistisk ut, men vi kan jo håpe Hvem kjøper den dag 1 til $249? Jeg kunne kjøpt den til 600$, skal ha den uansett! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Hørtes lite ut synes jeg. Synes vel fremdeles $299 høres mest realistisk ut, men vi kan jo håpe Hvem kjøper den dag 1 til $249? Hm, vet ikke om jeg orker enda flere konsoller med blurry 720p som standard. Men $249 blir vel ca 2000 i Norge for øyeblikket, så når Nintendo kommer med nytt mainline Mario kan det bli vanskelig å motstå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Hørtes lite ut synes jeg. Synes vel fremdeles $299 høres mest realistisk ut, men vi kan jo håpe Hvem kjøper den dag 1 til $249? Da stiller tom. jeg meg i rekken Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Wii U Zelda coming in 2014, will be biggest Zelda game ever http://wiiudaily.com/2012/09/wii-u-zelda-game-coming-2014/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Spennende. Lurer på om det er Apple-esque lekkasje eller en genuin lekkasje. Han visste mye for ikke å være en del av teamet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Mye av det der er nok ganske trolig, som feks at det blir den største Nintendo-produksjonen noensinne. Ser likevel ingen grunn til å tro at en slik side skal ha noen som helst kilde internt i Nintendo - et selskap hvor spesielt den japanske delen er notorisk vanskelig å frariste hemmeligheter. Enten det er sant eller ikke, så ser jeg ihvertfall meget frem mot neste Zelda-spill - og håper vi slipper å vente alt for mange år på det! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Fantastiske nyheter fra Famitsu, Ace Attorney 5 er bekreftet for 3DS! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Fra artikkelen: The first bit of information concerns the visual style of the game. Many Zelda fans are hoping for a darker, Twilight Princes-like Zelda on the Wii U, but it looks like Nintendo is sticking to most recent Zelda art style, found in Skyward Sword. Siden SS var et veldig lyst spill, og både PH og ST på DS også var lyse, skulle jeg gjerne sett et mørkere spill denne gang. Blir bittelitt skuffet om de går for nok et lyst spill, men bra blir det uansett. The new Wii U Zelda will feature “about the same amount of dungeons as previous Zelda games, but these will be vastly bigger in scope and will be totally different from each other. Some dungeons are so big they’re broken up in 3 parts and will literally take hours to complete”. Her skulle jeg faktisk heller sett at grottene var av samme størrelse som SS, men at det heller var flere av dem. Gjerne noen valgfrie, slik som i Darksiders 2. No word on whether any characters will speak in the game. Om de legger til stemmer ser jeg helst at det blir mulig å det skru av og på slik at det blir valgfritt. Blir uansett et fantastisk spill. Er spesielt spent på kontrolleren. Tipper de kan designe noen morsomme gåter vi må løse ved hjelp av padden. Står også i artikkelen, “At least one of the hardware features added to the GamePad were solely implemented because the Zelda team figured out they could do something cool with it”. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Stilig, fant akkurat New Super Mario bros 2 på 3ds eshop'en til 369,- Det er jo faktisk billigere enn i butikkene Endelig har Nintendo også gjort noe fornuftig med eshop til 3DS. And for the record, 3DS XL er fantastisk mye deiligere å se på enn den bittelille 3DS-skjermen. Et annet pluss er at 3D-slideren har en liten kant den må over helt i bunnen, så man slår ikke 3D av og på ved et uhell. Endret 4. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå