Morfeo Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Det var veldig actiony det vi så på E3, men jeg tror Ubisoft har sagt at det ikke vil være helt representativt for sluttproduktet - eller kanskje det bare er jeg som håper Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Nintendo Direct i morgen, 13.00 norsk tid. Endret 28. august 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Rundet Super Adventure Island 2 i dag, så nå er jeg i gang med det andre Splinter Cell-spillet, Pandora Tomorow (på xbox). Ser at dette er laget av Ubisoft Shanghai som vel ikke har like godt rykte som Ubisoft Montreal, men så langt synes jeg det er virkelig bra. Håper vi får mer slikt som dette i Blacklist som kommer neste år - og at det vil være tilgjengelig på Wii U. Pandora Tomorrow er utfra hva jeg husker veldig bra. Det togbrettet er en klassiker. Og for en grafikk på de to første SC-spillene. Imponerende til å være ca. 10 år gamle. Blacklist er utfra hva som er vist til nå mer Splinter Cell møter Call of Duty Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Hva med Double Agent? Hører at PS360-versjonen er helt ulik Xbox/PS2/GCN-versjonene. Hvilken versjon foretrekker folk? Andriasang gir oss grunn til å kaste oss tilbake på hype-toget: Expect lots of Nintendo news this week, and not just from tomorrow's Nintendo Direct broadcast! Sinobi, the retailer you'll recognize from our weekly Famitsu early flying gets, reports that Nintendo will also be hosting one of its periodic retailer briefings this week. Sinobi did not provide the date. As Sinobi notes, retailer briefings usually result in a release date announcement or the start of promotions for a major game. He appears to have high hopes (just hopes -- no educated speculation) that there could be something related to Animal Crossing 3DS. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg spilte Double Agent på PC, men jeg merket allerede der at de begynte å rote litt med formelen. Oppdrag som forgikk i dagslys og litt mer actionorientert. Conviction tok det helt ut med Mark and Execute, ikke mulig å bære lik og veldig mye skyting. Og en artikkel om ZombiU http://www.gamer.no/artikler/120012/zombiu-blir-beinhardt/ Tror ikke jeg kommer til å prøve meg med bare ett liv, men liker at de gir deg muligheten. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 PC-versjonen er den samme som på PS360, og laget av Shanghai. Forrige generasjons versjon er laget av Montreal og skal vistnok ligne mer på Chaos Theory, så er vel den jeg får gå for da tenker jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Adventure Time 3DS: Zelda II in the Land of Ooo Aldri hørt om det, men virker interessant. http://www.youtube.com/watch?v=mDyIwTDjENc Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Alt som minner om Zelda 2 er interessant i min bok! Fikk spilt litt mer på Pandora Tomorrow i kveld, og seriøst, Jerusalem-oppdraget der er bare helt sinnsykt kult. Så stemningsfult! Og TGV-oppdraget var også veldig unikt, seks år før det kjente tog-oppdraget i Uncharted 2. Og nå er det tilbake til jungelen i MGS3-stil? Kjenner at jeg gleder meg til å fortsette! Lenke til kommentar
Santar Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Adventure Time er fennomenalt! Selve spillet ser litt så som så ut, Litt vel saktmodig og litt merkelig hva bakgrunner anngår. Litt snodig når en ser det er en dør i bakgrunnen, men en må gå igjennom sorte portaler. Skaper en disconnect mellom bakgrunnen og selve spillplanet. Håper det blir bra dog, Adventure Time fortjenver virkelig et bra spill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Nintendo Direct: http://www.nintendo....rect/index.html Beste så langt: Endret 29. august 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Veldig kjekt for oss som ikke skjønner japansk... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Man klarer jo å se hvilke spill de viser og annonserer selv om man ikke forstår japansk. Dessuten finnes der sider som Andriasang som oversetter underveis. Hadde du spurt tidligere, så skulle jeg fikset link til et sted med oversettelse for deg. Uansett, mange kule spill som kommer ut i Japan i høst, dessverre er det vel tvilsomt om flertallet av disse kommer hit. Project X-Zone så eksempelvis konge ut enda en gang. Layton 6 ble annonsert som det "siste Layton-spillet" og kommer neste år - det vil ihvertfall dukke opp her. Må vel få skaffet meg den animasjonsfilmen også etterhvert slik at jeg kan gå i gang med Layton 5. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Hva? Var ikke videoen på engelsk? Og jeg som så sånn fram til dette... EDIT: Ikke virker videoen heller... Så jeg får ikke sett hva som ble annonsert i det hele tatt! Endret 29. august 2012 av fnwilborn Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Ikke stort, de gikk gjennom lineupen for høsten i Japan, og annonserte Layton 6. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ingenting om WiiU lanseringsdato?:/ Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Det kommer 13. September! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Level-5 announces new Professor Layton for Nintendo 3DS Det sies at dette blir det siste spillet i serien der Layton selv er med. Blir vemodig å spille spillene uten han. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Skal vi sjå..hvordan importerer jeg alt fra 3DS til XL igjen.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 http://www.diskusjon...1346391&st=3800 Se innlegg 3807 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ah ja..pokkers lang tid det tar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå