g.i.r.l. Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Det er veldig lett å fokusere på Wii sine mer ukjente og kanskje smalere titler fordi det finnes så lite av alt annet. Små titler blir fort store på Wii. På 360 og PS3 drukner derimot de mindre titlene i større grad, da alle bryr seg om de ørten AAA titlene som kommer ut hvert år i stedet, men disse smalere, mer unike(?) titlene finnes på PS3 og 360 i like stor grad som på Wii. Ikke at det betyr noenting isolert sett, Wii har en del spill som ikke får helt den oppmerksomheten de fortjener, og det er såklart ingenting i veien å forkynne det. Jeg liker bare ikke at dette, for meg virker å bli brukt som et slags forsvar mot Nintendo sin manglende støtte rundt Wii. Da både 360 og PS3 har akkurat de samme "oversette" titlene, samtidig som de har et stort utvalg av AAA greier. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Det er ihvertfall riktig at det er mange mindre titler også på PS3 og 360. Om det er like mange har jeg ikke kunnskap nok til å uttale meg om, men det som vel var bakgrunnen her var uansett at det finnes en rekke smalere og undervurderte titler til Wii - som du jo er enig i. For en del kunder - som undertegnede - så er disse ofte mer appellerende enn de store AAA-titlene - uavhengig av hvor de er, og et flertall av mine spill til 360 og spesielt til PS3 er også slike smallere titler. Ting som 3D Dot Game Heroes. Ellers er jeg helt uenig med deg at Wii ikke er blitt støttet av Nintendo selv. Konsollens store problem - som med Nintendo-konsoller flest - er jo mangelen på høybudsjetts tredjepartsspill. Nå kan dette selvsagt indirekte sees som en konsekvens av Nintendos politikk, og om det var det du mente med Nintendos manglende støtte, så er det kanskje greit nok. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Min Wii er stoppet at kalibrere controllere, enten Gamecube eller Wii. Bruger en korrekte metode, og har forsøgt en lang række controllere, men Wii ikke reagerer, til. trods af det bliver tændt normalt, og jeg får signal på tv'et. Hvad skal jeg gegjøren? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Kalibrere controllere? Hva vil det si? Er det snakk om Wii Motion Plus? Tenker du på "synkronisere med"? Gamecube controlleren er jo koblet via kabel, så jeg ser ikke hvordan det kan påvirke den. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Jaja, da ble gamecuben solgt. Så sitter igjen med en haug av spill Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Bob Sacamano: Det hendte med meg også... gudene vet hvorfor. Prøvde maskinen igjen neste dag, og da fungerte den. Verdt å merke at du må bruke Wiimoten for å komme inn på systemenien, så GC biten er vel irrelevant. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Jaja, da ble gamecuben solgt. Så sitter igjen med en haug av spill Tja, du får slenge dem ut som en liste på finn.no, gi dem en lav pris pr spill eller samlepris for flere, så blir du fortere kvitt dem. Eller bare gå på game eller gamestop, de tar inn brukte gamecube-spill. Så slipper du alt styret med å sende masse pakker i posten. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Jaja, da ble gamecuben solgt. Så sitter igjen med en haug av spill Tja, du får slenge dem ut som en liste på finn.no, gi dem en lav pris pr spill eller samlepris for flere, så blir du fortere kvitt dem. Eller bare gå på game eller gamestop, de tar inn brukte gamecube-spill. Så slipper du alt styret med å sende masse pakker i posten. Trodde de hadde slutta med å ta inn gamecube-spill? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Nei? Finner stadig GC-spill i hyllene..kanskje de samme som har vært der i evigheter, men..mest bare sportsspill. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Kan være de tar dem inn, men de gir neppe noe særlig for dem. Er det noen interessante spill på lista? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 En kompis av meg leverte alle sine GC-spill til GameSpot. Fikk 10 kroner for Wind Waker... :nei2: Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Kan være de tar dem inn, men de gir neppe noe særlig for dem. Er det noen interessante spill på lista? er vell bare Harvest Moon Mario Party 4, 5 og 7 Metroid Prime Kirby Air Ride TY Tiger 2: Bush Rescue Starfox Adventures Mario Kart: Double Dash Zelda: Ocarina Of Time Zelda: Wind Waker og The Hobbit Trur jeg har Twilight Princess et sted også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Lever dem bare inn og bli kvitt skrapet. Evt kan du legge dem ut på finn, drive og dille med betaling for ett og ett spill og sende hvert enkelt i posten. Mye penger får du ikke uansett hva du gjør. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 En kompis av meg leverte alle sine GC-spill til GameSpot. Fikk 10 kroner for Wind Waker... :nei2: Da hadde jeg heller beholdt spillene selv, eller gitt dem bort til noen jeg kjenner. Trur jeg har Twilight Princess et sted også Twilight Princess til GameCube tror jeg er vanskelig å få tak i, så det kan være verdt litt nå. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Mest sansynelig ligger det er sted. Fant det, lå bak noen dvd'r Endret 27. august 2012 av Fillofanten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Du kan sikkert få en del for det, om du legger det ut på qxl eller finn.no. Jeg fikk endelig frem de hemmelige verdenene i NSMB2. Måtte bruke IGN sin walkthrough, da. Hadde aldri funnet ut av det alene Nå lurer jeg på om jeg skal prøve å ta alle star coins på alle brettene. Det blir nok litt av en oppgave. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 This just in: http://www.gamer.no/artikler/119940/er-wii-u-datoen-avslort/ Så får vi se om dette er US release eller world release... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Om det er US release, tipper jeg nesten på desember her. Rundet Super Adventure Island 2 i dag, så nå er jeg i gang med det andre Splinter Cell-spillet, Pandora Tomorow (på xbox). Ser at dette er laget av Ubisoft Shanghai som vel ikke har like godt rykte som Ubisoft Montreal, men så langt synes jeg det er virkelig bra. Håper vi får mer slikt som dette i Blacklist som kommer neste år - og at det vil være tilgjengelig på Wii U. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Om det er US release, tipper jeg nesten på desember her. Rundet Super Adventure Island 2 i dag, så nå er jeg i gang med det andre Splinter Cell-spillet, Pandora Tomorow (på xbox). Ser at dette er laget av Ubisoft Shanghai som vel ikke har like godt rykte som Ubisoft Montreal, men så langt synes jeg det er virkelig bra. Håper vi får mer slikt som dette i Blacklist som kommer neste år - og at det vil være tilgjengelig på Wii U. Det tviler jeg sterkt på. Det lille jeg har sett av Blacklist har nesten sett ut som et skytespill. Jeg elsket de tre første spillene i serien, og skulle gjerne sett et nytt dypt snikespill. Må vel en kickstarter til for at det skal skje. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 De tidligere Splinter Cell-spillene er fantastiske, alle som en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå