kilik Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Ryktes at Need for Speed, Medal of Honor og Monster Hunter er under utvikling til Wii U. Og "Wii U" dukker opp på stadig flere Linkedin-profiler i forbindelse med Black Ops 2. Akkurat den porten der må være den dårligst skjult hemmeligheten i spillindustrien. Synes det er merkelig de ikke er offisiellt annonsert hvis de skal slippes om 2-3 måneder. Selv de relativt svake Wii-konverteringene av nevnte serier fikk jo mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Jeg vet ikke helt om jeg er enig når det gjelder Call of Duty på Wii. Wii dukket jo aldri opp i hverken trailere, reklamer eller noe, og i fjor gadd ikke Activision en gang å annonsere at spillet kom til Wii, det dukket bare opp i hyllene. Skikkelig Stealth-release. Modern Warfare Reflex fikk dog noe mer oppmerksomhet. Uansett, det rareste av alt er hvordan Iwata tweetet under E3 at info om japanske tredjepartsspill ville komme på en senere dato, mens vi enda ikke har hørt et ord. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 N-Space teaser noe på facebook, mest sannsynlig Cod for 3DS (de laget alle Cod-spillene til DS). The World Ends With You ser ut til å få en oppfølger. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Ser flere spekulerer i at Nintendo kan ta en Apple å annonsere pris og dato bare uker før den er i butikkene. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Ja, som sagt, Shane Satterfield som er EiC hos gametrailer sa jo i mai/juni at han hadde kilder på at konsollen ville lanseres før Assassins Creed 3 - altså i oktober. Jeg har også hørt det samme fra en nederlandsk leverandør. Dog er det jo ryktet om at leveringen av de skjermene har gått tregere enn forventet, og at den derfor er utsatt - og historien tilsier vel også november. Nå som 3DS XL kom ut i USA i går, tipper jeg uansett det ikke går for lenge før det dukker opp en Nintendo Direct eller to. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 De bør lansere Wii U dette året. Se på spillåret 2013 (som jeg tror blir det beste jeg har sett), bare store spill på PC,PS3, X360, PS Vita, 3DS (ja på PS3 er det til nå 5 store eksklusiver) samt en haug med multiplatts som kan gjør folk ikke kjøper Wii U. Hvorfor skal de som allerede ha spilt Batman AC skaffe det seg der til 499kr når nå koster det 200kr maks i diverse butikker til PC/PS3/360? Hadde jeg vært i Nintendo toppen hadde jeg gjort alt i min makt for at WiiU skal komme ut dette året. Håper vi får mer info i kommende Nintendo Direct . Er mange av oss som venter info fra Nintendo og det med god grunn! 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Det er ingen som tviler på at den kommer ut i år. Alt heller mot det. Spekulasjonen nå er om det blir oktober, november eller tidlig desember. Spill som Batman: AC og Mass Effect 3 er nok mest beregnet på de som kun har Nintendo-konsoller fra før og ikke har hatt muligheten til å spille de spillene tidligere. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Spørsmålet er nok ikke hvilket år den kommer, men hvilken måned. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har en rar følelse på at Wii U ikke kommer i år til Europa. Har det bare på følelsen, at de ikke rekker å gi den ut til alle markeder og at går utover oss Europeere. De burde absolutt ikke gi den ut i 2013, da kommer jeg ganske sannsynlig ikke kjøpe denne på lansering, og jeg er "nintendo fanboy". I starten av 2013 er det så vannvittig mye annet som kommer som jeg heller kommer til å skaffe meg, at jeg ikke "får tid til" en Nintendo Wii U! Lenke til kommentar
Santar Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Jeg er litt urolig anngående en europalansering i år jeg også, spesielt etter de ryktene om forsinkelser. Men håper virkelig den kommer ut her da det er en rekke spill jeg virkelig er spent på. Noe som blir like ille eller nesten verre, er om vi får wii lignende tilstander med altfor få konsoller tilgjengelig ved lansering. Denne feilen burde de virkelig ikke gjøre igjen. Over til noe annet. Er det bare meg som synes det blir interessant å se hvordan det går med salget av new super mario bros 2? Kommer mannen i gata til å kaste seg over det i like stor grad som de forrige i serien på tross av at det er såpass like de spillene? Skal bli interessant å se om det får slike evige salgsføtter eller om ninty kanskje har kjørt litt for hardt på med for like mario spill nå. Endret 20. august 2012 av Santar Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Jeg tviler på at det blir utsatt til neste år, men om vi er riktig uheldige kan det hende vi først får lanseringen i desember. Europa fikk jo også 3DS XL før nord-amerika faktisk. Anngående New Super Mario Bros 2 så tror jeg ikke det kommer til å selge så godt nå i starten, spesielt siden 3DS som konsoll er mye mindre populær enn det DS var, og dette nå er det tredje spillet i New-serien. Når det er sagt, det er fremdeles bare ett 2D Mario per konsoll, så påstandene om at det er alt for mye melking av denne serien er etter min mening sterkt overdrevet - selv om det åpenbart er overkill å gi ut to så like spill samme høst. Kommer det et nytt 2D-Mario neste år også - da begynner vi å snakke, og da tror jeg nok virkelig salgs-trøtthet vil sette inn. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 NSMB2 har gjort det litt svakere i starten enn ventet i Japan, men man får se på lang sikt. Det er det som er med f.eks. NSMB til DS. Det selger fortsatt bra fremdeles selv etter over 6 år på markedet. Men håper og tror NSMB2 ikke blir en like stor suksess. Originalitet og nye idéer skal lønne seg. Anmeldelsene har også vært under pari til å være et Mario-spill. Nintendo er farlig nær melking her nå med tanke på NSMB U kommer ut om et par måneder. Heldigvis har Iwata sagt at de kun tenker seg ett NSMB-spill pr. system og da er det OK hvis man holder det. Det er timingen som er problemet. Med Mario 3D Land snakker vi 3 Mario plattformspill i løpet av ett år. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Syns det har blitt for mange Bros. spill i det siste. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Jeg hadde egentlig tenkt å vente litt med NSMB2, men da jeg gikk forbi den i dag, bare MÅTTE jeg ha det nye Mario-spillet. Punktum. Håper det er bra. Ut i fra det jeg leser, så er det det, men det trekkes en del for mangel på nyvinning. Dog merkelig reklame: Prinsessen er kidnappet, men denne gang er det ikke hun som er Marios mål, men mynter. Uansett, håper å få tid til litt Mario goodness når jeg kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 En god og en dårlig nyhet. Nintendo skal holde en Wii U-event i New York 13. september - regner med vi får lanseringspris, datoer, og kanskje noen titler for 2013 der, pluss forhåpentligvis informasjon om OS og lignende. Den dårlige nyheten, er at Nintendo Power etter 24 år ryktes å gå ut av produksjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Er så mange andre store nintendo-magasiner der ute nå, de klarer vel ikke konkurransen med Future Publishing. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Nintendo Power er vel det eneste som kommer ut i USA? Official Nintendo Magazine og NGamer er begge europeiske (om jeg ikke tar feil). Forstod det slik at Future ikke gidder mer, fordi Nintendo er meget vanskelig å arbeide med, noe som harmonerer godt med det vi ellers vet om hvordan Nintendo jobber. Synd, men dessverre ikke uventet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Har aldri sett et NP i europa heller, så det er no loss for min del. Vet jo dets store plass i retro-gamer-historien, men folk trenger jo ikke akkurat å kjøpe blader for å finne maps og walkthroughs til spill lengre. Så den funksjonen er passert. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Det er vel en generell trend blant spillblader. Klassiske GamePro la inn årene i fjor. Færre og færre blader på Narvesen merker jeg. Folk bruker vel heller nettet mer i disse dager. Stort sett retro-blader, Edge, PC Gamer og de offisielle konsollbladene igjen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Selv abonnerer jeg på Retro Gamer på iPad. ~130 kr på Narvesen vs 35 kr på iPad for enkeltnummer overbeviste meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå