Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 999 i posten i dag. FOR ET SPILL! 98% av spillet er ren tekst og bilder, og ingen egentlig interaksjon. Resten er puzzle. Likevel. Spillet FENGER. Helt mo i knærne og sitter på kanten av stolen. For en atmosfære. For et unikt spill. Jeg har sittet et sted mellom en og to timer, har helt mistet tidsfølelsen. Måtte tvinge meg til å ta en pause fordi jeg merket at jeg ble sliten og sulten. Dette spillet er unikt. Litt som en grøsser, men (så langt) nesten uten blod. Fabelaktig.:)

Lenke til kommentar

Fikk endelig hentet 3DS XL som har ligget på postkontoret en stund nå. Damen som hentet den mistet den ut av emballasjen, men den har heldigvis ikke tatt skade av det. Skjermen er stor og god og stikken føles mer behagelig. Det som er dumt er at jeg ikke tror det er mulig å overføre innholdet fra den originale 3DS-en til XL. Har en del spill på den siden jeg er ambassadør.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Takker for tips om 3DS XL! Hadde håpet å finne den noe billigere, så får se hva jeg gjør. Sprengte akkurat busjettet mitt på å kjøpe et eksemplar av Contra Hard Corps til Mega Drive (ta et raskt søk på ebay om dere lurer på hva det betyr), så kanskje greit å vente litt.

Anyways, årsaken til at jeg måtte ha Contra Hard Corps var selvsagt den siste videoen til James Rolfe, aka AVGN hvor han sammenligner Super Nintendo og Mega Drive. Hvem som er best er egentlig ikke så viktig, men det koselig å se hva han drar frem, og jeg fikk selvsagt helt ekstremt lyst på de spillene jeg ikke har som nevnte Contra.

Ellers har jeg hørt at Nintendos ninjaer vil slippe noe av sitt jerngrep neste uke og at andre utviklere vil åpne opp med mer informasjon om spillene sine.

Lenke til kommentar

Monster Hunter er først og fremst stort på håndholdte - vet ikke hvor mye det gjorde for Wii-salget der at den fikk Monster Hunter Tri. Dog vil det selvsagt hjelpe. Wii U's suksess i Japan ser uansett ut til å være nesten garantert med tanke på at Dragon Quest X også kommer til konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...