Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Så det. Heldigvis kommer Professor Layton i oktober og Paper Mario i november. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Fikk 999 i posten i dag. FOR ET SPILL! 98% av spillet er ren tekst og bilder, og ingen egentlig interaksjon. Resten er puzzle. Likevel. Spillet FENGER. Helt mo i knærne og sitter på kanten av stolen. For en atmosfære. For et unikt spill. Jeg har sittet et sted mellom en og to timer, har helt mistet tidsfølelsen. Måtte tvinge meg til å ta en pause fordi jeg merket at jeg ble sliten og sulten. Dette spillet er unikt. Litt som en grøsser, men (så langt) nesten uten blod. Fabelaktig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Anyways, tilbake til Nintendo. Jeg har bestemt meg for å endelig skaffe meg en 3DS i forbindelse med New Super Mario Bros 2, og har lyst på en xl. Noen som vet om noen gode tilbud og/eller hvor det er best å skaffe den? Ser den koster 1799,- på cdon nå. De tar også bare 29,- i frakt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Deal.no har den for 1626,-, men vet ikke så mye om butikken at jeg kan si hvor bra den er. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Ubisoft has sent over a fresh batch of screenshots for ZombiU, along with some new artwork. http://www.computerandvideogames.com/363480/zombiu-screenshot-gallery/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Fikk endelig hentet 3DS XL som har ligget på postkontoret en stund nå. Damen som hentet den mistet den ut av emballasjen, men den har heldigvis ikke tatt skade av det. Skjermen er stor og god og stikken føles mer behagelig. Det som er dumt er at jeg ikke tror det er mulig å overføre innholdet fra den originale 3DS-en til XL. Har en del spill på den siden jeg er ambassadør. Endret 16. august 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Jo, det er mulig å overføre alt. Bare velg system transfer i settings. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Det er mulig å overføre. Tross alt tilbyr Game det i følge folk tidligere i tråden. EDIT: Sneaky Rosvik. Endret 16. august 2012 av fnwilborn 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Takker så mye, begge to. Fikk det til. Trodde ikke jeg kunne gjøre det manuelt, men det gikk jo veldig greit. Spørs om den originale 3DS-en noen gang kommer i bruk igjen nå Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Takker for tips om 3DS XL! Hadde håpet å finne den noe billigere, så får se hva jeg gjør. Sprengte akkurat busjettet mitt på å kjøpe et eksemplar av Contra Hard Corps til Mega Drive (ta et raskt søk på ebay om dere lurer på hva det betyr), så kanskje greit å vente litt. Anyways, årsaken til at jeg måtte ha Contra Hard Corps var selvsagt den siste videoen til James Rolfe, aka AVGN hvor han sammenligner Super Nintendo og Mega Drive. Hvem som er best er egentlig ikke så viktig, men det koselig å se hva han drar frem, og jeg fikk selvsagt helt ekstremt lyst på de spillene jeg ikke har som nevnte Contra. Ellers har jeg hørt at Nintendos ninjaer vil slippe noe av sitt jerngrep neste uke og at andre utviklere vil åpne opp med mer informasjon om spillene sine. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 NSMB2 koster 369kr i eShopen. Det frister faktisk å gå for den digitale versjonen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Jeg betalte 349,- for den fysiske utgaven. Har spilt de to-tre første brettene. Liker det, men sitter med en følelse av at det kan bli litt for mye fokus på det å samle mynter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Det er jo det som er poenget med hele spillet Samle en million mynter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Jasså? Da er det ikke så rart, nei Har akkurat kommet til World 3. Ser det er noen veier i World 2 jeg ikke fant veien til. Må nok saumfare brettene. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Ryktes at Need for Speed, Medal of Honor og Monster Hunter er under utvikling til Wii U. Og "Wii U" dukker opp på stadig flere Linkedin-profiler i forbindelse med Black Ops 2. Akkurat den porten der må være den dårligst skjult hemmeligheten i spillindustrien. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Hmm...nå er jo Darksiders 2 kommet ut på alle de vanlige konsollene, til og med PC. Hva er da så spesiellt med å ha det som launch title til WiiU? "Alle" har jo spilt det allerede da. Eller har det vært noe mere snakk om WiiU versjonen siden E3? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Det blir vel som med Mass Effect 3 og Arkham City, noen få forbedringer, men i det store og det hele ganske uinteressante porter som også kommer til å selge relativt dårlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Monster Hunter er jo helt sinnssykt i Japan, så om de får et eksklusivt MH-spill, kommer folk til å kjøpe Wii U'er som varmt hvetebrød. Om det lokaliseres er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Monster Hunter er først og fremst stort på håndholdte - vet ikke hvor mye det gjorde for Wii-salget der at den fikk Monster Hunter Tri. Dog vil det selvsagt hjelpe. Wii U's suksess i Japan ser uansett ut til å være nesten garantert med tanke på at Dragon Quest X også kommer til konsollen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 De pusha hvertfall MH3 logoen på alle mulige rare produkter, fra egne MH-themed restauranter til energy drink flasker med MH3 logo og forskjellige monstre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå