.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 ... Ville jo være rart om de utelot den, da. Har de ikke allerede gjort det, da, på den nyeste Wii-versjonen som kom ut i fjor høst en gang? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Sant det. Er ikke utganger for GC-gamepads, og da funker det dårlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Wii U får en dårligere utgave av Madden. Tåpelig. Endret 4. august 2012 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Det sjokkerer vell ingen, dog er det litt merkelig ettersom jeg trodde Wii U ikke står noe særlig tilbake for verken Xbox 360 eller PlayStation 3? Hadde det vært snakk om Xbox 720 og PlayStation 4 versjoner opp imot Wii U så kunne jeg ha forstått det, men ikke Wii U opp imot Xbox 360 og PlayStation 3. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Wii U står ikke noe tilbake for PS360. Men Wii U er helt ny og ukjent hardware for utviklerne, mens de to andre kjenner de ut og inn etter 6-7 år på markedet. Uansett et tap for Wii U at kanskje den viktigste spillserien i USA sammen med Call of Duty blir regnet som "inferior" til konsollen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 EA sier selv at de ikke fikk tid til å gjøre det godt nok - litt rart når sjefen deres stod på scenen med Reggie i fjor og proklamerte "an unprecedent partnership". Enten så har Nintendo brukt alt for lang tid til å sende utviklingsverktøy til sin nye partner - ellers så gir EA rett og slett faen. Begge deler er uansett trist. Uansett, dette skjedde også med Madden 06 som var den første versjonen til xbox 360. Fra wikipedia: The Xbox 360 version had better graphics and an updated roster but lacked the features of the PlayStation 2 and Xbox versions. Players did have signature celebrations which were performed automatically such as Terrell Owens doing situps and Chad Johnson dancing. The player couldn't create any new players or edit attributes. The player could still trade and release players to free agency. The game still had franchise mode but it only had the NFL Draft and Free Agency portions in the off-season. The player could not change their franchise team unless they were fired as head coaches and the game's head coaches don't retire and if fired, go to other coaching positions. During games the player couldn't challenge plays or fumbles and there is a stoppage in play to introduce the player of the game and two-minute warning. Achievements were quite easy to earn for instance, getting a first down and entering the history book as well as activating a player card with the right stick were listed as achievements. The game engine of this game was retooled and later released as NCAA Football 07 and was the basis for the next two games on the next-gen console. The game also has an intro of Super Bowl XL, but as a rematch of Super Bowl XXXIX. Og Madden 07: The seventh generation version of Madden NFL 07 featured the Superstar Mode and Franchise but the Tony Bruno Show was absent in this game possibly due to a contractual issue, but he was in the Wii and PlayStation 2 versions. The Xbox 360 and PlayStation 3 version also did not allow the player to edit the players appearance or attributes or change the numbers on their jerseys, but the Wii version and PlayStation 2 version did. Though, the Xbox 360 version did allow one to create a player. The franchise mode is not as deep as the previous generation versions, as Owner Mode is not present. Fantasy Draft and Two-Player co-operative play are missing as well. Also this game would be the last appearance of the NFL Europe teams in the Xbox version, next gen games came without the league teams. Det er altså ikke første gang EA gir en ny generasjon et dårligere produkt Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 En ting til, det går rykter om at Wii U har en svakere CPU enn 360 som i stedet har mange flere moderne funksjoner, deriblant dedikert lyd-chip, og at det er ved bruk av GPU-en vi vil få se bedre spill. Siden Madden denne gangen er designet for å bruke CPU-en sterkt for den nye fysikk-motoren, så ville det kreve ganske mye arbeid for dem å kjøre flere grafiske funksjoner over på GPU-en for å frigjøre CPU-en til fysikken. Dette har altså ikke EA orket/giddet. Forøvrig står selvsagt ikke Wii U tilbake for PS360, men den har en struktur som dessverre ser ut til å gjøre porting av særlig CPU-intensive titler mer problematisk enn det burde vært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 når jeg ser lineupen til release så må jeg faktisk si at jeg for første gang siden gc ser fram til en ny nintendo konsol Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Twilight Princess til Wii alene nuker denne lineupen, men enig i at bredden her er ekstremt god. Undersøkte litt til, og fant ut at i Fifa 07 var det veldig få lag med i 360-versjonen, deriblant bare Juventus fra Italia: Electronic Arts developed a new sports engine for the Xbox 360-version of FIFA 07. This meant not only improved graphics and better controls, but the physics and control were also improved. The game collects more data from the matches than previous version, and thus is able to give a "man of the match" award. The commentary in English is provided by Martin Tyler and Andy Gray and the commentary in Mexican Spanish is provided by Enrique Bermúdez and Ricardo Peláez.Extra features include up-to-the-minute real-world game results via real-time, weekly podcasts and news ticker, detailed football stats, information and real-world news available in five languages. Via Xbox Liharacters. Finally, the Xbox 360 version will offer a mini-game while the game loads, dropping the player in a one on one face off against the goalkeeper on a practice pitch. There is also very limited leagues on the Xbox 360 compared to the other consoles.[3] EA cut all but seven leagues from the Xbox 360 version of the game - one of which contained only one team (Juventus). According to producer Jean-Charles Gaudechon, this is because the new game engine took so long to develop that EA was not able to implement everything. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Twilight Princess sikret Wii for min del ja, synd spillet skuffet etter mildt sagt enorme forventninger. Knall godt spill, men enkelte ganger har man rett og slett for høye forventninger Kontrollene var i tillegg påtvingte og helt unødvendige. Men line-up`en ser godt ut denne gangen altså. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg synes Wii-kontrollen i det spillet var fantastisk. Gjorde spillet mye mer engasjerende, og pekingen var jo også perfekt for slingshoten/buen. Ellers var spillet kanskje litt skuffende med tanke på de syke forventningene, men jeg synes likevel det er et av de fem beste spillene denne generasjonen. Ikke verst bare det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 jeg er ingen fan av zelda så for min del spilte det ingen rolle, det ble jo også sluppet til gc som i mine øyne var en bedre versjon siden jeg kunne bruke håndkontrollen istedet for å veive som en idiot i stua med wii remoten. jeg er spent på å prøve den nye tableten og håper utvikerene utnytter den godt, spesielt i rpg spill og tilsvarende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg synes Wii-kontrollen i det spillet var fantastisk. Gjorde spillet mye mer engasjerende, og pekingen var jo også perfekt for slingshoten/buen. Ellers var spillet kanskje litt skuffende med tanke på de syke forventningene, men jeg synes likevel det er et av de fem beste spillene denne generasjonen. Ikke verst bare det! Ja ok, var kanskje litt krass mot bruken av wiimoten. Det fungerte faktisk VELDIG bra når det kommer til det du nevner Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Smak og behag folkens. Jeg har vært en stor fan av bevegelseskontroll helt siden Wii Sports og Twilight Princess høsten 2006, og synes personlig det er synd at Nintendo nå velger å gå bort fra dette. Anyways, når vi snakker om forholdet mellom EA og Nintendo så kom jeg over en meget interessant artikkel som jeg anbefaler folk å lese. Dette er bare "anonyme kilder" så det behøver ikke være sant, men det er samme teori som jeg og flere andre i en Nintendo-IRC har spekulert oss frem til tidligere, så er interessant bare på grunn av det. Kort sagt så dreier det seg om uenigheter knyttet til Wii U's online-system, og at deres "unprecedent partnership" kjølnet på bakgrunn av det: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Wii generelt syns jeg har vært en flopp. Gå tilbake til vanlige joysticker og mer ordentlige spill, Nintendo! Hilsen ex-Nintendo-fanboy. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 En ting til, det går rykter om at Wii U har en svakere CPU enn 360 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Wii generelt syns jeg har vært en flopp. Gå tilbake til vanlige joysticker og mer ordentlige spill, Nintendo! Hilsen ex-Nintendo-fanboy. Tøv, du har bare ikke spilt de gode spillene Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Wii generelt syns jeg har vært en flopp. Gå tilbake til vanlige joysticker og mer ordentlige spill, Nintendo! Hilsen ex-Nintendo-fanboy. Tøv, du har bare ikke spilt de gode spillene Jo, det har jeg, men det er ikke mange av de... for det er ikke mange av de gode spillene på Wii. Jeg har spilt mer Gamecube enn det jeg har gjort på Wii i denne generasjonen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Folk har forskjellig smak i spill, så enkelt er det. Selv synes jeg Wii har mye bedre spill enn Gamecube. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Wii generelt syns jeg har vært en flopp. Gå tilbake til vanlige joysticker og mer ordentlige spill, Nintendo!Hilsen ex-Nintendo-fanboy. Enig, men så kommer det jo "vanlige" kontrollere tilbake i neste generasjon. Paden feks. feks styres ved hjelm av knapper og ordinær joystick, så det er jo vel og bra. Ikke noe motioncontroller der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå