.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Noen som vet hvor jeg få kjøpt en billig lader til 3DS med litt lang ledning? Den jeg har nå er så kort at det blir litt vrient å spille mens den står tilkoblet bak. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 En lekaskje fra en italiensk butikk, tyder på at Wii U vil komme i (minst) to versjoner. En med Nintendo Land og en med Zombi U. Fifa 13 er endelig formelt bekreftet selv om vi har vist om det i noen måneder, og EA vil i morgen vise mer Wii U-relatert. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. august 2012 Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 For en som er ute etter en håndholdt spillkonsoll, men samtidig er en stor fan av Pokémon men ikke er videre overbevist eller fengt av de nyere generasjonene men sverger til originalen med sine 151 pokémon fremfor de nyere generasjonene med barnevennlige og supersøte pokémon er man da låst til å skaffe seg en gammel og utdatert, og ikke minst brukt Nintendo DS / DS Lite for å kunne spille Pokémon Fire Red og Leaf Green? Ser jo at prisen på Nintendo DS Lite ny ligger på rundt 1000kr, noe som mildt sagt er latterlig med tanke på at du kan plukke opp en Nintendo 3DS til nesten samme prisen... Har lyst på en moderne konsoll så jeg kan plukke opp nyere Mario titler osv.. Men samtidig så har jeg lyst på muligheten til å spille skikkelige Pokémon spill med de originale Pokémonmonsterne, men dette er tydeligvis umulig? Selv ikke Nintendo DSi er aktuelt? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. august 2012 Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 En lekaskje fra en italiensk butikk, tyder på at Wii U vil komme i (minst) to versjoner. En med Nintendo Land og en med Zombi U. Fifa 13 er endelig formelt bekreftet selv om vi har vist om det i noen måneder, og EA vil i morgen vise mer Wii U-relatert. The complete list of leaked Wii U launch titles is below. 2K Sports NBA 2K13 - Holiday D3Publisher Ben 10: Omniverse - Holiday Family Party: 30 Great Games (Working Title) - Holiday Rise of the Guardians: The Video Game - Holiday Electronic Arts Mass Effect 3 -Holiday Maximum Games Jett Tailfin - TBA Namco Bandai Games Tank! Tank! Tank! - Holiday Tekken Tag Tournament 2 (Working Title) - Holiday Nintendo LEGO City: Undercover - Holiday New Super Mario Bros. U - Holiday Ninja Gaiden 3: Razor's Edge - Holiday Nintendo Land - Holiday SiNG (Working Title) - Holiday Wii U Panorama View (Working Title) - Holiday Game & Wario (Working Title) - Launch Window Pikmin 3 - Launch Window Project P-100 (Working Title) - Launch Window Wii Fit U - Launch Window Sega Aliens: Colonial Marines - TBA THQ Darksiders II - Holiday Ubisoft Assassin's Creed III - Holiday Just Dance 4 - Holiday Marvel Avengers: Battle for Earth - TBA Rabbids Land - Holiday Sports Connection - Holiday Your Shape: Fitness Evolved 2013 - Holiday ZombiU - Holiday Rayman Legends - TBA Warner Bros. Interactive Scribblenauts Unlimited - Holiday Batman: Arkham City Armored Edition - Holiday http://www.examiner.com/article/wii-u-launch-titles-revealed-by-gamestop-leak Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Den greien er fake, at Fifa 13 ikke er der er bevis nok. Dvs, den er ikke fake som at den er fabrikert, men det Gamestop har gjort her er ikke annet enn å mate inn det som ble vist på E3 og gi dem "holiday" eller "launch"-tittel. Fifa, Madden og mer vil også være tilgjengelig den dagen Wii U-debutterer - noe jeg tipper vi får en bekreftelse på allerede om 40 minutter. Endret 2. august 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 EA skal vise frem Fifa og Madden på Wii U nå. Link her: http://www.ea.com/1/summer-showcase Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 Fifa ble bekreftet som launch, så det avkrefter den listen som forventet. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Et lite sitat fra Iwata: "Even when we were going to launch the Wii system, there were a lot of voice saying ‘Nintendo should stop making hardware’. The reasoning behind that was Nintendo would not have any chance against Microsoft and Sony. The fact of the matter was: I did not think Nintendo should compete against these companies with the same message and same entertainment options for people. We have not changed our strategy. In other words, we just do not care what kind of ‘more beef’ console Microsoft and Sony might produce in 2013. Our focus is on how we can make our new console different than [others]" En sunn holdning tror jeg. Fifa 13 ser bra ut. Ikke akkurat et essensielt spill for meg, men jeg har spilt litt Fifa 11 på Wii, og det er morsomt sammen med andre Kilde: wiiublog.com 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Forskjell på launch window og launch day. Launch window regnes av Reggie som de 3-4 første månedene. På lanseringsdagen tror jeg vi får: Nintendo NintendoLand (pack-in) New SMB U Pikmin 3 LEGO City: Undercover Ubisoft Assassin's Creed III Just Dance 4 Marvel Avengers: Battle for Earth Rayman Legends Sports Connection ZombiU Your Shape: Fitness Evolved 2013 EA FIFA 13 NFL Madden 13 Mass Effect 3 Andre Call of Duty: Black Ops II Tekken Tag Tournament 2 Ninja Gaiden 3 Darksiders II Batman: Arkham City Legg til et par dårlige barnespill/lisensspill, så er man opp i over 20 totalt. Satser på en event i Japan eller ny NintendoDirect i august/september hvor vi får vite mer om japanske spill på trappene og selsvagt pris og release. Tror fortsatt på november og $299 med NintendoLand inkludert i pakken. Endret 3. august 2012 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Iwata skrev på twitter under E3 at det kommer en konferanse i september for å annonsere japanske spill, pris og mer. Ellers er det en grei spådom Kilik, men jeg tror ikke både Pikmin 3 og Mario kommer dag 1, da druknes Pikmin i Mario. Tipper Nintendoland og Mario er dag 1, og at Pikmin, Lego City, P-100, Sing og Wii Fit U fra Nintendo kommer før jul. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Sant nok, Sony og Microsoft kommer sikkert til å gå head to head i en voldsom "min konsoll er bedre enn din konsoll"-krig, mens Nintendo bare chiller og gir ut noen Super mario-spill til Wii U og klarer seg helt fint. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Et lite sitat fra Iwata: "Our focus is on how we can make our new console different than [others]" En sunn holdning tror jeg. Helt enig. Hva er vitsen med tre aktører om alle bare leverer det samme produktet. Årsaken til at folk er fans av Nintendo (eller de andre), er vel nettopp på bakgrunn av det som gjør dem unike. Dropper de det, vil de også miste sine kjernefans - ihvertfall slike som meg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Sant nok, Sony og Microsoft kommer sikkert til å gå head to head i en voldsom "min konsoll er bedre enn din konsoll"-krig, mens Nintendo bare chiller og gir ut noen Super mario-spill til Wii U og klarer seg helt fint. Det går dog rykter om at store trejdepartsutviklere som Activision og EA presser på for at Sony og MS skal bruke omtrent lik hardware - og dermed enkle jobben for tredjepartsutviklere. De jaguar-prosessorene som ryktes å være både i Durango og Orbis taler jo også for at noe slik har skjedd. Dog ser det nå ut som om MS vil ha ganske mye mer RAM, men det kan igjen ha noe med Microsofts større ambisjoner som underholdningsboks (feks kan det tenkes at den skal kunne kjøre Windows 8). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 et kjapt spm som sikkert har vært stilt før og sikkert lett kan googles, vil wii-u ha gc support? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Nei, men er vel sannsynlig at det dukker opp gc-spill på Virtual Console. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Ikke hvis de ikke inkluderer GC-emulatoren i Wii U (som de jo egentlig har sagt). VC-spillene spilles også gjennom emulator-modulen til gitt system. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 New Super Mario Bros 2 Review How the Mass Effect 3 Wii U GamePad controls work Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Ikke hvis de ikke inkluderer GC-emulatoren i Wii U (som de jo egentlig har sagt). VC-spillene spilles også gjennom emulator-modulen til gitt system. Den kommer nok etter hvert. Dersom PS3 Slim klarer å emulere PS2-spill så tror jeg at Wii U kan klare å gjøre det samme med GC-spill. Wii U er jo i stand til å kjøre Wii-spill, som kjører på hardware som er basert på Gamecube. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Kan den kjøre Wii (som er bekreftet), vil den nok kunne kjøre gamecube ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Joda, men hvis man noengang har softmoddet Wii'en (for å spille japanske spill f.eks.), må man legge masse filer på SD-kortet, da kan man se alle emulatorene som er innebygget. Det er bare separate programmer som kjøres når du starter de forskjellige VC-spillene. Samme for gamecube-spill. Ville jo være rart om de utelot den, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå