Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii U blir priset $299 ifølge Shane Satterfield.

Ellers så har jeg hørt mye som jeg skal droppe å skrive siden jeg ikke kan oppgi kildene, men den generelle trenden blant spill-journalister og utviklere er mer positiv nå enn den var for en måneds tid siden. Det er en del ting på gang som ser ut til å bli annonsert i september, og det har bidratt til at min hype ihvertfall er tilbake til normalt nivå!

Blir en kurrat pris det ...

Lenke til kommentar

Sikkert japanofil:

In Japan, dressing up a cell phone is almost as important as having one. The cell-phone strap is an indispensable accessory that lets a person express individuality without flaunting it, and often tells a little story about Japanese culture and history. Here are examples of some of the most playful.

De gjør det med konsoller også. Smekker den full av rosa klistremerker og glitrekrystall som henger og dingler.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er enig i at 3DSen er vakker, men den kan lett bli endabedre. Hva med Zelda-3DSen?

Bilde:

zelda-3ds-limited-edition-3_20046.nphd.jpg

Den ser absolutt bra ut, men hvorfor kaste bort mange penger på noe mange andre har? Jeg foretrekker å heller lage min egen versjon ingen andre har. ;) En sånn Zelda-3DS er ikke noe problem å lage selv. Alt man trenger er en sort 3DS, hobbymaling i den fargen og en svært tynn pensel for å få detaljene. Men hvorfor stoppe der? Tar man seg tid til det kan man gjøre mye rart med en DS og 3DS og få det til å se langt bedre ut enn den offisielle Zelda-3DSen. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...