.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har fått min i dag, og fy faen som jeg elsker den <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 What, den kommer ikke i en morbid stor eske med en hel plastpose med udugelige manualer i? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 I en passelig størrelse eske og en pose med masse udugelige manualer og annet stæsj som jeg ikke har åpna ennå. Føles veldig behagelig i hendene, maskinen altså. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Kjapt spørsmål: Hva må jeg ta med til Gamestop om jeg vil bytte inn den gamle 3DSen i en XL? Holder det med selve konsollen, eller må jeg ta med esken og alt det også? Alt det skrotet der ble ikke med da jeg flyttet, så har kun konsollen og laderen, og har tenkt å beholde laderen selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Tror ikke de trenger alt skrotet, de selger dem billig brukt uansett. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Laderen må vel også være med? red: Forresten, hvordan får man 3 stjerner på cupene i Mario Kart 7 på 50cc? Jeg vinner hele cupen, men får bare 2 stjerner til slutt. Må jeg samle opp et viss antall med coins også? Endret 27. juli 2012 av Ally1987 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg mener å huske at du må ha 10 coins vært race, samtidig som du kommer på førsteplass alle gangene 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Ser du valgte rød du også, Ally. Er litt misunnelig på deg nå. 8. august virker så lenge til http://www.youtube.com/watch?v=hTc_0I4RG5g&feature=player_embedded Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Ok, takk. Crazy Joe Davola, jeg forstår ikke at du klarer å holde ut så lenge! Endret 27. juli 2012 av Ally1987 Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Wii U blir priset $299 ifølge Shane Satterfield. Ellers så har jeg hørt mye som jeg skal droppe å skrive siden jeg ikke kan oppgi kildene, men den generelle trenden blant spill-journalister og utviklere er mer positiv nå enn den var for en måneds tid siden. Det er en del ting på gang som ser ut til å bli annonsert i september, og det har bidratt til at min hype ihvertfall er tilbake til normalt nivå! Blir en kurrat pris det ... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Kunne kjøpt sølv og fått den nå, men siden jeg ville ha rød måtte jeg vente. Sparer jo også 200,- som nesten er Kingdom Hearts, og har jo også en vanlig 3DS jeg kan bruke i mellomtiden. Så det skal nok gå greit. Men synes det er litt rart at Elkjøp ikke har rød og blå når alle andre nettbutikker har dem. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Lønning om to uker, da får jeg ta turen ned til gamestop. Håper jeg ikke må levere inn lader, men men, har jo en kliss lik en fra DSi, bare greit med en ekstra. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Min 3DS XL ble sendt idag. Får den i neste uke Tok Silver jeg Det blir min 23 konsoll i samlinga mi å den blir større om Wii U ender på en prislapp her i Norge på rundt 2500kr til 3500kr! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Da har jeg vært og handlet 3DS XL. Hadde ikke tenkt det, men faen heller. Elsker 3DSen fra før, og en ny, forbedret utgave med større skjerm er verdt prisen. Tok en rød og svart, men den skal selvsagt pyntes på ganske kjapt akkurat som de andre konsollene mine. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Pyntes? Åssen da? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Tja, klistremerker er en måte. Eller hobbymaling. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor vil du gjøre noe sånt med en så vakker ting som 3DS XL? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Sikkert japanofil: In Japan, dressing up a cell phone is almost as important as having one. The cell-phone strap is an indispensable accessory that lets a person express individuality without flaunting it, and often tells a little story about Japanese culture and history. Here are examples of some of the most playful. De gjør det med konsoller også. Smekker den full av rosa klistremerker og glitrekrystall som henger og dingler. Endret 28. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Er enig i at 3DSen er vakker, men den kan lett bli endabedre. Hva med Zelda-3DSen? Bilde: Den ser absolutt bra ut, men hvorfor kaste bort mange penger på noe mange andre har? Jeg foretrekker å heller lage min egen versjon ingen andre har. En sånn Zelda-3DS er ikke noe problem å lage selv. Alt man trenger er en sort 3DS, hobbymaling i den fargen og en svært tynn pensel for å få detaljene. Men hvorfor stoppe der? Tar man seg tid til det kan man gjøre mye rart med en DS og 3DS og få det til å se langt bedre ut enn den offisielle Zelda-3DSen. Endret 28. juli 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Nå ble jeg nysgjerrig, du kan ikke poste bilder av konsollene dine da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå