Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står om det på Eurogamer, som har anmeldt en. Er visst ganske painful prosedyre, og den virker ikke alltid så alt bare blir sletta fra den gamle 3DS'n.

http://www.eurogamer...o-3ds-xl-review

Transitioning From 3DS to XL

Many of you reading this review may already own a 3DS console, and could possibly be eyeing this revision as an upgrade.

While Nintendo's often old-fashioned perspective on user accounts remains an annoyance for loyal fans, the company has at least put measures

in place which allow you to port over the user data from one 3DS system to another - just as the original 3DS allowed DSi owners to carry over their digital purchases.

Typically, this transfer system is more awkward than it really needs to be; during the process of migrating data from our existing 3DS console to the shiny new XL,

we encountered an unexplained error which prevented almost all of our downloaded content from being saved on the 3DS XL's SD card.

As a result, we had to manually re-download all of the games again, and face up to the frustration of losing all save game data to the ether.

When shifting from one 3DS to another, the 'donor' console is wiped and reset to factory default, which seems excessive but prevents the issue of 'clone' systems existing and clashing with one another.

Of course, this also means that should your transfer go awry as ours did, you have no backup. This entire process is akin to pulling teeth

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fikk Kingdom Hearts Dream Drop Distance idag, men jeg skal ikke spille det før jeg får tak i en Nintendo 3DS XL

Skal beholde den "lille" 3Dsen fordi den ser penere ut etter min smak pga den er shiny.

Liker ikke å selge konsoller, tar vare på dem istedenfor og har dem i samlinga mi!

Ser virkelig frem til en større skjerm som var min grunn til å oppgradere 3DSen :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Wii U blir priset $299 ifølge Shane Satterfield.

Ellers så har jeg hørt mye som jeg skal droppe å skrive siden jeg ikke kan oppgi kildene, men den generelle trenden blant spill-journalister og utviklere er mer positiv nå enn den var for en måneds tid siden. Det er en del ting på gang som ser ut til å bli annonsert i september, og det har bidratt til at min hype ihvertfall er tilbake til normalt nivå!

Lenke til kommentar

Nå koster 3DS XL 1795,- igjen på elkjop.no. Tror jeg skal slå til, men hvilken farge :hmm:

Godt at Mario Kart 7 forsatt koster 399,- der, hvis ikke hadde jeg angra på at jeg forhåndsbestilt 3DS XL hos Game. Skal innom Game i morgen i lunsjpausen på jobben og se om jeg ikke kan få lurt med meg 3DS XL hjem en dag tidligere før releasedate, tvilsomt, men verdt et forsøk...

Så Lefdal hadde Rayman Origins til 3DS for 199,- et spill som har frista en del, gikk heller for Need For The Speed: The Run (3DS) for en billigere penge fra Play.com. Det ser jo heller ikke verst utifra reviews på YouTube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...