Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då fikk jeg omsider også startet på Skyward Sword, litt aveksling fra det trykkende PZ2 må man ha :p

Førsteintrykket så langt er veldig bra, ingen tvil om at det er ett Zelda spill det er snakk om. Musikken virker å holde ett høyt nivå, noe som er viktig for meg i disse spillene. Kontrollene virker så langt greit gjennomtenkt og grafikken er herlig, selv om maskinvaren ikke gjør den rettferdighet på noen måte.

Og så var Zelda latterlig søt også da :blush:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Bare betalte en symbolsk sum nå.. hakke peil hva den kommer til å koste 3500?

Uansett litt zzzzz av denne konsoll gen så tenger litt friskt blod og wii u er for meg starten på neste generasjon gleder meg

Endret av samco
Lenke til kommentar

En gang var jeg og en kamerat innom Gamestop da vi var på vindushopping, og da lå Portal 2 til Xbox i brukthylla for 399,-. Dagen etterpå var jeg innom Platekompaniet for kjøpe noe CD-er, og da så jeg Portal 2 nytt til Xbox for 299,-

Platekompaniet hadde lavere utvalg, men mye bedre priser.

Lenke til kommentar

Jeg og. Men jeg forhåndsbestilte 3DS XL bare hos Game i dag heller. Der får du den for 1699,- hvis du også kjøper med Mario Kart 7, Lego Batman 2 eller Rayman Origins. Totalt sum 2148,- med Mario Kart 7 (2048,- med en av de to andre nevnte titlene). Tenker at det var en bedre deal enn å kjøpe XL'en hos Elkjøp for 1999,- pluss Mario Kart 7 for 299,- , som ville blitt til sammen 2294,- .

Fikk forresten også lader til 3DS her forleden, siden det ikke følger med en til XL'en. Uoffisiell lader, men kosta meg bare 12,- fra dealxtreme.com - kan ikke klage på det!

Litt snodig å lansere noe på en lørdag også, da, Nintendo, eller hva? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...