Okapi Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Går det greit nok å veksle mellom to 3DS (type vanlig for turer og XL for hjemmebruk), eller blir det et salig rot med nedlastet programvare, Mii-saker og lagringsfiler? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Til min store fortvilelse i dag, såg jeg at min nye Sony TV ikke har vanlige komponent innganger gitt Men heldigvis hadde jeg en VGA-kabel til Wii`en liggende, så da ble det bilde likevel Så spørst det om Wii`en tåler sin første oppdatering på mangfoldige år *modchip, kremt* EDIT: ELSKER PZ2! Blastet opp lyden på anlegget og så var showet i gang, min innlevelse i slike spill fører med seg en rekke brøl i ny oh ne! Pure love dette her Endret 12. juli 2012 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Så ikke editien din før nå, Mala. Skulle egentlig spilt med headsett, men jeg har dessverre ikke et tilgjengelig. Så litt gameplay fra PS2-versjonen og en kan tydelig se at grafikken er svakere der. I tillegg har det statisk kamera, slik som de første RE-spillene. Hva som er best er jeg usikker på, men det er tydelig de har brukt tid på denne porten. Håper den selger godt, men så lenge butikker ikke har det inne og knapt nok har hørt om det så skjer vel ikke det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BicJFsE8-rI Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Er ikke helt overbevist Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Ja dette kan nok seile inn som det beste wii spillet hos meg, ikke at jeg har orket å investere i så veldig mye i denne konsollen men... 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) http://www.thehdroom...screenshot/8040 http://www.thehdroom...screenshot/8036 http://www.thehdroom.com/news/New-ZombieU-Wii-U-Screens-and-Gameplay-Footage-Nursery-and-Buckingham-Palace/10924 Endret 13. juli 2012 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Syns virkelig ZombieU ser konge ut, likte spesielt godt Hush Little Zombie traileren: http://www.ign.com/v...h-little-zombie Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Enig, ser veldig bra ut. Ikke minst virker det å være et spill som kan få deg til å kveppe noe sykt, som f.eks. på 1:08 og 2:06 i videoen du linket til. Gleder meg faktisk veldig til dette spillet nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg digger zombier, og dette spillet er det eneste som appellerer til meg til Wii U faktisk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Synes ikke spillet ser neste gen ut visuelt Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Du sier noe Samco. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Masse Wii U demoer vises fram på Comic-Con: http://www.ign.com/articles/2012/07/13/comic-con-the-wii-u-demos-you-have-to-see Pikmin 3 <3 Fortsatt ikke 100% sikker på om jeg skal plukke opp Wii U @ launch, men har bare fått positive inntrykk så langt. Grafikken er kanskje ikke så mye bedre enn PS360, men Nintendo utvikler fantastisk gode spill med mye valuta for pengene. Vi hører vel snart (i løpet av året) mer info om det kommende SSB og zelda håper jeg også Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Synes ikke spillet ser neste gen ut visuelt Spill har ikke sett Next Gen ut siden Metal Gear Solid 2..... [uJS Links Img] ok_dremel.gif Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Kjøpte august-nummeret av Nintendo Gamer her på ipaden i går. Utgaven er dedikert WiiU, med flere previews. Her er hva jeg leser ut av det: Ninja gaiden 3: ikke bra med paden. Bra med joypaden. Lovende. Trine 2: et spill du vil spille gang på gang og nyte. Project P-100: siterer avslutningen her: unconstrained brilliance. Batman: om du ikke har spilt det før vil du elske det. Paden er perfekt til spillet. Wii fit u: de skriver ganske avmålt om det. Nintendo land: til deres overraskelse ser det ut til å bli veldig bra. De fikk prøve fem minispill, av totalt tolv. To er ok, men ikke mer. To er veldig bra. Ett er fantastisk. Lego city: avventende. Scribblenauts unlimited: positiv, men litt avmålt. Rayman: en fin demonstrasjon av maskinens gameplay og grafikk-potensial. Veldig bra multiplayer. Om singleplayer blir like bra, er dette et spill som vil selge Wii u i bøtter og spann. ZombiU: overraskende nok avmålt positiv. Mye hvis om atte dersom atte, så blir det bra. Game & Wario: bra spill, men mer i eShop-gaten enn et fullverdig butikkspill. NSMB U: det er Mario, det er bra, men det er mye det samme som NSMB Wii. Det kommende spillet til 3ds frister mer. 3ds: NSMB2: det store fokuset her er på å samle mynter, en million av dem, og det er forfriskende. Luigi's mansion dark moon: sitat: "by the end of our play session, dark moon had become the 3ds game we're most exited about". Paper Mario: de savner Mario sine partnere, du er alene her, den nye klistremerke-mekanikken hvor du bruker dem som angrepstyper( og de brukes opp) virker perfekt til 3ds. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Kjempe post, takk for oppsummeringen! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Gleder meg bare mer og mer til NSMB2. 2D-Mario og håndholdte konsoller passer veldig bra sammen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Litt dumt at du kun har Mario i det kommende Paper Mario 3DS. Mye av sjarmen med de andre spillene har jo vært de forskjellige skapningene du får med på laget ditt. Men det blir nok bra uansett. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Føler jeg burde sjekke ut Paper Mario og finne ut om hypen er på nivå med spillet, har bare aldri fått skaffet meg et av spillene. Får debutere med det til 3DS. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Du bør sjekke ut The Thousand-Year Door når/hvis det kommer på VC på Wii U. Fantastisk spill. Vil si det er et av de beste spillene Nintendo har laget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå