del_diablo Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 FPS på wii mangler vanligvis noe for å separere kamerat fra siktet. Eller så er det ganske gimmicky på tregtgående moderne skyterne, mens på Quake klonene så er vel problemet er man ikke kan snu seg raskt nok? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Viste seg at jeg hadde sensor baren stilt inn til å stå under tv'en siden jeg hadde den sånn før. Nå har jeg den over, så var stor bedring når jeg stilte den inn til å stå over. Trodde ikke det hadde så mye å si, men tydeligvis. Project Zero 2 er ihvertfall knall. Synd det knapt nok blir laget slike spill lenger. Alt skal være så actionbasert nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) PZ4 er Wii ekslusivt, faktisk. Men det fikk aldri noen engelsk oversettelse, til alle fans store irritasjon. Men man kan importere japan-spillet og "hacke" wii'en til å kjøre en fan translation patch som oversetter all teksten ingame til engelsk. Må bare slenge masse filer på et SD-kort. Endret 5. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 En kompis gjorde det med Monster Hunter Tri. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Litt waste of time når MH3 har en vanlig engelsk release, men Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Tok en liten stund før den kom ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Fy faen, coolshop må være den største møkkasiden jeg har bestillt fra. Sjekket tilfeldigvis status på ordren i dag, og der låg det faktisk 2. stk bestillinger av Project Zero 2....ingen av dem betalt. Hva faen! Tror jeg gir opp å få fatt på denne tittelen her med det første... Føler at øvrige makter hindrer meg fra å blåse støvet av maskinen gitt Jaja Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg fyrte opp Wii'en og spilte litt Kirby i går. Artig som alltid. Jeg har et annet spill jeg husker fra barndommen liggende der også, Skate or Die, men jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal styre det. Alt var enklere da vi var små. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Skate or Die hadde så horribelt kontrollsystem uansett konsoll/datamaskin det ble portet til. Var et helt ubrukelig spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Uflaks du hadde da, Mala. Jeg har handlet fra Coolshop 4-5 ganger og har egentlig bare positive ting å si. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Skate or Die hadde så horribelt kontrollsystem uansett konsoll/datamaskin det ble portet til. Var et helt ubrukelig spill. Heh, jeg er ganske sikker på at jeg fikk det fint til i barndommen. Små genier og slikt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Uflaks du hadde da, Mala. Jeg har handlet fra Coolshop 4-5 ganger og har egentlig bare positive ting å si. Ja skal si! Uansett har jeg det i bestilling hos gamezone også, selv om det bare er utsettelser der hele veien Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Mala, har du spilt Project Zero 2 på PS2 før? Endret 5. juli 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Det har jeg ikke Har ikke spillt noen av spillene faktisk. Endret 5. juli 2012 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Dette må jo bli med i konkurransen om årets sitat. "The weak graphics of the Wii-U are already evident from game demos such as Assassin’s Creed 3 and Batman Arkham City: Armoured Edition which looks good but not as good if they were being played on a high end PC." http://blogs.bettor.com/Nintendo-defends-Wii-U-GPU-Video-Games-Update-a168301 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 AC3 er vel ikke ute på PC, er det? Hvordan sammenlikner han? Rendering clusteret de bruker å traileren, som tar 3-4 timer per frame er ikke det samme som en high-end PC. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Det er ikke ute på noen platformer enda, men det kommer til PC. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Synes det blir urettferdig å sammenligne konsollspill med high end PC. Det sier seg selv at en konsoll ikke kan ha alle de dyre komponentene som en PC har. Så lenge grafikken ikke er dårligere enn PS3 og X360 blir jeg fornøyd. Og det finnes også ting som er viktigere enn grafikk, som AI og spillbarhet. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) First Impressions: Wii U Panorama View ....if it's applied to a game world it could be one of the most immersive things to happen to gaming. http://www.nintendol...u_panorama_view Det er bare synd Nintendo bestandig er nødt til å vise utviklere hvordan man kan utnytte potensialet i sine nyvinninger. Tenk seg et spill der dette implementeres skikkelig godt, feks. type skremme/sjokk/grøss spill der du gjemmer deg bak et eller annet ser fremover på hovedskjermen, spaner etter farer, så flytter du forsiktig gamepaden til høyre eller venstre å rett bak deg er det ett eller annet kryp ute etter deg, samtidig som du må tenke på hovedskjermen. Dette riktig utnyttet i et spill kan bli utrolig spennede og hjertefrekvensøkende, Endret 6. juli 2012 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Og det finnes også ting som er viktigere enn grafikk, som AI og spillbarhet. Grafikk er uansett så mange. Jeg spiller heller bilspill i 60 fps på Wii enn 30-pluss-litt-hakking på PS3. Handler om prioriteringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå