Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viste seg at jeg hadde sensor baren stilt inn til å stå under tv'en siden jeg hadde den sånn før. Nå har jeg den over, så var stor bedring når jeg stilte den inn til å stå over. Trodde ikke det hadde så mye å si, men tydeligvis. Project Zero 2 er ihvertfall knall. Synd det knapt nok blir laget slike spill lenger. Alt skal være så actionbasert nå.

Lenke til kommentar

PZ4 er Wii ekslusivt, faktisk. Men det fikk aldri noen engelsk oversettelse, til alle fans store irritasjon. Men man kan importere japan-spillet og "hacke" wii'en til å kjøre en fan translation patch som oversetter all teksten ingame til engelsk. Må bare slenge masse filer på et SD-kort.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fy faen, coolshop må være den største møkkasiden jeg har bestillt fra. Sjekket tilfeldigvis status på ordren i dag, og der låg det faktisk 2. stk bestillinger av Project Zero 2....ingen av dem betalt. Hva faen! Tror jeg gir opp å få fatt på denne tittelen her med det første...

Føler at øvrige makter hindrer meg fra å blåse støvet av maskinen gitt :p Jaja

Lenke til kommentar

First Impressions: Wii U Panorama View

....if it's applied to a game world it could be one of the most immersive things to happen to gaming.

http://www.nintendol...u_panorama_view

Det er bare synd Nintendo bestandig er nødt til å vise utviklere hvordan man kan utnytte potensialet i sine nyvinninger.

Tenk seg et spill der dette implementeres skikkelig godt, feks. type skremme/sjokk/grøss spill der du gjemmer deg bak et eller annet ser fremover på hovedskjermen, spaner etter farer, så flytter du forsiktig gamepaden til høyre eller venstre å rett bak deg er det ett eller annet kryp ute etter deg, samtidig som du må tenke på hovedskjermen.

Dette riktig utnyttet i et spill kan bli utrolig spennede og hjertefrekvensøkende,

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...