Okapi Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Kjøpte Revelations på ferie for et par uker siden, og spilte greit gjennom det uten sirkelpaddeproffen. Kontrollen føltes tidvis litt klønete (i større grad enn RE4 på GC/PS2), men det fungerte egentlig helt greit. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Er det noen flere spill dere kan anbefale og ellers noe tilbehør eller tips? Ventet til slutten av juli å kjøpt en 3DS XL Nja, tenkte på det, men følte ikke det var verdt å bruke neste 1000 kr ekstra for litt større skjerm Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Kjøpte Revelations på ferie for et par uker siden, og spilte greit gjennom det uten sirkelpaddeproffen. Kontrollen føltes tidvis litt klønete (i større grad enn RE4 på GC/PS2), men det fungerte egentlig helt greit. Å gå fra vanlig modem til bredbånd er egentlig ikke all verden. Det går litt raskere, men ikke stort. Men å gå fra bredbånd tilbake til modem, derimot... Det er det samme med RE: R. Fra uten CCP til CCP er en bra overgang, men kanskje ikke så stor som man skulle tro. Man merker først hvor viktig CCP er når man går andre veien og spiller med CCP først, og så uten. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Kirby's Dream Collection Release Date Announced Slippes 16. september i NA. Kommer vel hit noen dager senere da kanskje? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Det er ingen som sier at Circle Pad Pro på noen måte er dårligere enn standardoppsettet. Vi protesterer kun på din påstand om at man må ha denne dingsen; spillet er fullt spillbart uten. Du argumenterer kort og greit for at avhengighet liksom er noe positivt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg mener man må ha CCP i RE: R, og det står jeg for. Å sammenligne null CCP som å kjøre en F1-bil med knærne var å sette det på spissen litt. Men prøv å spill en bilsimulator som Gran Turismo med gamepad vs ratt/pedaler, så ser man fort hvor overlegen ratt/pedaler er. Det samme gjelder flysimulatorer med gamepad vs flystikke, og RE:R med og uten CCP. Men nok om det nå. CCP koster jo bare litt over hundrelappen, om du da ikke kjøper RE: R med den inkludert. Om man foretrekker CCP eller ikke får bli opp til hver enkel. Personlig kunne jeg aldri klart meg uten den. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Synes Re Revelations fungerer utmerket uten circlepaden jeg, foretrekker det faktisk uten. En merker at spillet opprinnelig var designet for 1 analog spake og det spilles akkurkat som Re 4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Kuk i kano altså, Project Zero 2 viser seg å være ett hellvette å å tak i. Gamezone viser til 17.07.12 som ubekreftet. Coolshop sliter hardt med betalingssystemet sitt, helt jalla vare. Nå klikker det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Synes Re Revelations fungerer utmerket uten circlepaden jeg, foretrekker det faktisk uten. En merker at spillet opprinnelig var designet for 1 analog spake og det spilles akkurkat som Re 4. Høres bra ut. Da skaffer jeg meg Revelations også. Syns styringa i RE 4 (Gamecube) funka helt utmerket, elsker det spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Kuk i kano altså, Project Zero 2 viser seg å være ett hellvette å å tak i. Gamezone viser til 17.07.12 som ubekreftet. Coolshop sliter hardt med betalingssystemet sitt, helt jalla vare. Nå klikker det. Hm, da var nok jeg heldig som fikk bestilt og betalt før de fikk problener. Fikk det i posten idag. Får ikke tid til å spille det før sent ikveld, men det kan jo passe greit med tanke på sjangeren. Skulle bare vært høst og helt mørkt også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Fikk lagt inn en bestilling i dag, så da satser jeg på å ha det i løpet av uka. Hvor lang tid gikk det før du fikk det ? Lenke til kommentar
lyon Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Coolshop mener jeg sender med tollpost og er kjappe! 1-2 virkedager regner jeg med er normalt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 De siste ukene har vi hørt at Sega stenger sin europeiske avdeling, og fokuserer på fire kjerneserier, og at Prototype-utvikleren stenger dørene. Max payne 3 kostet vist 3 ganger mer å utvikle enn det spillet ga tilbake i form av salg, samtidig som f2p, mobilspilling og andre former for spilling som inkluderer lite eller ingen betaling eksploderer. Alt dette gjør at jeg og andre begynner å fundere alvorlig på hvilken retning spillindustrien går i møte, og siden de vanlige spillmediene ser ut til å ignorere dette, så tenkte jeg at jeg skulle linke til en fantastisk artikkel postet i går som nettopp dokumenterer og drøfter dette problemet: http://www.notenoughshaders.com/2012/07/02/the-rise-of-costs-the-fall-of-gaming/ Gi gjerne en lyd om hva folk synes om innholdet, kommentarer, ros eller kritikk! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Anngående Wii U, så har vel EA annonsert at sportsspillene kommer i år, og NGamer hadde en artikkel der de røpte Black Ops 2 - dog er ikke det enda formelt annonsert. Videre er Skylanders og Pro Evo bekreftet, og den blockbuster-lekkasjen før E3 (som blant annet spådde Rayman Legends og Zombie U), gjør det vel også ekstremt sannsynlig at også Splinter Cell 6 er under utvikling til Wii U - og for det som det er verdt, så har også flere ulike folk som jobber i ulike spillbutikker observert dette spillet i sine databaser. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Fikk lagt inn en bestilling i dag, så da satser jeg på å ha det i løpet av uka. Hvor lang tid gikk det før du fikk det ? De sendte det lørdag og det kom idag (tirsdag) så de er veldig raske. Edit: Koblet opp Wiien nå. Har ikke brukt den siden jeg flyttet inn i ny leilighet i mars. Så da er jeg klar til å teste Project Zero 2. Edit2: Spilt gjennom Chapter 1. Ikke så fantastisk skummelt, men det har en creepy stemning. Kontrolleren er litt klønete når en skal ta bilder og når ting blir hektisk. Blir vel vant til det. Endret 4. juli 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Rainbow Six Patriots bekreftet for Wii U: http://gamingbolt.com/ubisofts-rainbow-6-patriots-to-utilize-kinect Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Høres bra ut for konsollfolket, men jeg vil ha FPSer på PC. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Riktig..å sitte å veive med wiimote for å sikte er ikke sååå himla kult etter noen år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 FPS på wii var ikke så hippt som man skulle tro nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Fikk lagt inn en bestilling i dag, så da satser jeg på å ha det i løpet av uka. Hvor lang tid gikk det før du fikk det ? De sendte det lørdag og det kom idag (tirsdag) så de er veldig raske. Edit: Koblet opp Wiien nå. Har ikke brukt den siden jeg flyttet inn i ny leilighet i mars. Så da er jeg klar til å teste Project Zero 2. Edit2: Spilt gjennom Chapter 1. Ikke så fantastisk skummelt, men det har en creepy stemning. Kontrolleren er litt klønete når en skal ta bilder og når ting blir hektisk. Blir vel vant til det. Er hovedsaklig boss og minibosser som er skumle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå