Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg fant http://www.vg247.com...ween-3-5-hours/ 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Charging the pad can take up to two-and-a-half hours. it can be played when the AC adaptor is plugged in, however. Det er vel bare å ha den plugget i for de fleste av oss. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Da har jeg bestilt meg 3ds Har i tillegg bestilt Ocarina of Time + Super Mario 64 DS Er det noen flere spill dere kan anbefale og ellers noe tilbehør eller tips? Å lurer på om det er lov å spørre spørsmål om sånn flashcard av f.eks typen r4i gold 3ds? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Ingen flashcards virker med 3DS-spill, men du kan spille vanlige DS-spill med dem. Men nei, det er strengt tatt piratkopiering så vi snakker ikke om det her. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Er det noen flere spill dere kan anbefale og ellers noe tilbehør eller tips? Super Mario 3D Land er et must. + Mighty Switch Force, Pushmo og VVVVVV fra eShopen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Er det noen flere spill dere kan anbefale og ellers noe tilbehør eller tips? Anbefaler Kid Icarus Uprising, Mario Kart 7 og Resident Evil Relevations Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg har ikke fått spilt det så mye, men alt jeg har sett/spilt tyder på at Kid Icarus er det beste man får på 3DS. Nå som 3DS LL kommer så er det veldig fristende å kjøpe en, kun for Kid Icarus. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Project Zero 2: Wii Edition Review Bestilte det igår. Gleder meg til å bli skremt! Hvor bestillte du det i fra? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Project Zero 2: Wii Edition Review Bestilte det igår. Gleder meg til å bli skremt! Hvor bestillte du det i fra? http://www.gamezone.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=46515&WebSiteMapNodeID=1000001&prdg1=8&prdg2=53&prdg3=12 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Jeg bestilte fra Coolshop.com. Billigere, pluss at de har det på lager. https://www.coolshop...wii_edition_wii Edit: Ser Gamezone har satt ned prisen siden sist jeg sjekket. Men Coolshop sender gratis, så det går vel opp i opp. Endret 1. juli 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Flott folkens! Tar meg en runde på Elkjøp,Lefdal og Expert i morra, finner jeg ikke noe der blir det bestilling Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har ikke fått spilt det så mye, men alt jeg har sett/spilt tyder på at Kid Icarus er det beste man får på 3DS. Nå som 3DS LL kommer så er det veldig fristende å kjøpe en, kun for Kid Icarus. Krever det spillet Circle Pad Pro? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Krever det spillet Circle Pad Pro? Det finnes ikke et eneste spill som krever Circle Pad Pro. Kid Icarus har støtte for CPP, men den gjør ikke noe annet enn å tilføre spillet en venstrehåndsmodus. Endret 2. juli 2012 av Leflus Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Resident Evil: Revelations krever Circle Pad Pro. Teknisk sett kan du spilel uten den, men hvorfor gidde? Det blir som å sette deg inn i en Formel 1-bil og styre med knærne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Som å spille super mario bros 3 med kontrolleren opp-ned? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Resident Evil: Revelations krever Circle Pad Pro. Teknisk sett kan du spilel uten den, men hvorfor gidde? Eh. Det fungerer fint med en analogstikke. Kontrollsystemet minner meg egentlig ganske mye om det man brukte i gamecube-versjonen av Resident Evil 4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Fungerte helt topp å spille igjennom RE uten CPP: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Som å spille super mario bros 3 med kontrolleren opp-ned? Som å spille SMB3 med føttene. Ja, er enig i at "det er mulig" å spille RE: R uten CCP, men har man først prøvd det kan jeg ikke tenke meg at noen frivillig spiller uten. Jeg taklet ikke mer enn noen minutter uten CCP, fordi kameraet var helt låst og jeg hadde null kontroll på noe som helst. Med CCP har man nøyaktig kontroll på alt sammen. Det er svært kritisk, spesielt mot slutten og når man er under vann. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Fø faen altså, når man endelig skal kjøpe ett spill til Nille maskinen Wii er det klin umulig å få fått på i butikk samtlige hadde ikke PZ2 i systemet sitt en gang...fikk beskjed.om at.Wii var ganske dødt egentlig. Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Er det noen flere spill dere kan anbefale og ellers noe tilbehør eller tips? Ventet til slutten av juli å kjøpt en 3DS XL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå