Mr. Pants Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Hvordan funker det med kontoen som er bundet opp mot konsollen? Er det enkelt å slette den og så laste ned på nytt på 3DS XL? Kan ikke huske om du la inn navn og kortnummer i farten. Vi må koble den gamle 3DS-en til den nye for å kunne føre spill og informasjon som vi har lyst til å ta vare på. Heldigvis får jeg lov til å gjøre dette i butikken før jeg leverer inn 3DS-en. Hvis ikke hadde jeg neppe forhåndsbestilt XL-versjonen. Endret 29. juni 2012 av Leflus Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Hvordan funker det da? med en kabel? Endret 29. juni 2012 av samco Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har aldri gjort det før, men jeg antar at overføringen kan gjennomføres med en trådløs forbindelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) hepp, idag er min quest å finne project zero 2 wii edition i en butikk. Wish me luck Det er visst en veldig bra konvertering iflg IGN og andre Endret 30. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Firster faktisk å dra frem igjen Wii`en for PZ2 altså, ser ut som ett spill for meg Kanskje jeg skal dra ut på en liten quest i dag jeg også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Fail i oslo. Var innom 4 steder, hvor av 2 ikke hadde hørt om spillet. Sjekke hjemme i drammen etterpå..gamestops som fortsatt hadde Just dance 3 i "nyheter"-hylla..... Endret 30. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Tror du det er dårlig oppdatering? Rett jør jul fant jeg Age of Mythology: Gold i nyheter til full pris på Expert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Tror du det er dårlig oppdatering? Rett jør jul fant jeg Age of Mythology: Gold i nyheter til full pris på Expert. Jeg fant matrix:online på en videosjappe til 500kr, to år etter de stengte serverne til mmo'en Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jeg gikk høflig bort i kassa og fortalte at det er et internettbasert spill, og at det stengte for 2 år siden, så ingen kan spille det lengre. "ååååååååååja, det visste jeg ikke, da skal jeg fjerne det" sa tyggisdama i kassa. Men det er jo litt kjedelig når ansatte i en spillsjappe som Gamestop ikke vet hva som er nye spill til forskjellige konsoller, da. Som Wii. Husker min quest for å finne Dragon Quest IX også, det var i Narvik. Gikk innom flere steder som solgte spill, som ikke hadde hørt om serien engang og måtte sjekke "på nett" når det skulle komme. Det var et par uker etter release. Endret 30. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Spørs om du finner det i en fysisk butikk. Er knapt nok en nettbutikk som har det. Gamezone utsatte det fra 29.06 til 14.07. Eneste som har det på lager er Coolshop.com, og de sendte mitt idag. Edit: Tyggisdama, hehe. Tipper hvis du går innom butikken igjen på mandag så står spillet fremdeles i hyllen. Endret 30. juni 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ikke greit å si, jeg har før vært ute etter spill som ble releaset samme dag, og fått beskjed om "leveringsproblemer fra leverandøren til hele Norden", for så å finne det i hyllene i en annen butikk samme dag. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Nintendo-sjef reduserer lønna si med sju millioner Nintendo har tapt over tre milliarder kroner det siste året. Iwata fortalte selv om tapet på et møte med selskapets aksjonærer i Kyoto. http://www.abcnyheter.no/penger/oekonomi/2012/06/29/nintendo-sjef-reduserer-loenna-si-med-67-prosent Fantastisk dette, men er ikke dette gamle nyheter? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Fyren i kassa på Gamestop i drammen klødde seg bare i hodet og sa "Hva sa du det het igjen?", leita på skjermen sin, og sa "det eneste jeg finner med Project i navnet er Project Gotham racing, ass." /facepalm Gamestop er overprisa tullinger. Endret 30. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fail i oslo. Var innom 4 steder, hvor av 2 ikke hadde hørt om spillet. Sjekke hjemme i drammen etterpå..gamestops som fortsatt hadde Just dance 3 i "nyheter"-hylla..... Tap på alle fronter altså! Rakk en liten runde innom platekompaniet,Gamestop og Coop Obs i Haugesund i dag, men ingen ting. GS ville ikke ta inn spillet en gang... Får ta en kikk på Lefdal,Elkjøp og Expert på mandag om jeg rekke det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) De hadde det visst ikke på lista i Drammen heller, snodig, siden de hadde The Last Story stående i hylla et par dager FØR release, og jeg ikke fikk lov å kjøpe det før riktig dato "En som har satt det ut feil, du må nok vente et par dager til". Xenoblade Chronicles kom også kjapt inn der. Endret 30. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ser at det tar 2.5 time for å lade opp en wii u pad og da gir den bare 5 timers gaming tid..... Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ser at det tar 2.5 time for å lade opp en wii u pad og da gir den bare 5 timers gaming tid..... Hmm! Selv om paden har mye 'tech' innabords var dette skuffende tall... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hvordan lader du den da? Ledning fra konsollen til paden? Da er det i så fall bare å ha ledningen i mens du spiller. Har alltid gjort det på PS3 og X360. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ser at det tar 2.5 time for å lade opp en wii u pad og da gir den bare 5 timers gaming tid..... Kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå