Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Hvordan funker det med kontoen som er bundet opp mot konsollen? Er det enkelt å slette den og så laste ned på nytt på 3DS XL? Kan ikke huske om du la inn navn og kortnummer i farten.

Vi må koble den gamle 3DS-en til den nye for å kunne føre spill og informasjon som vi har lyst til å ta vare på.

Heldigvis får jeg lov til å gjøre dette i butikken før jeg leverer inn 3DS-en. Hvis ikke hadde jeg neppe forhåndsbestilt XL-versjonen.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk høflig bort i kassa og fortalte at det er et internettbasert spill, og at det stengte for 2 år siden, så ingen kan spille det lengre.

"ååååååååååja, det visste jeg ikke, da skal jeg fjerne det" sa tyggisdama i kassa.

Men det er jo litt kjedelig når ansatte i en spillsjappe som Gamestop ikke vet hva som er nye spill til forskjellige konsoller, da. Som Wii.

Husker min quest for å finne Dragon Quest IX også, det var i Narvik. Gikk innom flere steder som solgte spill, som ikke hadde hørt om serien engang og måtte sjekke "på nett" når det skulle komme. Det var et par uker etter release.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Spørs om du finner det i en fysisk butikk. Er knapt nok en nettbutikk som har det. Gamezone utsatte det fra 29.06 til 14.07. Eneste som har det på lager er Coolshop.com, og de sendte mitt idag.

Edit: Tyggisdama, hehe. Tipper hvis du går innom butikken igjen på mandag så står spillet fremdeles i hyllen.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Fyren i kassa på Gamestop i drammen klødde seg bare i hodet og sa "Hva sa du det het igjen?", leita på skjermen sin, og sa "det eneste jeg finner med Project i navnet er Project Gotham racing, ass."

/facepalm

Gamestop er overprisa tullinger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fail i oslo. Var innom 4 steder, hvor av 2 ikke hadde hørt om spillet. Sjekke hjemme i drammen etterpå..gamestops som fortsatt hadde Just dance 3 i "nyheter"-hylla.....

Tap på alle fronter altså!

Rakk en liten runde innom platekompaniet,Gamestop og Coop Obs i Haugesund i dag, men ingen ting. GS ville ikke ta inn spillet en gang... Får ta en kikk på Lefdal,Elkjøp og Expert på mandag om jeg rekke det :)

Lenke til kommentar

De hadde det visst ikke på lista i Drammen heller, snodig, siden de hadde The Last Story stående i hylla et par dager FØR release, og jeg ikke fikk lov å kjøpe det før riktig dato :p

"En som har satt det ut feil, du må nok vente et par dager til". Xenoblade Chronicles kom også kjapt inn der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...