Ivantacus Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Jepp. Alle (utenom USA) får en 3DS uten lader. Nintendo tenker at folk stort sett oppgraderer fra enten en 3DS eller har en Dsi eller Dsi XL liggende. Har man ikke lader så koster de nesten ingenting på ebay. Personlig mener jeg det er tull å ikke inkludere en lader med et produkt som er avhengig av laderen for å faktisk fungere. Får håpe det er merket skikkelig på esken at det mangler lader, ellers så vil nok bli en del mødre som klør seg i huet om 3DSen de kjøpte til ungen sin ikke har lader. Endret 28. juni 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Så teit! Jeg mener også et slikt produkt SKAL inkludere lader... Da bør i det minste XL'en være billigere enn den orginale 3DS'en var når den kom ut. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Står på IGN at 3DS XL får circle pad pro... Om den blir så stor som jeg tror at den blir, så er det jo bare latterlig. Endret 28. juni 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Å nintendo, hvorfor ikke bare sette på en ekstra kontrollstikke permanent, når dere først skal loppe kundene for mer penger? Konsollen skriker jo tydeligvis etter en ekstra stikke, mtp. at dere har designet det mest klumpete og stygge ekstrautstyret på denne siden av millenniet, nettopp for å få på plass slik funksjonalitet. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 De skal vel gi ut enda en 3DS neste år med to spaker. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Tror Nintendo velger å ikke inkludere en ekstra analogstikke, for da deler de kundebasen sin i to. Pluss at det ville sende feil signaler til de av oss som kjøpte konsollen på lansering, hvis det rundt ett år etter lansering blir sluppet en ny konsoll som spiller spill den første versjonen ikke kan spille. Tipper Nintendo angrer bittert på at de ikke inkluderte stikke nummer to fra starten av. Forresten, jeg fikk en idé som kan redde Wii U fra å bli en salgsmessig flopp: Et nytt, trippel A Pokemon-spill i 3D! Bare tenk dere et ordentlig pokemon-spill, hvor man fanger pokemon og banker pokemonligaen, i HD-grafikk og med nydelige mellomsekvenser. Skuespillerne til TV-serien kan også leies inn. Ser for meg at spillet blir kryss-kompatibelt med en 3DS-versjon, kanskje med en slags cloud save slik at man kan fortsette å trene, fange og bytte de samme Pokémon uansett hvor man befinner seg. Tablet controlleren kan også få nyttige funksjoner. F.eks så ser jeg for meg at hele TV-en blir brukt til å bare vise Pokemon-ene i kamp, gjerne med ordentlig kule animasjoner og bedre flyt enn i DS-spillene, mens tableten viser de forskjellige kommandoene man kan bruke og lar deg velge angrep og pokemon med kontrollerens touch-skjerm, uten at dette tar plass fra slåssingen på TV-en. Kampsystemet bør bli active time battle, slik som Final Fantasy-spill bruker. Pokemon er også det perfekte spill for Nintendo å virkelig vise muskler i forhold til online-funksjonalitet. Spillet kan være et ordentlig MMO, hvor tusenvis av trenere løper rundt og kjemper mot hverandre på en stor server. Men det er nok mer realistisk og for meg tilstrekkelig hvis man kan kjempe mot andre trenere med sine egne pokemon i f.eks en arena, bytte pokemon online og chatte med andre. Hvis Nintendo er lure setter de i gang en ny serie Pokemon-kort, med NFC-chips inni, slik som Skylanders-figurene har. Så kan man velge mellom å prøve å fange de mest sjeldne Pokemon-figurene i spillet selv, eller kanskje kjøpe disse i butikken og scanne de inn på konsollen. Ka-ching! Hva synes dere? Tror dette kan være tittelen Nintendo trenger. Wii U ser ut til å bli en kul konsoll, men den mangler etter min mening noe som appellerer til massemarkedet. Et virkelig bra pokemon-spill vil selvsagt dra inn alle barn i verden omtrent, men jeg tror også eldre folk som har spilt seg lei av de vanlige lomme-pokemonspillene også vil kunne være interessert i et ordentlig 3D-pokemon-spill. Jeg, i en alder av 23, blir i alle fall mo i knærne av tanken. Endret 28. juni 2012 av Jakoozie Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Pokémon var vel noe av det første folk tenkte da NFC ble annonsert. Høres ut som en veldig lukurativ idé, så blir overrasket om det ikke dukker opp. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Forresten, jeg fikk en idé som kan redde Wii U fra å bli en salgsmessig flopp: Et nytt, trippel A Pokemon-spill i 3D! Noe alá Dragon Quest Monsters: Joker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Litt rart at Gamefreak ikke har tatt Pokemon helt i Final Fantasy-retningen enda. Men de har vel ikke kapasitet til å lage type square enix-monsterproduksjoner? Nøyer seg med et nytt 2D-pokemon spill annahvert år, for så å remixe det ett år senere. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Forresten, jeg fikk en idé som kan redde Wii U fra å bli en salgsmessig flopp: Et nytt, trippel A Pokemon-spill i 3D! Noe alá Dragon Quest Monsters: Joker? Aner ikke, har ikke spilt Dragon Quest siden spill nummer 9. Poenget er at det er Pókemon som er trekkplasteret. Mannen/gutten i gata bryr seg ikke om generiske japanske rollespill, med lommemonstrene sitter Nintendo på et enormt populærkulturelt fenomén som de ikke evner å utnytte i stor nok grad. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Pokemon er nok populært, men Dragon Quest er enormt der borte i Japan. Men du må ikke blande vanlig Dragon Quest og DQ Monsters. Hva minner dette deg om? http://www.youtube.com/watch?v=71hSYzZfo_M Det er en hel rekke spill i serien Dragon Quest Monsters, og på mange måter er de bare en kopi av Pokemon. Men som du ser av traileren til DQM: Joker er det i '3D', dvs vi ser kameraet fra et fugleperspektiv når vi utforsker og mer fritt i kampene. DQM har gjort det der lenge, så er det ikke på tide at Pokemon dropper flat 2D snart? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Pokemon-snipp. Har sett veldig mange det siste halve året som beskriver et helt eksakt likt spill, og ja, det hadde vært maks fett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Bravely Default: The RPG the 3DS Needs Ser veldig bra ut. Får håpe det kommer til Europa. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Project Zero 2: Wii Edition Review Bestilte det igår. Gleder meg til å bli skremt! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg forhåndsbestilte 3DS XL i dag. Gleder meg som en unge til å ta i bruk de nye skjermene. Det er dog fortsatt ganske slapt av Nintendo å ikke integrere CCP i selve maskinen... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Gamestop. Innbyttekampanjen deres har ikke blitt annonsert ennå, men ifølge fyren bak disken høres den temmelig gunstig ut. I tillegg til å gi dem den gamle 3DS-en må jeg regne med å betale et mellomlegg på rundt 5-600kr, men det høres helt akseptabelt ut etter min mening. Endret 29. juni 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Hvordan funker det med kontoen som er bundet opp mot konsollen? Er det enkelt å slette den og så laste ned på nytt på 3DS XL? Kan ikke huske om du la inn navn og kortnummer i farten. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Ja, det ville jeg likt å vite. Kontoen er ikke bundet til maskinen, som med Wii håper jeg? Ville vært ille å miste VC-spillene mine... Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Tror kontoen er bundet opp mot konsollen som wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå