Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Aww yeah!

Kjære -------,

Takk for at du deltok i Nintendo 3DS 3D-bildekonkurransen med et bilde.

Juryen har bedømt at det følgende bildet var verdig en premie. Gratulerer ----------!

*Skryte skryte*

Har forresten endelig skaffet meg Zelda OOT 3d - Fy søren så vakkert det er!

Lenke til kommentar

Grattis! :D Hvilket bilde var det? Vis det gjerne her. Vet det er i 3D, men det tåler vel overgangen til 2D? Og hva vant du? Alt jeg har fått er en "Congratulations - a star letter winner is you! Enjoy your prize! Team NGamer." ;)

Trivia: Tror du "A star letter winner is you!" er feil? Både og. Ja, det er grammatisk feil, men det stammer fra Nintendo Pro Wrestling:

Tom:"I beat THE AMAZON!"

Mark: "Whoa, a winner is you!"

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Grattis! :D Hvilket bilde var det? Vis det gjerne her. Vet det er i 3D, men det tåler vel overgangen til 2D? Og hva vant du? Alt jeg har fått er en "Congratulations - a star letter winner is you! Enjoy your prize! Team NGamer." ;)

Jeg aner ikke hva jeg har vunnet, de sa ikke hvilken plass jeg kom på :p

Men premiene kan du se her: http://www.nintendo....t/2012/120509-2

BIldet jeg vant med: http://3d-photo-cont...131399/3?flag=p

Dette bildet tok jeg egentlig bare for å teste 3d-kameraet. Men men, sier ikke nei takk til en premie :p

Lenke til kommentar

Litt rare premier. Tredjeplass er er en Limited Edition Mario-veske, men andreplass er bare et tilfeldig spill? Burde det ikke vært omvendt?

Limited edition Mario-veske er mer verdt enn ett standard spill.

Dersom spillet hadde vært limited edition så hadde saken stilt seg litt anerledes.

Limited edition

A limited edition is restricted in the number of copies produced, although in fact the number may be very low or very high. A special edition implies there is extra material of some kind included

Collector's edition may just be another term for special edition. It may also refer to books in special limited and numbered editions, sometimes hand-bound, and signed by the artist and containing one or more original works or prints produced directly from his work and printed under his supervision.

Endret av Lodium
Lenke til kommentar

Det var jo poenget mitt. ;) Hvorfor får man en Limited Edition-veske om man bare havner på tredjeplass, men klatrer man opp på andreplass får man bare et tilfeldig spill? Burde det ikke vært motsatt?

Ah, leste ikke posten din nøye nok.

Mmmh, jo det skjønner jeg at virker rart ja.

Lenke til kommentar

Nja, på den tiden var det ikke så viktig lengre å vise hvor mange "bits" konsollen din hadde. Det ble jo bare mere og mere og flere og flere på markedet. Så de gikk over til vanlige navn uten tall. Pluss at datamaskinene begynte å virkelig ta igjen konsollene på spillgrafikk også.

Var vel mest viktig i "16-bit eraen" å vise at konsollen deres hadde flere farger enn 8-bit konsollene til de DER borte.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...