Chiramii Skrevet 23. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2012 Jepp, New Super Mario Bros. 2 får DLC til Coin Rush moden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Aww yeah! Kjære -------,Takk for at du deltok i Nintendo 3DS 3D-bildekonkurransen med et bilde. Juryen har bedømt at det følgende bildet var verdig en premie. Gratulerer ----------! *Skryte skryte* Har forresten endelig skaffet meg Zelda OOT 3d - Fy søren så vakkert det er! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Grattis! Hvilket bilde var det? Vis det gjerne her. Vet det er i 3D, men det tåler vel overgangen til 2D? Og hva vant du? Alt jeg har fått er en "Congratulations - a star letter winner is you! Enjoy your prize! Team NGamer." Trivia: Tror du "A star letter winner is you!" er feil? Både og. Ja, det er grammatisk feil, men det stammer fra Nintendo Pro Wrestling: Tom:"I beat THE AMAZON!" Mark: "Whoa, a winner is you!" Endret 25. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Grattis! Hvilket bilde var det? Vis det gjerne her. Vet det er i 3D, men det tåler vel overgangen til 2D? Og hva vant du? Alt jeg har fått er en "Congratulations - a star letter winner is you! Enjoy your prize! Team NGamer." Jeg aner ikke hva jeg har vunnet, de sa ikke hvilken plass jeg kom på Men premiene kan du se her: http://www.nintendo....t/2012/120509-2 BIldet jeg vant med: http://3d-photo-cont...131399/3?flag=p Dette bildet tok jeg egentlig bare for å teste 3d-kameraet. Men men, sier ikke nei takk til en premie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 AKA kom det bare 2 andre bidrag til konkurransen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Litt rare premier. Tredjeplass er er en Limited Edition Mario-veske, men andreplass er bare et tilfeldig spill? Burde det ikke vært omvendt? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Ser ut som Project Zero 2 Wii Edition kommer nå allerede 29. juni. Tenker å bestille det. Lenke til kommentar
Lodium Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Litt rare premier. Tredjeplass er er en Limited Edition Mario-veske, men andreplass er bare et tilfeldig spill? Burde det ikke vært omvendt? Limited edition Mario-veske er mer verdt enn ett standard spill. Dersom spillet hadde vært limited edition så hadde saken stilt seg litt anerledes. Limited edition A limited edition is restricted in the number of copies produced, although in fact the number may be very low or very high. A special edition implies there is extra material of some kind included Collector's edition may just be another term for special edition. It may also refer to books in special limited and numbered editions, sometimes hand-bound, and signed by the artist and containing one or more original works or prints produced directly from his work and printed under his supervision. Endret 27. juni 2012 av Lodium Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Det var jo poenget mitt. Hvorfor får man en Limited Edition-veske om man bare havner på tredjeplass, men klatrer man opp på andreplass får man bare et tilfeldig spill? Burde det ikke vært motsatt? Lenke til kommentar
Lodium Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Det var jo poenget mitt. Hvorfor får man en Limited Edition-veske om man bare havner på tredjeplass, men klatrer man opp på andreplass får man bare et tilfeldig spill? Burde det ikke vært motsatt? Ah, leste ikke posten din nøye nok. Mmmh, jo det skjønner jeg at virker rart ja. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 3DS XL Hands on. Ser mye bedre ut enn på bildene. http://vimeo.com/44752714 10min Zombie U gameplay. Blir det kjøp på launch alikevel? http://www.youtube.com/watch?v=Iqe7-PBbQ7s&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Wii U blir kjøpt på launch sammen med Zombie U og New Super Mario Bros. U. Får ikke håpe det blir en trend med U på slutten. Endret 27. juni 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Det er rart det der. Ingen klager over alle "Super" prefixene til SNES-spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Eller 64 på Nintendo 64? Liit rart det ikke var noen prefix på GameCube? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Nja, på den tiden var det ikke så viktig lengre å vise hvor mange "bits" konsollen din hadde. Det ble jo bare mere og mere og flere og flere på markedet. Så de gikk over til vanlige navn uten tall. Pluss at datamaskinene begynte å virkelig ta igjen konsollene på spillgrafikk også. Var vel mest viktig i "16-bit eraen" å vise at konsollen deres hadde flere farger enn 8-bit konsollene til de DER borte. Endret 27. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Det jeg tenker på at at SNES hadde Super-prefixed og Nintendo 64 hadde 64-prefixed. Deretter hadde vi GameCute uten prefix, for Wii kom med Wii-prefixet. Og nå ser det ut til at Wii U kan få et U-prefix. Så hvorfor er GameCube så spesiell? Selv GBA, DS og 3DS har jo prefix. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Kanskje det er derfor Gamecube failet komersiellt De manglet et prefix! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 64 SUFFIKSET, ikke prefix. Pre er før, suf er etter. Super PREFIX, 64 Suffiks.... U suffiks, etc. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Sorry, mente jo presuffixet. Endret 27. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Dette har sikkert blitt diskutert før her i tråden, men stemmer det at det ikke vil følge med lader til 3DS XL'en og at det må kjøpes utenom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå