Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo sliter nok litt om dagen, men jeg tviler sterkt på at de ville ha våget å gitt ut en ny 3DS om den ikke var forbedret fra den gamle. Tror neppe skjermen er noe særlig bedre enn den gamle (annet enn størrelsen), men jeg tviler på at den blir dårligere heller. Sannsynligvis vil den nok bli ganske identisk. Er mer usikker når man spiller spill til DS på den. Som bildene til kidio007 viser er fargene på DS-spill litt svakere på 3DS. Ikke så mye at det gjør noe for de aller fleste, men det spørs hvordan det blir når skjermen blir større. Da kan det bli mer tydelig. Vi får se. Gleder meg uansett. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Men blir det 3DS XL eller Wii U? Hm... er faktisk ikke sikker. Elsker 3DSen min, men har strengt tatt ikke bruk for en større. Liker Wii'en, men har knapt brukt den på veldig lenge. Om Wii U lider samme skjebne og får svært få spill jeg er interessert i blir det 3DS XL, men gidder man vente så lenge? Hm... kjipt at den kommer nå i stedet for sammen med Wii U. :p

Lenke til kommentar

Jeg tenker slik at siden Wii U ikke har noen "must have" spill @ launch (flere flott spill, men ingen som jeg bare MÅ HA NÅ), så velger jeg heller å kjøpe 3DS XL. Har savnet større skjerm på den lenge, og vet at jeg kommer til å bruke den mer når dette kravet blir oppfylt. Samme skjedde da jeg kjøpte DSi XL, bruker den mye mer nå.

Hvilken farge kommer dere til å velge (3DS XL)? Var sikker på at det var en helsvart en, men er visst black+red, black+blue og white+white. Har egentlig ikke lyst på noen av de fargene, men hmm... mulig det blir en hel-hvit en da. Tror dere det kommer flere fargevalg i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar

Ingen kommentarer om Smash? Om vi er heldige får vi Pacman (ok, dette er ganske åpenbart), Klonoa og um--- hvem er den mest kjente Tales karakteren? Mulig det blir Asbel. Personlig ville jeg helst ikke hatt Jin eller Nightmare, men begge de er også sannsynlige. Katamari Damacy karen hadde nok vært artig også. Probably en assist eller item.

Lenke til kommentar

Men blir det 3DS XL eller Wii U? Hm... er faktisk ikke sikker. Elsker 3DSen min, men har strengt tatt ikke bruk for en større. Liker Wii'en, men har knapt brukt den på veldig lenge. Om Wii U lider samme skjebne og får svært få spill jeg er interessert i blir det 3DS XL, men gidder man vente så lenge? Hm... kjipt at den kommer nå i stedet for sammen med Wii U. :p

Er vel egentlig ikke noe enten eller, kjøper bare begge. Hvis Wii U blir så "bra" som man tror, da. Kjøper den neppe på release day.

Lenke til kommentar

3DS XL kommer vel i Juli, mens Wii U en del måneder senere? Da går det fint å kjøpe begge to på slippdato. Hadde vært verre hvis begge kom nesten samtidig.

Hvilken farge kommer dere til å velge (3DS XL)? Var sikker på at det var en helsvart en, men er visst black+red, black+blue og white+white. Har egentlig ikke lyst på noen av de fargene, men hmm... mulig det blir en hel-hvit en da. Tror dere det kommer flere fargevalg i nærmeste framtid?

Lite å velge i da. Har en blå/grønn/turkis eller hva slags farge det er nå, og hvit blir litt kjedelig, så tipper det blir den røde da. Håper den kommer i en bundle med Circle Pad og gjerne et spill.

Lenke til kommentar

Og 3DS. Sånn jeg ser de utsagnene er de ikke imot DLC, men de er imot at kunden skal først betale for et spill, og så bli nødt til å betale for DLC for å få hele spillet. Det kan diskuteres hva de mener med det, men er ganske sikker på at NSMBU (og godt mulig NSMB2) vil ha DLC. Det vil nok være bonusbrett, ikke en fortsettelse på historien. Smash Bros kan nok få DLC, men bare ekstra karakterer og sånt. Håper jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...