Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo Direct 22. juni!

We will be broadcasting live

Se det her: Nintendo Co. Ltd. (Japansk) - 22. juni, 05:00 Norsk tid

Join us as we try to get you the latest Nintendo information straight from President Satoru Iwata in Japan.

Watch the presentation by Satoru Shibata - Nintendo of Europe's President - to hear the hottest release news and games info for the European market.

Join us as we try to get you the latest Nintendo information straight from Nintendo of America President Reggie Fils-Aime.

Endret av Chiramii
Lenke til kommentar

Den lille 3D-skjermen har ført til at 3DS'n min kanskje har vært brukt 3 timer totalt siden jeg fikk den i julegave. Den fortjener bedre enn det.

Det var lite... Jeg har brukt min i over 70 timer, helt herlig maskin

Ja jeg skal ha den sexy flotte 3DSen uansett pris!

Får bare håpe på den kommer her til lands!

Lenke til kommentar

3DS XL kommer 28. juli til Norge. Flere uker før amerikanerne :)

$30 dyrere i USA enn første 3DS-en, så regn med 200-300 kroner mer i Norge også.

Har fortsatt ikke kjøpt meg 3DS. Har ventet på oppgraderingen. Den virker som en klar forbedring med sine store skjermer og OK batteritid, men skuffende og merkelig at de ikke kjører på med en ekstra analog når man først skal oppgradere. Også virker den litt vel klumpete. Ikke helt på Vita og iPhone-nivå når det kommer til design etter min mening. Men denne gangen blir det nok et kjøp ja.

Ellers virker det veldig fornuftig å ha leid inn Namco Bandai til Smash Bros.-teamet. Det kan nok gi litt fortgang i utviklingen. Gjør jo seg også noen tanker om hvilke Namco Bandai-karakterer/franchises som kan dukke opp: Pac-Man, Tamagotchi, Katamari, Klonoa, Dig Dug...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

AC-adapter følger ikke med i pakken i Europa så den må man kjøpe separat hvis man ikke har 3DS fra før. Veldig merkelig og dårlig.

Han sa viss du har en DSi eller 3DS lader så går det fint å bruke denne, selvom det er litt sløvt å ikke legge ved en lader. Bare tenker på de som ikke har en håndholdt av nyere slag av Nintendo sine håndholdte konsoller. De må kjøpe en seperat desverre...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Tror dere vanlige DS spill vil se like ille ut på 3DS XL som på 3DS? Hadde vært digg å slippe å bruke DSi xl til DS spill og 3DS til 3DS spill. Dsi XL hadde skjermer med bedre viewing angles enn DSi, så håper å ikke bare se en oppgradering i størrelse på skjermene, men og bedre kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...