M@R7!N Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 utenlandspris +frakt/porto, Pluss 25% mva da selvsagt. Blir fort dyrt å kjøpe elektronikk utenlands. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 Hvem har erfaring med import av konsoller? Amazon har Wii U på forhåndsbestilling for £166 nå: http://www.amazon.co...ct/B008B5YB4W/. Slengte inn en bestilling jeg. Amazon cancels Wii U pre-orders Emails customers, claims listing was "error". http://www.eurogamer.net/articles/2012-06-14-amazon-cancels-wii-u-pre-orders Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Haha, sjokk. Kommer uansett bedre ut ved å kjøpe den her i landet om det skullebli noen problemer med konsollen. Lettere å få solgt den videre er det vel også. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Det jeg vil frem til er at jeg aldri har sett Elkjøp ha en bra pris på nye spillkonsoller, og de som jobber der vet ikke forskjellen på en Xbox og PS3. Etter min erfaring, i alle fall. Det er jo nettopp på Elkjøp (og Lefdal) det går an å få tak i billige spill og konsoller ved lansering, ihvertfall sammenlignet med andre fysiske butikker. Det er jo nettopp et problem for andre butikker at Elkjøp kjøper inn stort, og dumper prisen. Dog er det veldig stor forskjell mellom butikkene. En må gjerne til et av stormarkedene for å få gode priser, de mindre butikkene (som fortsatt kan være ganske store) er ikke på langt nær like rimelige. Og hvem bryr seg om de ikke kan forskjellen på en 360 og en PS3, så lenge du gjør det? En går uansett ikke til elkjøp for eksperttips. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Det var da voldsomt som folk elsker Elkjøp? Sorry hvis jeg tråkket på noen tær, men hadde ikke trodd det skulle bli en så stor sak av en uskyldig kommentar... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Man rusler ikke bort på Gamestop og kjøper spill og utstyr til flere hundre kroner mere enn Elkjøp, bare fordi folka på gamestop er spillnerder. Om personen i kassa kan alt om Rihanna eller alt om Nintendo-spill fra 1987 er meg knusende likegyldig. Sånn sett er platekompaniet ofte en hundrelapp billigere enn de andre kjedene. Endret 15. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Det var da voldsomt som folk elsker Elkjøp? Sorry hvis jeg tråkket på noen tær, men hadde ikke trodd det skulle bli en så stor sak av en uskyldig kommentar... De er billige vet du. Jeg har funnet gamle storspill til DS for eksempel, til en fjerdedel av prisen annetsteds der. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Alt jeg kan si er at jeg unngår å kjøpe spill og spillkonsoller på Elkjøp fordi jeg ennå har til gode å finne noe som helst der som er billigere enn andre steder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Så det er ikke fordi det er kulere å gå på Gamestop med spillnerder i kassa, og mye større utvalg der? Fordi de på noen måte fortjener mine penger mere enn en annen kjede? Sånn tenkte jeg før, nemlig. Helt til jeg begynte å gå litt mere rundt, og fant at f.eks. Platekompaniet gjerne ligger 100kr under fullpris for et nytt spill. Akkurat som at jeg i flere år gikk på fagbutikken Outland for å kjøpe overprisete tegneserier og bøker (de tar dollarprisen og ganger med 10, uansett valutakurs), istedet for å bare bestille fra amazon til halve prisen. Endret 15. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Nei, det er fordi jeg aldri har sett ting billigere på Elkjøp. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Nei, det er fordi jeg aldri har sett ting billigere på Elkjøp. Så enkelt er det. Da mener jeg du bør sjekke disse butikkene oftere, Elkjøp, Lefdal og Siba. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Hvor lenge skal dere egentlig diskutere dette? Jeg er ferdig med saken for lengst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 De nevner at du tar feil. Det må du tåle. Men ja, er mer interessant med noe mer Nintendo-relatert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Hvordan kan jeg ta feil når jeg sier jeg aldri har sett at Elkjøp har vært billigere? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Akkurat som at jeg i flere år gikk på fagbutikken Outland for å kjøpe overprisete tegneserier og bøker (de tar dollarprisen og ganger med 10, uansett valutakurs), istedet for å bare bestille fra amazon til halve prisen.Kjøpte BlackJack til 169kr en gang derfra og kunne ikke fatte det var så dyrt. Så så jeg bakpå at den koster 16 dollar. Neste volum kjøpte jeg fra Amazon for 6 pund. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Elkjøp er stort sett billigere. Bare se her. Du kan forhåndsbestille spill langt billigere enn andre nettbutikker. Mulig du har vært uheldig når du har sjekket prisene, vikingkylling. Det er av og til de setter opp prisene igjen også. Endret 15. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Nok butikkdiskusjon nå, dette er tross alt Nintendokafeen. Noen som har testet fullversjonen av Heroes of Ruin? Jeg har lyst til å kjøpe det, men vet ikke helt om jeg bør. Demoen var bra nok, men manglet 'det lille ekstra'. Er det verdt investeringen? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Har en Wii jeg ikke har brukt på ca 1 år... skulle til å spille zelda: twillight princess, og kontrolleren kalibrerer ikke med skjermkonsollen. har prøvd å bytte batteri, men kontrolleren fungerer ikke. Jeg klikker. Noen som kunne hjulpet meg? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Har ikke min Wii oppe, men mener det er en rød liten knapp på konsollen og en på kontrolleren du må trykke inn samtidig noen sekunder. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 hmmmm... og så begynner kontrolleren å kalivrere? men jeg skal stikke å sjekke når jeg har sett ferdig game of thrones episoden jeg ser takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå