vikingkylling Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Hm... det er godt mulig det ikke blir flere 3DS-versjoner. I stedet vurderer Nintendo neste generasjons håndholdte konsoller allerede. Det er ikke akkurat bekreftet eller noe, men en interessant tanke. Kanskje 3DS ble for lik DS, eller tenker de på en DSU, eller noe sånt? Discuss. http://whatculture.com/gaming/nintendo-already-talking-next-gen-handheld.php Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Kanskje det blir noe lignende battle.net? Nick er ikke unike, så flere kan velge sammen, men man har da en kode på noen få siffer man trenger i tillegg. Nick+3 siffer for SC2, 4 siffer for Diablo 3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Friendcodes igjen? Glem det. Ikke mye positivt om Wii U om dagen nei. keep it coming Nintendo. Endret 12. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
lyon Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 HMM..Syntes han her sier det ikke er FC lengere: http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-nintendo/731556 Preview av NG3:RE http://www.2d-x.com/ninja-gaiden-3-razors-edge-wii-u-it-doesnt-suck/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Hm... det er godt mulig det ikke blir flere 3DS-versjoner. I stedet vurderer Nintendo neste generasjons håndholdte konsoller allerede. Det er ikke akkurat bekreftet eller noe, men en interessant tanke. Kanskje 3DS ble for lik DS, eller tenker de på en DSU, eller noe sånt? Discuss. http://whatculture.c...en-handheld.php Jeg har vanskelig for å tro at det ikke vil komme en ny 3DS. Det er en ypperlig måte å revitalisere hardware-salget på, så jeg kan ikke forstå noe annet enn at det vil komme en ny modell når tiden er inne. Når det er sagt så er 3DS på mange måter en mer komplett maskin enn det DS phat var da den ble lansert i sin tid. 3DS kommer ikke til å trenge like mange revisjoner. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg hadde det gøy med Skyward Sword for første gang i dag. Endra noen små ting, og nå er det kjempe morro. Rask tekst, maks 3 hjerter, starte med stort og sterkt sverd, så lenge man har 3 hjerter skyter man fra sverdet, hun dama holder kjeft og det er ikke noe irriterende piping, mye raskere flyving, løping, svømming og en jukseknapp når jeg ikke orker å løse en puzzle legit. Så langt har jeg brukt jukseknappen til kjempe mye morro, men ikke skippet noe dungeondeler med den enda. Hvorfor lar ikke flere spill deg endre på reglene med innebygde ting? Valve f.eks er flinke med å inkludere lett å bruke console for å fjerne irritasjoner. Bathesda gjør det og, men det er nok fordi de ikke kan å lage spill, så om du må spille vanilla-utgave av spilla dems blir du nok sur. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Emulator eller homebrew? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Sony Computer Entertainment Europe boss Jim Ryan has described Wii U as a "potential risk" to the PlayStation business. http://www.computerandvideogames.com/353508/sony-wii-u-a-potential-risk-but-playstation-is-going-strong/ Kanskje en ekstra god stund til PS4 kommer ut da? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Tror jeg spurte dette før, men det druknet i E3-pratet. Er det noen her som har testet demoen av Heroes of Ruin? Den ligger på eShop nå. Jeg gikk gjennom den med han løvefyren og testet den med pistolfyren, men vet ikke helt hva jeg skal si. Det er ikke dårlig, men får en følelse av å spille Dungeon Siege 3 om igjen. Jeg var en av de som faktisk likte DS3, men Heroes of Ruin føles mest... meh. Litt skuffende, da jeg har gledet meg til dette lenge. Det blir nok kjøp etterhvert, men ikke med det første. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg synes også Heroes of Ruin var litt meh.... det er som du sier, ikke dårlig - men heller ikke noe "storslått" Lillebror min derimot, elsket spillet Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hvem har erfaring med import av konsoller? Amazon har Wii U på forhåndsbestilling for £166 nå: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B008B5YB4W/. Slengte inn en bestilling jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) £199 nå. Merkelig at de har satt en pris på den allerede. Spent på om Elkjøp smeller til med et godt tilbud. Endret 13. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hvem har erfaring med import av konsoller? Amazon har Wii U på forhåndsbestilling for £166 nå: http://www.amazon.co...ct/B008B5YB4W/. Slengte inn en bestilling jeg. Siden du bestiller fra UK, får du nok med UK AC-power plug. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Emulator eller homebrew? Ram value editor. USBGecko heter den. Men man trenger ikke USBGecko for å bruke noen av endringene, bare for å lage/teste/finne dem. Med Dolphin kan man bare gjøre det, med en fysisk Wii trenger man et program. Det er utrolig mange som gjør det, men den mest populære er Ocarina Endret 13. juni 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Siden du bestiller fra UK, får du nok med UK AC-power plug. Jeg har en overgang, så det er ikke noe stress. Det jeg lurer på er mer hvor mye jeg må ut med i toll. Blir det for mye, så har jeg noen måneder på meg til å kansellere den. Frakten er gratis. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 £199 nå. Merkelig at de har satt en pris på den allerede. Spent på om Elkjøp smeller til med et godt tilbud. De trekker fra engelsk skatt om du bestiller fra Norge, så det blir mindre. Og frakten er gratis. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Er det toll på elektronikk enda? Mente jeg hørte det ikke var det lengre. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Om det ikke er det, så er ihvertfall dette en genial deal for de som er interesserte i Wii U. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Med dagens britiske pund: Wii U= 1557kr MVA = 1557*1,25=1946,25kr Totalt + fortolling fra Posten.no som jeg regner med er rundt 100-120kr har iallefall vært det før. = 2066kr La inn en bestilling jeg også. Må nok regne med at Amazon kan finne på å trekke seg fra dette, siden folk har erfaring med at de noen ganger har sagt, "vi gjorde en feil" etc. Men på en annen side har de jo prisgaranti mener jeg. Uansett om pundet stiger mot release så blir det nok en del billigere enn i Norge. 2500-3000 kr i Norge billigst?. Wii kjørte vel 2500kr på launch? Endret 13. juni 2012 av lyon Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Takker! Skal vel noe til at man finner det billigere enn det på noen år tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå