Sekai-ichi Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 La oss håpe det ikke blir stamp systemet fra Wii Sports. Eller om isåfall så skal det påvirke gameplay. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Det her kommer til å skremme liv skiten ut av meg... Jeg er en stor zombiefan, og av skrekk generelt, men ZombieU synes jeg ser forferdelig dårlig ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Det her kommer til å skremme liv skiten ut av meg... Jeg er en stor zombiefan, og av skrekk generelt, men ZombieU synes jeg ser forferdelig dårlig ut. Skjønner ikke det, grafikken ser nydelig ut og den ekstra skjermen til kontrolleren åpner opp for litt nye elementer. Og jeg liker det at du har 1 liv, 1 bitt og du er død. At du da våkner opp som en ny overlevende og må evnt finne din døde kropp for å få tilbake innhold du hadde i sekken din. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Synes bare gameplayet ser kjedelig ut, rett og slett, selv om jeg liker noen av de nye elementene med Upaden. Grafikken synes jeg heller ikke var helt det store. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Enig i at ZombiU ikke ser ut som det helt store. Ingenting som skriker next-gen for å si det sånn, grafikken er vel knapt på linje med dagens multplattformspill for konsollene. Det kan godt være et bra spill, men noen killer-app er det ikke. Men syns kontrollsystemet virker interessant, gamepaden ser jo ut som den er både morsom og praktisk å bruke. Hadde bare Nintendo orket å ta steget helt ut til neste generasjonen, så kunne vi fått Mario i 1080p... ærlig talt er jeg lei av 720p og dårlig antialiasing, og orker egentlig ikke tanken på enda en konsoll med dette som standard. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Politiet advarer mot «zombier» http://www.nettavisen.no/nyheter/article3413375.ece Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Zombier? Det er da rettere å kalle dem kannibaler? In other news har jeg endelig fått tak i 'Tales of the abyss' til 3DS. Prøvde det i går kveld og satt i tre timer i strekk til godt ut på natten. Meget lovende spill. Edit: Noen som har prøvd demoen til Heroes of Ruin? Gledet meg som en unge til dette spillet helt siden jeg hørte om det, men synes demoen var så skuffende at jeg neppe kommer til å kjøpe det med det første. Grafisk sett var det bra, men likte ikke gameplayet og UIen noe særlig. Med gameplayet mener jeg ikke hack'n'slash-biten, men måten vi bruker skills, healer, sloss på og alt det der. Enkelte ting virket for kronglete, som f.eks å heale osv, men andre ting som skills osv var tvert imot for enkle. Endret 8. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
lyon Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) http://www.eurogamer...vs-wiiu-e3-2012 Trine 2 virker til å pushe best grafikk, skulle ønske de hadde det med i denne artikkelen. Ninja Gaiden 3 Razor's edge vil ha flere våpen bla Dual swords (populært i 2ern) og "disemberment", slik som NG2 har og mange fans liker mye mer enn foruten. Det er villt raseri i fan skaren om at Hayashi og teamet er noen grusomme folk som har gitt PS3 og X360 fans en beta, mens nye Nintendo fans vil få en bedre og mer polert opplevelse. Det sies at Nintendo publiserer spillet, iallfall i Amerika og at de hjelper til? Litt i samme gate som Metroid Other M? Uansett så kan hende Ninja gaiden 3 får litt bedre reviews til Wii U og er artigere rent gameplay messig. Seriens klare høydepunkt er jo hvor støtt og bra kampsystemet er og hvor artig det er å bli bedre. All det blodet og volden er ikke noe jeg støtter, men TN skal ha for kampsystemet's oppbygging. Ellers så syntes jeg Nintendo må bevise litt mer hvorfor man bør kjøpe konsollen, tiden før launch. E3 var ikke noe å hoppe i taket for. Pikmin ser bra ut, men det holder ikke helt for alle. Håper også Nintendo fikser en form for achievements, ikke bare for enkeltspill. Zelda HD med mange og tøffe achievements, ville vært ARTIG! Endret 9. juni 2012 av lyon Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Nintendo EAD Group 1 (Hideki Konno) – Nintendo EAD Group 2 (Katsuya Eguchi) – NIntendoLand (Wii U), Animal Crossing (3DS) Nintendo EAD Group 3 (Eiji Aonuma) – Nintendo EAD Group 4 (Hiroyuki Kimura) – New Super Mario Bros 2 (3DS), New Super Mario Bros U (Wii U), Pikmin 3 (Wii U) Nintendo EAD Group 5 (Tadashi Sugiyama) – Wii Fit U (Wii U) Nintendo EAD Tokyo 1 (Takao Shimizu) – Nintendo EAD Tokyo 2 (Yoshiaki Koizumi) – Monolith Soft – Project X Zone (3DS) Brownie Brown – Fantasy Life (3DS) Intelligent Systems – Paper Mario: Sticker Star (3DS), Game & Wario (Wii U) Project Sora – Smash Bros (3DS & Wii U) Nd Cube – AlphaDream – Creatures Inc. – Pokemon Dream Radar (3DS), Pokedex 3D Pro (3DS) Camelot Software Planning – Game Freak - Pokemon White 2, Pokemon Black 2 (DS) Genius Sonority – Good-Feel – Grezzo – HAL Laboratory - Monster Games – Next Level Games – Luigi's Mansion: Dark Moon (3DS) Noise – Retro Studios – Skip Ltd. – syn Sophia – Girl’s Mode (3DS) EAD1 er trolig i gang med Mario Kart til Wii U. EAD3 jobber med Zelda 3DS og i planleggingsfasen til Zelda Wii U. EAD Tokyo 1 antas å jobbe med et 3D Mario til Wii U. Monolith Soft utvikler et nytt RPG/adventure til Wii U (Xenoblade-teamet). Retro Studios jobber trolig med to spill, et actionspill (Metroid Prime-teamet) og en annen eksisterende Nintendo-franchise (Donkey Kong Country-teamet) HAL er nok i gang med nytt Kirby til 3DS eller Wii U Monster Games jobber mest sannsynlig med et racingspill Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 EAD3 jobber med Zelda 3DS og i planleggingsfasen til Zelda Wii U. Kun i planleggingsfasen?Riktignok ikke lenge siden Skyward Sword ble utgitt, men å lansere en ny konsoll uten Zelda når spillutvalget er såpass labert(foreløpig ihvertfall) er skandaløst. Kjøpte eksempelvis Wii på dagen. Utenom Zelda var det ingen spill jeg var interessert i og jeg hadde heller ventet til Mario Galaxy kom ut Lenke til kommentar
Santar Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Må si jeg synes egentlig lanserings lineupen til wii u er ganske bra jeg. Det er hele 3 spill jeg gleder meg til ved launch og det er det mange konsoller siden var tilfelle sist. New Super Mario Bros U ZombiU Ninja Gaiden Razor's Edge. Klart det kunne jo vært flere spennende titler, men når en ser på lanseringene til vita, 3ds, ps3 og 360 så er dette faktisk en stor forbedring synes jeg. Endret 12. juni 2012 av Santar Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes HAL snart burde få kommet i gang med en oppfølger til Kabuki Quantum Fighter. Blitt litt mye Kirby de siste årene. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Zombier? Det er da rettere å kalle dem kannibaler? Way to ruin the mood lol! Vær litt med leken a', når noen grynter og lage dyrelyder mens de spiser eller prøver å spise så og si tilfeldige personer, så bør vel parallellen til zombier ikke være så alt for vanskelig å se, ingen som påstår at det faktisk er zombier "som sett på TV". Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 EAD3 jobber med Zelda 3DS og i planleggingsfasen til Zelda Wii U. Kun i planleggingsfasen?Riktignok ikke lenge siden Skyward Sword ble utgitt, men å lansere en ny konsoll uten Zelda når spillutvalget er såpass labert(foreløpig ihvertfall) er skandaløst. Kjøpte eksempelvis Wii på dagen. Utenom Zelda var det ingen spill jeg var interessert i og jeg hadde heller ventet til Mario Galaxy kom ut Bare et halvår siden Skyward Sword, så det er ikke så rart. Wii er vel så langt eneste konsollen som har blitt lansert med et Zelda-spill og det var strengt tatt et Gamecube-spill. Nå blir det litt som i gamle dager. Mario-spill ved lansering og Zelda et par år senere. Miyamoto: "“With the last game, Skyward Sword, that was a game where you had motion control to use your weapons and a lot of different items, and I thought that was a lot of fun, but there were some people who weren’t able to do that or didn’t like it as much and stopped playing partway through it. So we’re in the phase where we’re looking back at what’s worked very well and what has been missing and how can we evolve it further." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Det betyr sikkert at vi får et enda mere sinnssykt motion-interface som også involverer å bruke brettet som "skjold". Så de kan selge enda flere når unger slenger dem i veggen ved uhell. Endret 12. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 http://n4g.com/news/1016138/wii-u-keeps-friend-codes http://www.nooooooooooooooo.com/ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Bare et halvår siden Skyward Sword, så det er ikke så rart. Wii er vel så langt eneste konsollen som har blitt lansert med et Zelda-spill og det var strengt tatt et Gamecube-spill. Nå blir det litt som i gamle dager. Mario-spill ved lansering og Zelda et par år senere. Poenget mitt var jo at når det øyensynlig bare lanseres et 2d Mario spill blir det for tynt for veldig mange. WiiU har mye å bevise. Men skal ikke se bort ifra at jeg kjøper WiiU på lansering om prisen er bra. Betaler ikke overpris for tilnærmet samme tech som dagens konsoller Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Så du dømmer hele spillet nord og ned pga dårlig combat, kjedelig leveldesign osv etter ett minutt gameplay? Gratulerer, det må være ny rekord. Kan du nevne ett eneste Castlevania som ikke har hatt rette strekninger? Det er E3 demoen deres. De har den for at du skal dømme spillet på den, så da bør de velge bra deler av spillet å vise frem. Hadde det ikke vært for at utvikleren's to andre Castlevaniaer er God of War kloner ville jeg ikke gitt dømt spillet så fort som jeg gjør, men når jeg ser LoS'sy combat i et LoS'y sted og det ikke endrer seg etter at jeg har sett på det for et minutt mens de sier at det jeg ser er represantivt av resten av spillet og kjempe kult indirekte så synes jeg jeg skal få lov til å ikke bry meg lengre. Jeg har dømt spill på et screenshot av karakter portretter ved siden av snakkebobler mer en en gang før, så for meg virker ikke dette så ille =P Mirror of Fate foregår i LoS-universet, ja, men det er to helt forskjellige spill. Det jeg stusset på er at du har sett knapt ett minutt av gameplay, så du kan umulig vite hvordan hele greia er. Dessuten klager du over at de bare går rett frem, men du klarte på et vis fullstendig å overse at man hopper i lysekroner og alt det der. Temmelig vertikale greier, med andre ord, og langt unna 'gå rett frem'. Videre viste de en svært fiende, men nevnte at det bare er en vanlig fiende. Tenk da hvordan bosser blir? Sist, men ikke minst, hvordan kan du si combat ser kjedelig ut? Det er jo den samme som i stort sett alle andre Castlevaniaer? De har til og med gitt oss pisken tilbake, noe som var svært savnet i Order of Ecclesia. Så alt i alt vil jeg anbefale at du i det minste prøver en demo før du forhåndsdømmer spillet, spesielt om du har vært fan av Castlevania før. http://n4g.com/news/...ps-friend-codes http://www.nooooooooooooooo.com/ Øøøh... hallo! Får vi Friendscodes fortsatt? Seriøst? Endret 12. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Jammen, det skal jo komme et konto-basert system.. hvorfor i huleste fortsetter de da med friendcodes? :nei2: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå