Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Specs virker realistisk og stemmer bra med ryktene fra tidligere. Kort sagt er det hakket over PS3/X360-nivå på papiret..

Men kommer ikke bort fra den elendige tredjepartsstøtten. Svært få vil bry seg om Batman: Arkham City, Mass Effect 3 og Ninja Gaiden ved julesalget. Hotte spill på fjorårets E3. Nå er de gammelt nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også hørt at Retro skal vise noe på fredag, men igjen bare rykter som sagt.

Aksjer er bare relevant for de som kjøper og selger. Så hva har diskusjon sine brukere tenkt å spille bort psuedodepressjonen på? Tror det blir Muramasa på meg, med kinakvalitet på classic controllern.

Spiller faktisk Spirit Tracks, men er ikke mye jeg orker å spille etter dette tragiske showet :(

Ble også akkurat annonsert at Ninja Gaiden blir blodigere på Wii U.

Lenke til kommentar

Specs virker realistisk og stemmer bra med ryktene fra tidligere. Kort sagt er det hakket over PS3/X360-nivå på papiret..

Men kommer ikke bort fra den elendige tredjepartsstøtten. Svært få vil bry seg om Batman: Arkham City, Mass Effect 3 og Ninja Gaiden ved julesalget. Hotte spill på fjorårets E3. Nå er de gammelt nytt.

De burde bundlet ME3 sammen med ME2. Da hadde en fått to spill i ett, noe som kanskje kan gjøre at flere kjøper det. Litt rart at ME2 ikke kommer da. Er klar over at det er et "gammelt" spill, men det er jo veldig bra enda.

Lenke til kommentar

Eneste sjokkerende med den presentasjonen var vel hvor dårlig den var, men heldigvis vet vi jo at der kommer fantastiske spill etterhvert slik det alltid gjør på Nintendo sine konsoller. Pikmin 3 så bra ut da, selv om teksturene ikke alltid var like klare.

Lenke til kommentar

Hvor stor sjanse er det for HD Wii 1 spill? Funker jo fint gjennom Dolphin tross alt

Eksisterer denne funksjonen på 360 eller PS3? Tror du har svaret ditt der, dessverre. Som sine konkurrenter så ønsker nok Nintendo å lage et klart brudd mellom denne og neste generasjon, og heller selge slike spill i HD-samlinger.

Anyways, roundtable starter nå. Stream blant annet på gonintendo. http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=178583

Lenke til kommentar

Nintendoland virker egentlig ganske kult, har minispill basert på Nintendo sine klassiske serier som Zelda, Metroid, Donkey Kong, Yoshi, Animal Crossing, Murasame og....F-Zero! Tenker det øker sjansene våre kraftig for en gjenoppliving av den serien!

Edit: Iwata sa nenmlig tidligere i dag at vi gjennom Nintendoland kunne gjette oss til en del kommende titler, det er altså både håp for F-Zero og Murasame!

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Aldri hatt et forhold til F-Zero, så aner ikke hvorfor alle er så hypet på det. Det lille jeg har prøvd av forskjelige F-Zero'er var greit nok, men ikke all verden.

Når det gjelder Murasame... lette litt rundt, og fant denne biten fra Kotaku, årgang E3 2010.

"And then there was a curious reel of more than a dozen old-school games, including Mega Man 2, Castlevania, Urban Champion, Kid Icarus, Yoshi's Island, Smash Ping Pong, Mario Bros., Super Mario Bros., Tennis, The Legend of Zelda, Metroid and Mystery of Murasame Castle."

Dette var da 3DS først ble annonsert og viser en del gamle spill som ble vist frem og som skulle komme til 3DS etterhvert. Flere av disse har allerede dukket opp i en eller annen form. Om jeg ikke tar feil er det kun Smash Ping Pong, Tennis, Castlevania og Murasame som ikke er dukket opp ennå. Hvor stor er da sjansen for at de dukker opp snart? (dette er originalene, enten som direkte ports eller som 3D Classics.)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

F-Zero til Snes er et av mine favorittspill noensinne, fantastisk spill. Gamecubespillet er også vanvittig bra og mest sannsynlig den beste raceren jeg har spilt. Anbefales Kylling!

Murasame er derimot et spill med kult konsept, men ikke så bra gjennomføring. Langt fra så bra som Zelda som interessant nok kom ut samme dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...