Allt í lagi Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Rakk bare slutten på den Nintendo Direct greia. Var det noe interessant der? Så bare det der med at man aldri er alene, selv om vi er alene i rommet. Hørtes creepy ut. Egentlig bare denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Var mest om Miiverse og alt det sosiale mumbojumbo greiene Men litt info om kontrolleren - Analog sticks fungerer nå også som en knapp - Den er blitt bedre å holde - Kommer i "Pro" utgave uten skjerm, mer tradisjonell kontroller som Ps3, Xbox, Gamecube etc... Edit: Do'h.. Endret 3. juni 2012 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Interessant. Men ser ikke helt hvorfor de gir oss en kontroller uten skjerm, når hele poenget med Wii U var skjermen på padden? Men hørte ordet Metroid et sted i den andre tråden (E3-tråden), så om det stemmer blir det kanskje kjøp. I alle fall så lenge Metroid ikke følges av Prime. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Rakk bare slutten på den Nintendo Direct greia. Var det noe interessant der? Så bare det der med at man aldri er alene, selv om vi er alene i rommet. Hørtes creepy ut. Nintendo gjorde to ting i kveld: For det første så viste de at de har redesignet kontrolleren slik at den skal passe med de spillene som er mest populære på PS360 (og lot oss også se en ny CCP), og for det andre så viste de at de kommer til å ta online seriøst. I tillegg viste de en del andre funksjoner som NFC, et eget twitter-aktig system, multitasking, muligheten til å flytte spillet til skjermen, og sikkert mer jeg ikke kommer på i farten. Dette er alle områder hvor Nintendo har vært laaaaaaaaaaaaangt etter denne generasjonen, og nettopp det at de velger å fokusere slik viser for meg (og jeg tror for de andre positive) at Nintendo tar seriøst sine største utfordringer. Selve spillene vet vi alltid at vi får med Nintendo. Det er det andre - det de viste nå - jeg har vært usikker på. Vi kan selvsagt ikke være sikre på noe som helst enda, men denne presentasjonen viste som sagt at de tar det seriøst og har gode idéer. Så får vi vel vite i november om det også er bra implementert. Her er streamen: http://youtu.be/9AkPdAWfFjI Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har lenge lurt på hvordan en kontroll med begge analogstikkene oppe istedenfor nede føles ut. Det at den formmessig ligner ganske mye på 360-kontrolleren lover godt. Gleder meg til å teste den! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Godt den ikke har den bulken X360 kontrollern har der batteriet er. Den bokser der er for min del i veien. Derfor bruker jeg X360 kontroll jeg kjøpte til PCen til gaming på Xbox 360, mye bedre uten den batteriboksen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har lenge lurt på hvordan en kontroll med begge analogstikkene oppe istedenfor nede føles ut. Det at den formmessig ligner ganske mye på 360-kontrolleren lover godt. Gleder meg til å teste den! Kan umulig bli verre enn assymetriske analogspaker. Enig i at formen ser bra ut. Ligner svært mye på 360 egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Spectrum, C64, Amiga etc. var jo datamaskiner, ikke rene spillkonsoller, så var nok mange som slapp unna med at "det er smart at unga lærer seg EDB". Og ikke minst, man hadde argumentet "kan gjøre lekser på den"..noe INGEN gjorde selvsagt, så fort vi fikk tak i masse spill. Men foreldre ville jo alltid det beste for sine unge håpefulle Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Åj shit! De har siden dag 1 fulgt prinsippet "Daaku soru"? Dark Souls var kjempe gøy, så det er bra! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Den kontrolleren der ser digg ut! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Nintendo fikk seg en liten leak under MS-konferansen. Ny 3DS: http://andriasang.com/con1b0/nikkei_nintendo_e3/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Større skjerm ja. Det liker jeg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Ja, dette er dag 1 for meg. Var vel en småskuffende MS-konferanse når alt kommer til alt, så gøy at vi fikk dette Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dessverre uaktuelt for meg å kjøpe en ny 3DS nå som jeg har en fra før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg orker knapt bruke min standard 3ds pga de små skjermene, skal ikke se bort at jeg kjøper en XL, akkurat som jeg gjorde med vanlige DS'n. Ser noen twitter-folk hater på en Usher-opptreden som er på E3 nå Endret 4. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Mens jeg har vært fornuftig og ventet på nettopp dette Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Mens jeg har vært fornuftig og ventet på nettopp dette Blah, blah. Jeg ville spille Super Mario 3D Land. Dessverre er det spillet massivt flawed i og med den tullete begrensningen med mynter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal man hele tiden være fornuftig og vente på en eller anna upgrade som kommer 2 år etter release, får man jo aldri med seg nye gadgets. Anyway, jeg har ingen kvaler med dette, da jeg fikk min 3ds i julegave i år. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Da blir det nok 3DS på meg ganske snart. Har allerede Ocarina of Time 3D i hylla 30,000 yen for Wii U vil trolig tilsvare $300 i USA og 2000-2500 kroner i Norge. Endret 4. juni 2012 av kilik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dessverre uaktuelt for meg å kjøpe en ny 3DS nå som jeg har en fra før. Samme her egentlig. Bruker konsollen altfor lite til at det rettferdiggjør ett kjøp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå