Mr. Pants Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Siste Nintendo Power som kom i dag bekrefter endelig Castlevania: Hmm. Mirror of Fate blir visstnok utviklet av MercurySteam. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. På den ene siden kan det være greit at 2D-spillene får en nytolkning, men på den andre siden hadde det vært fantastisk om vi hadde fått et "Igavania" til 3DS også. Endret 29. mai 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Ser ikke ut som dette er et vanlig 2D-spill ihvertfall, screensene jeg har sett er i 3D. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Ah. Jeg leste noe om at det var i "2,5D". Jeg fant skjermbildene nå, og det virker som om de kan tolkes på flere måter. Endret 29. mai 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Hadde jo vært gøy om det var noe litt nytt, og det ser det forsåvidt ut som det er, så jeg ønsker det ihvertfall velkommen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) -----feil post--------- Endret 29. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg er i bunn og grunn enig med deg. Forandring fryder. Det store spørsmålet nå er om MercurySteam er i stand til å lage et bra håndholdt Castlevania-spill. Det er vel trygt å anta at det vil dukke opp en trailer i løpet av årets E3-messe? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Det er rimelig trygt å anta ja Det ble jo annonsert et Contra-spill også i fjor, så hadde vært gøy om vi fikk se noe fra det også snart. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Har aldri hatt noe forhold til Contra, men tar gjerne et nytt Metal Slug. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 En ny relativt stor 3DS-annonsering i dag, nemlig Shin Megami Tensei 4 som ble avdukket i nyeste Famitsu. De to første spillene i serien kom som kjent til snes, mens det tredje er til PS2 (og kjent som Nocturne). Persona-spillene er en spin-of-serie (mens Shin Megami Tensei selv er en spin-of av Megami Tensei som først kom ut på Nes). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Spilte ett Shin Megami spill til døde en ferie, noe av det bedre til DS jeg har prøvd. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) GDC 2012: Dave Gargan Talks Havok on Wii U Artikkel fra forigårs om samarbeid mellom Nintendo og Havok. Spennende lesning. Endret 30. mai 2012 av fnwilborn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg er mere typen som skaffa SMT: Devil Survivor på DS etter å ha lest masse positive reviews, også ikke skjønte bæret og aldri klarte å penetrere lærekurven lengre enn 1-2 timer. Hver gang jeg har startet spillet, dabber interessen bort etter en times tid, og DS'n blir liggende et halvt år til. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg har ingen erfaringer med serien, men det lover jo godt at det annonseres stadig flere store spill til 3DS. Det virker som om platformen har funnet seg til rette i Japan. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Nytt Spy Hunter til 3DS (og Vita!). Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Klokken 24.00 norsk tid i morgen er det ny Nintendo Direct, denne gangen live med Iwata som presenterer Wii U-nyheter. Kan sees direkte her. Triforcen i LA: Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Merkelig så nære konferansen. Kan være litt mindre nyheter ettersom de bare har 1 time på tirsdag. Kan se for meg en del 3DS-spill som New Super Mario Bros. 2 og Luigi's Mansion 2 som er relativt nære release og ikke har den store nyhetsverdien. Kan også være Kirby 20th Anniversary som skal komme til Wi. Endret 2. juni 2012 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Det skal spesifikt inkludere Wii U-nyheter, så noe blir det. Personlig tror jeg som du at de har for mye for tirsdag, og kanskje de ønsker å starte hype-maskinen dagen før Sony og MS sine konferanser slik at de kanskje kan overskygge dem litt. Ikke at de vil klare det selvsagt, men mulig det er det de tenker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Can't be arsed, skal på jobb kl 05 mandag morgen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det skal spesifikt inkludere Wii U-nyheter, så noe blir det. Spennende. Merker det begynner å krible litt nå. Ingenting er som nyheter om nye konsoller. Spent på spill, grafikk, online, kontrollen. Alt! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Samme her Kilik! Er som julaften, bursdag og nyttårsaften på en gang - og enda er det noen dager til vi er i gang! Uansett, noen nyheter fra i kveld: - Rockstar viser GTAV på E3 - dette er litt stort, fordi Rockstar vanligvis ikke kommer til E3, og kan tyde på at de har en avtale med en av de tre store (mest sannsynlig MS) - To ulike rykter har i løpet av kvelden dukket opp anngående et veldig fleksibelt achievements-system på Wii U hvor utviklere har mye mer muligheter til å belønne enn det som per i dag er tilfellet hos MS. - Wii U er vanskeligere å utvikle for enn først antatt. Er relativt enkelt å porte fra 360, men ganske komplisert fra PS3. Endret 2. juni 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå