Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Siste Nintendo Power som kom i dag bekrefter endelig Castlevania:

Hmm. Mirror of Fate blir visstnok utviklet av MercurySteam. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

På den ene siden kan det være greit at 2D-spillene får en nytolkning, men på den andre siden hadde det vært fantastisk om vi hadde fått et "Igavania" til 3DS også.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i bunn og grunn enig med deg. Forandring fryder. Det store spørsmålet nå er om MercurySteam er i stand til å lage et bra håndholdt Castlevania-spill.

Det er vel trygt å anta at det vil dukke opp en trailer i løpet av årets E3-messe?

Lenke til kommentar

En ny relativt stor 3DS-annonsering i dag, nemlig Shin Megami Tensei 4 som ble avdukket i nyeste Famitsu. De to første spillene i serien kom som kjent til snes, mens det tredje er til PS2 (og kjent som Nocturne). Persona-spillene er en spin-of-serie (mens Shin Megami Tensei selv er en spin-of av Megami Tensei som først kom ut på Nes).

Lenke til kommentar

Jeg er mere typen som skaffa SMT: Devil Survivor på DS etter å ha lest masse positive reviews, også ikke skjønte bæret og aldri klarte å penetrere lærekurven lengre enn 1-2 timer. Hver gang jeg har startet spillet, dabber interessen bort etter en times tid, og DS'n blir liggende et halvt år til.

Lenke til kommentar

Merkelig så nære konferansen.

Kan være litt mindre nyheter ettersom de bare har 1 time på tirsdag. Kan se for meg en del 3DS-spill som New Super Mario Bros. 2 og Luigi's Mansion 2 som er relativt nære release og ikke har den store nyhetsverdien. Kan også være Kirby 20th Anniversary som skal komme til Wi.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Det skal spesifikt inkludere Wii U-nyheter, så noe blir det. Personlig tror jeg som du at de har for mye for tirsdag, og kanskje de ønsker å starte hype-maskinen dagen før Sony og MS sine konferanser slik at de kanskje kan overskygge dem litt. Ikke at de vil klare det selvsagt, men mulig det er det de tenker.

Lenke til kommentar

Samme her Kilik! Er som julaften, bursdag og nyttårsaften på en gang - og enda er det noen dager til vi er i gang!

Uansett, noen nyheter fra i kveld:

- Rockstar viser GTAV på E3 - dette er litt stort, fordi Rockstar vanligvis ikke kommer til E3, og kan tyde på at de har en avtale med en av de tre store (mest sannsynlig MS)

- To ulike rykter har i løpet av kvelden dukket opp anngående et veldig fleksibelt achievements-system på Wii U hvor utviklere har mye mer muligheter til å belønne enn det som per i dag er tilfellet hos MS.

- Wii U er vanskeligere å utvikle for enn først antatt. Er relativt enkelt å porte fra 360, men ganske komplisert fra PS3.

ciH3E.png

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...