Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så veldig imponerende den lista. Ser ut som den stort sett er basert på info fra E3 i fjor.

Liitt sent å gi ut Dirt 3 og Batman: Arkham City til konsollen. Begge spillene finner man til PS360 til under 200 kr nå og de vil være godt over ett år gamle når konsollen lanseres. Blir ikke overrasket om begge er kansellert.

Må si forventnignene til Ninja Gaiden 3 sank veldig etter anmeldelsene til PS360 (IGN med 3/10 blant annet). Metro: Last Light er forresten utsatt til mars 2013. Tviler også på at Splinter Cell 6 rekker høstlansering.

Men E3 har garantert noen stort å vise utenom Pikmin og Mario. Personlig blir jeg veldig overrasket hvis ikke Retro viser fram noe til Wii U på E3 og minimum en stor (tids)eksklusiv tredjeparts lanseringstittel.

Lenke til kommentar

Det er veldig stort sprik på NG3 anmeldelser..alt fra 9/10 til 3/10. Kommer til å kjøpe det og teste selv når jeg finner det i brukthylla på Gamestop sikkert..gidder ikke betale 499 for det.

Hvem er det som ga det 9/10? Har vel lest et halvt dusin anmeldelser av det der, samtlige slakt.

Lenke til kommentar

Det var visst 85 ikke 90

Ninja Gaiden 3 is a brave departure for the infamous action series – and it's focus on sword fighting and spectacular quicktime sequences could disappoint diehard fans.

Det er en tysk nettside så jeg gidder ikke linke.

Bruk Metacritic.

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/ninja-gaiden-3/critic-reviews

Og ikke bare se på average scoren. Det er alltid noen høye også. Les dem, og hør en anna vinkling på spillene, ikke bare den negative.

Lenke til kommentar

http://techtroid.co.uk/starfox-wii-u-at-e3-2012-10079

Starfox Wii U at E3 2012?

An inside source close to the folks here at Techtroid has suggested we may be seeing a Star Fox reveal at E3 this year, along with the already announced Pikmin and Mario games.

The new title is believed to be developed by Retro Studios, who we know for a fact are working on a Wii U game.

Retro has previously said: “It’s a project everyone wants us to do.”

The source added that the game will be shown off, but will not be a launch game for the Wii U system.

Retro jobber med Starfox til Wii U? Høres nesten ut for godt til å være sant, men minner meg om ryktene om at Retro jobbet med et nytt Donkey Kong Country i forkant av E3 2010. Det hørtes ganske fjernt ut det også.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på Freshly-Picked: Tingle's Rosy Rupeeland, men ble så frustrert av dårlig designvalg. Det er sprøtt måtte gjette seg til hva den du snakker til skal ha for å ville snakke med deg eller gjøre noe for deg. Gjetter du feil beholder han pengene også. Jeg visste om dette før jeg begynte på spillet, men trodde ikke det skulle være så plagsomt. Skulle nesten hatt en guide der det står hva den enkelte skal ha.

Bestilte en Circle Pad nå. Så da er det bare å finne ut hvor Resident Evil: Revelations er billigst. Er det noen andre spill som utnytter Circle Pad?

Lenke til kommentar
Bestilte en Circle Pad nå. Så da er det bare å finne ut hvor Resident Evil: Revelations er billigst. Er det noen andre spill som utnytter Circle Pad?

Kid Icarus: Uprising gjør det, men bare for å kunne styre Pit med den høyre spaken for oss venstrehendte. Tror Metal Gear Solid 3D gjør det, men er ikke sikker. Ellers kommer Monster Hunter Tri etterhvert, og en hel rekke andre. Det blir nok mer og mer vanlig, skal du se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...