vikingkylling Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Klart, men når det får dårlig kritikk hos de aller fleste er det som regel en grunn til det. Flott å se at du har skiftet mening. Om hva da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Han prøver sikkert å kverulere på ett eller annet du sa for 100 sider siden. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke så veldig imponerende den lista. Ser ut som den stort sett er basert på info fra E3 i fjor. Liitt sent å gi ut Dirt 3 og Batman: Arkham City til konsollen. Begge spillene finner man til PS360 til under 200 kr nå og de vil være godt over ett år gamle når konsollen lanseres. Blir ikke overrasket om begge er kansellert. Må si forventnignene til Ninja Gaiden 3 sank veldig etter anmeldelsene til PS360 (IGN med 3/10 blant annet). Metro: Last Light er forresten utsatt til mars 2013. Tviler også på at Splinter Cell 6 rekker høstlansering. Men E3 har garantert noen stort å vise utenom Pikmin og Mario. Personlig blir jeg veldig overrasket hvis ikke Retro viser fram noe til Wii U på E3 og minimum en stor (tids)eksklusiv tredjeparts lanseringstittel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Det er veldig stort sprik på NG3 anmeldelser..alt fra 9/10 til 3/10. Kommer til å kjøpe det og teste selv når jeg finner det i brukthylla på Gamestop sikkert..gidder ikke betale 499 for det. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Det er veldig stort sprik på NG3 anmeldelser..alt fra 9/10 til 3/10. Kommer til å kjøpe det og teste selv når jeg finner det i brukthylla på Gamestop sikkert..gidder ikke betale 499 for det. Man trenger jo bare å prøve demoen for å skjønne at noe gikk galt med det spillet. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Det er veldig stort sprik på NG3 anmeldelser..alt fra 9/10 til 3/10. Kommer til å kjøpe det og teste selv når jeg finner det i brukthylla på Gamestop sikkert..gidder ikke betale 499 for det. Hvem er det som ga det 9/10? Har vel lest et halvt dusin anmeldelser av det der, samtlige slakt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Det var visst 85 ikke 90 Ninja Gaiden 3 is a brave departure for the infamous action series – and it's focus on sword fighting and spectacular quicktime sequences could disappoint diehard fans. Det er en tysk nettside så jeg gidder ikke linke. Bruk Metacritic. http://www.metacritic.com/game/xbox-360/ninja-gaiden-3/critic-reviews Og ikke bare se på average scoren. Det er alltid noen høye også. Les dem, og hør en anna vinkling på spillene, ikke bare den negative. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Bare Nintendo har New Super Mario Bros Mii til lansering på Wii U gjør at jeg kjøper deres neste maskin på flekken Å til Ninja Gaiden 3, jeg tror det er dritspill uansett hva andre sier. Det første er fortsatt den beste i serien, jeg blir aldri lei eneren! Endret 8. mai 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Brave departure? Quicktime sequenses? Tror vi fant grunnen til dårlig kritikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Det er ganske mange 80 og 79 reviews også. Derfor velger jeg å prøve spillet selv istedet for å bare stole på reviews. Tro kan du gjøre i kjerka, som vi sier. Endret 8. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Gamereactor ga spillet 8. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 http://techtroid.co.uk/starfox-wii-u-at-e3-2012-10079 Starfox Wii U at E3 2012? An inside source close to the folks here at Techtroid has suggested we may be seeing a Star Fox reveal at E3 this year, along with the already announced Pikmin and Mario games.The new title is believed to be developed by Retro Studios, who we know for a fact are working on a Wii U game. Retro has previously said: “It’s a project everyone wants us to do.” The source added that the game will be shown off, but will not be a launch game for the Wii U system. Retro jobber med Starfox til Wii U? Høres nesten ut for godt til å være sant, men minner meg om ryktene om at Retro jobbet med et nytt Donkey Kong Country i forkant av E3 2010. Det hørtes ganske fjernt ut det også. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Hva er sannsynligheten til at Sega lager nytt F-Zero i 1080/60fps med 128 spillere til WiiU? x ) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Studioet som lagde F-Zero GX ble desverre absorbert inn i resten av Sega i 2004. Mange av utviklerne jobber nok fortsatt hos selskapet, men da i forskjellige studioer. Det hadde dog vært fantastisk med et nytt F-zero, så det skader ikke å drømme. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Prøvde meg på Freshly-Picked: Tingle's Rosy Rupeeland, men ble så frustrert av dårlig designvalg. Det er sprøtt måtte gjette seg til hva den du snakker til skal ha for å ville snakke med deg eller gjøre noe for deg. Gjetter du feil beholder han pengene også. Jeg visste om dette før jeg begynte på spillet, men trodde ikke det skulle være så plagsomt. Skulle nesten hatt en guide der det står hva den enkelte skal ha. Bestilte en Circle Pad nå. Så da er det bare å finne ut hvor Resident Evil: Revelations er billigst. Er det noen andre spill som utnytter Circle Pad? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Spilte igjennom Professor Layton and the Spectre's Call og har begynt på Dragon Quest VI. Flotte spill begge to. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Bestilte en Circle Pad nå. Så da er det bare å finne ut hvor Resident Evil: Revelations er billigst. Er det noen andre spill som utnytter Circle Pad? Kid Icarus: Uprising gjør det, men bare for å kunne styre Pit med den høyre spaken for oss venstrehendte. Tror Metal Gear Solid 3D gjør det, men er ikke sikker. Ellers kommer Monster Hunter Tri etterhvert, og en hel rekke andre. Det blir nok mer og mer vanlig, skal du se. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Game.no kansellerte ordren min fordi de ikke hadde den på lager. Har aldri opplevd det før. Det står jo på siden deres at de forventer å få inn nå i starten av mai. Jaja, bestilte på Play.com i stedet. De var til og med 50,- billigere. Ikke så mange spill som støtter den enda altså, men det blir nok flere etter hvert ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Resident Evil:Revelations er sågodt som avhengig av circle pad. Ellers må man styre kameraet med stylusen, og det er evig plagsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 http://nintendo3dsblog.com/a-demo-for-rayman-origins-on-the-3ds-is-coming-to-the-eshop-on-thursday Rayman Origins demo til 3ds, på torsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå