Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Ubekreftet lanseringsdato for Europa

August

26 – Xenoblade Chronicles

September

09 – StarFox 64 3D

Dragon Quest Monsters: Joker 2

October

Kirby Mass Attack

Mario Kart 3DS

Professor Layton

November

Kirby Wii

Zelda Skyword Sword

Super Fossil Fighters

December

Super Mario 3DS

2012

Mario Party 9

Paper Mario 3DS

Luigi’s Mansion 2

Animal Crossing 3DS

Kid Icarus

Lego City Stories

The Last Story

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ubekreftet lanseringsdato for Europa

August

26 – Xenoblade Chronicles

2012

The Last Story

Awesome om dette stemmer!

Forøvrig forstår jeg ikke klagingen på dette med at det er begrenset tid i Majora's Mask - dere som skriver det vet at man når som helst kan starte syklusen på nytt med de maskene og itemsene man har fått sant? Ergo har man i realiteten uendelig med tid. Det eneste som virkelig går på tid er gjennomføringen av Dungeonsene, men var det virkelig noen som hadde problemer med å gjennomføre de på innenfor den tiden man var tildelt?

Lenke til kommentar

@nKyb: Den lista der er bra. :D

Jeg hadde ikke så problemer med å klare alt innenfor tiden, men noen ganger gikk det galt og da fikk jeg månen i huet.

Jeg husker jeg spilte Great Bay Temple og tok feil vei uendelige ganger. Da jeg kom til bossen, så greide jeg ikke den fordi jeg hadde for lite liv og ingen feer. Dette var klokka 4 på natta og da jeg endelig greide den bossen var jeg temmelig sliten. Jeg følte liksom at jeg ikke kunne slappe av, men det er kanskje ikke så rart når det er en måne som sakte kamikazer Termina.

Lenke til kommentar

@nKyb: Den lista der er bra. :D

Jeg hadde ikke så problemer med å klare alt innenfor tiden, men noen ganger gikk det galt og da fikk jeg månen i huet.

Jeg husker jeg spilte Great Bay Temple og tok feil vei uendelige ganger. Da jeg kom til bossen, så greide jeg ikke den fordi jeg hadde for lite liv og ingen feer. Dette var klokka 4 på natta og da jeg endelig greide den bossen var jeg temmelig sliten. Jeg følte liksom at jeg ikke kunne slappe av, men det er kanskje ikke så rart når det er en måne som sakte kamikazer Termina.

Hehe, jeg ser den. Akkurat det tempelet der var rimelig vrient. Dog, selve bossen var ganske enkel mener jeg å huske, var det ikke bare å svømme på den i Zora-drakt, eller husker jeg feil?

Mitt største problem med tiden, var at mange sidequests bare ble låst opp etter at man hadde ordnet opp i et bestemt område, og da hadde jeg gjerne ikke tid til å ta de. Dermed ble Majora's Mask et av få Zelda-spill jeg aldri fikk alle hjertene i. Skaffet alle maskene dog.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det bare var å svømme på den. Er så lenge siden jeg gjorde det, men jeg slet med den uten ekstra feer. Da jeg hadde noen ekstra av de greide jeg det.

Ok jeg husker sikkert feil. Jeg hadde ihvertfall ikke noen problemer med den, men kanskje det var fordi jeg hadde feer i alle glass? En kul boss var det uansett.

Jeg så litt på youtube nå, ser ut som de fleste står oppå og skyter finner på den, for så å dukke ned å slå den som Zora. Det jeg gjorde var å skyte finner på den, men så bare svømme i den med det svømmeangrepet til Zora, da gikk det mye raskere, og man kom seg fort opp igjen på platået i trygghet (og drepte også alle de småfiskene på veien uten å bli skadet). Tror det var den enkleste måten å ta den på.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Nesten så vi skulle tatt en felles gjennomspilling av Majora dere, kjenner jeg fikk lyst på en ny runde nå som vi snakket om det. Vi får ta det når remaken til 3DS dukker opp!

Var det forresten du som digget Another Code R Nouse4aname?

Støtter den, spilte egentlig ikke noe Majora's Mask når det kom ut. Skulle vært morro å få spilt igjennom det.

Lenke til kommentar

Det stemmer. Et av de beste spillene jeg har spilt. Men det er ikke et spill for alle. Det er jo tross alt nesten bare dialog samt en del gåter.

Edit: Bare sånn for å nevne det, så forguder jeg Hotel Dusk og Last Window også.

Det var det jeg mente å huske, startet på Another Code til DS i går delvis inspirert av at du likte Wii-spillet så godt (jeg har en sånn greie med at jeg må spille spill i rekkefølge), og liker det godt så langt! Jeg digget også Hotel Dusk, men har ikke fått spilt Last Window enda.

Lenke til kommentar

Another Code til DS er et veldig bra spill det også, men jeg likte det ikke SÅ godt som de tre andre nevnte. Det er jo også en fordel å spille det før Another Code R med tanke på historien.

Edit: Last Window kan du glede deg til. Det var årets spill for meg i fjor.

Konge! Jeg har det liggende, så gleder meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...