Morfeo Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Jeg har forresten hørt at kontrolleren i denne videoen ikke er den "oppdaterte" utgaven, så tror ikke vi skal ta videoen som en bekreftelse på at der ikke kommer endringer helt enda. History repeats. Glemmer ikke de første bildene av Ubisofts Red Steel som også lekket ut noen uker før E3 2006. Det var før man viste noe om hvor kraftig maskinen var og den het Revolution. Den gangen var også maskinen ment å være kraftigere. Forresten var vel ikke det en leak, men Game Informers mai-coverstory, eller husker jeg feil? A leaked trailer for the sequel to Rayman Origins has also revealed new details about the Wii U, including Skylanders style NFC features and online gameplay and social integration. http://www.metro.co....s-wii-u-secrets NFC er ingen nyhet, det ble annonsert på investormøtet i februar. Forøvrig kan du se ovenfor at dette allerede er postet. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Beklager, jeg så ikke det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Beklager, jeg så ikke det. No stress Bedre å få nyheten to ganger enn ingen ganger! 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Reagerte på at kontrollen ikke var trådløs på den videoen, men har en stygg kabel. Får inntrykk av at det er en slags devkit-versjon av kontrollen. Kan hende det bare er en slags prøvereklame til internt bruk. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Ja, det vil jeg også tro. Regner med Nintendo er sure på Ubisoft nå ettersom de faktisk klarte å generere litt hype rundt deres neste konsoll! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Den gangen var også maskinen ment å være kraftigere. Forresten var vel ikke det en leak, men Game Informers mai-coverstory, eller husker jeg feil? Det var scans fra et blad i hvertfall. Det var i april 2006, så jeg regner med specs var klare da med tanke på at gameplay fra spillet ble vist fram litt over en måned etterpå på E3 og konsollen lansert den høsten. Endret 27. april 2012 av kilik Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Er jo enda en nyhet fra nintendo anngående deres satsing på digitale salg av retail spill. En kan nemmelig ikke kjøpe spillene direkte i e-shop. En må enten dra i en fysisk butikk eller online butikk som f.eks amazon for å kjøpe nedlastingskode som en så kan skrive inn i e-shop på sin wii-u el 3ds. Nintendo tar sin vanlige ett skritt frem og ett tilbake strategi. Synd. Kilde: kotaku Kan noen bekreftet dette eller avkrefte det? Jeg så virkelig frem til fullversjoner på eShop, men å måtte gå til en fysisk butikk for å kjøpe et digitalt spill er jo helt meningsløst. Vi får jo demoer på eShop nå, så fullversjoner burde da gå fint? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Tror nesten jeg kan avkrefte det basert på sunn fornuft. Kan aldri i verden skjønne at Nintendo vil tvinge folk til å gjøre det så tungvindt. Men får vel vite mer detaljer på E3. Føler det har vært et slags mini-E3 siste dagene med en del Wii-info, New Super Mario Bros. 2, Rayman Legends, Sony Smash Bros og Dragon Quest X... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Kan noen bekreftet dette eller avkrefte det? Jeg så virkelig frem til fullversjoner på eShop, men å måtte gå til en fysisk butikk for å kjøpe et digitalt spill er jo helt meningsløst. Vi får jo demoer på eShop nå, så fullversjoner burde da gå fint? Sitatet fra NOA tyder jo på at Santar og kotaku har rett, men samtidig vil det ikke være første gangen en representant for en av de regionale avdelingene til Nintendo tar feil om det også skulle være tilfellet her. Virker ihvertfall veldig rart om ikke spillene blir tilgjengelig BÅDE via butikker OG direkte fra Nintendo. Tror nesten jeg kan avkrefte det basert på sunn fornuft. Kan aldri i verden skjønne at Nintendo vil tvinge folk til å gjøre det så tungvindt. Men får vel vite mer detaljer på E3. Føler det har vært et slags mini-E3 siste dagene med en del Wii-info, New Super Mario Bros. 2, Rayman Legends, Sony Smash Bros og Dragon Quest X... Og bedre skal det bli! Det var scans fra et blad i hvertfall. Det var i april 2006, så jeg regner med specs var klare da med tanke på at gameplay fra spillet ble vist fram litt over en måned etterpå på E3 og konsollen lansert den høsten. Og de scansene endte opp med å se mye bedre ut enn det ferdige spillet Men det var sikkert bare et forsøk på markedsføring fra Ubisoft sin side. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg håper virkelig vi kan gå inn på eShop og kjøpe spill der. Men for å ta en liten tankegang er det ikke så rart de annonserte New Super Mario Bros til både 3DS og Wii U. Jeg kan ikke tenke meg at noen av dem er særlig store i filstørrelse (spesielt ikke sammenlignet med Galaxy osv), så de kan ha laget dem for å gi oss noen små fullversjoner alle kan laste ned fra eShop. Det hadde jo vært litt teit å først annonsere at vi kan laste ned fullversjoner, og så ha launchtitler der som Nintendogs og Pilotwings. De trenger noen skikkelige Nintendo-spill, så da er Mario og Zelda nesten et krav. De kan ikke ha et Zelda-spill der ennå (det er for tidlig etter Skyward Sword, og vi trenger ikke enda et 2D Zelda så snart etter Four Swords, Link's Awakening DX, Minish Cap og så videre.) Neste 3D Zelda kommer, men ikke tidsnok til å bli en launchtittel til eShop-butikken. Mario, derimot, hadde stor suksess med New Super Mario Bros DS og NSMBWii, så to ny der er små nok til eShop, og populære nok til at folk kjøper dem. Så da får vi bare vente på E3 og håpe de annonserer Mario Universe og/eller Zelda 3DS. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Rich George som leder Nintendo-delen av IGN har nettopp twitret at Rayman Legends er en Wii U-eksklusiv versjon av fjorårets Rayman Origins med forbedringer og ny stil. Jeg tror han tar feil, men det er jo en mulighet at han sitter med noe inside-kunnskap fra før? Har spurt han om det. Edit: Og han har altså ingen insidekunnskap, men gjorde altså en feil. Legends er oppfølgeren til Origins slik vi antok. Endret 27. april 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Bare jeg som er usikker på Wii U kontrollen? Slidern i 3DS er virkelig ikke nøyaktig nok for større spill enn de vi ser på konsoll. Funker fjell på 3DS, men skikkelig presisjon med slike glidende spaker er desverre ikke like bra som en skikkelig analog spak etter mine erfaringer. Man får fint beveget de 360 grader rundt, men så er det det å ikke bevege den helt ut som verken er komfortabelt eller lett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Jeg har ingen problemer med presisjon på 3DS-slideren? Endret 27. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Det er mange ting å være usikker på anngående kontrolleren til Wii U. Både størrelsen, prisen, bruksverdien, hvor gode sliderne er, antall knapper, trykkbare slidere, triggere osv. Jeg velger likevel å la tvilen komme Nintendo til gode enn så lenge - så får vi se hvordan det blir når vi faktisk får mulighet til å se og teste den ferdige versjonen senere i år. Ubegrunnet negativitet eksisterer det allerede mer enn nok av når det gjelder Nintendo og deres produkter. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Stussa over at man bare satt med 1 av de kontrollerne i reklamen til rayman.. hm Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Stussa over at man bare satt med 1 av de kontrollerne i reklamen til rayman.. hm Offisielt så støtter Wii U bare en upad - dog er det meget trolig at det er endret. Uansett så er det meget sannsynlig at dette ikke er en ferdig "reklamefilm" da eksempelvis kontrolleren var festet med ledning. Jeg tipper vi vil få bruke to upader per Wii U. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Stussa over at man bare satt med 1 av de kontrollerne i reklamen til rayman.. hm Ubisoft har nå svart på lekkasjen: An internal video showing images of Rayman Origins' sequel has leaked over the Internet. This video was intended as a purely internal demonstrative video, and in NO way represents the final game, the final console or their features. This video was destined for internal production teams who often create game prototypes with work in progress development kits. Ubisoft confirms the development of Rayman Legends handled by Michel Ancel and his team in Montpellier. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Tre små quotes fra Masahiro Sakurai dere kan tenke litt på. "As you noted, there is a certain dead end we come to if we just expand the volume of the game," "I intend to change direction a little as we go, The key to that's going to be its dual support for 3DS/Wii U." "I'm really just getting started on this so it's going to take time, but I'll come up with something that uses that link as the game's central axis, so I hope you're looking forward to it." Masahiro Sakurai er selvsagt mannen bak Super Smash Bros, og SSB for både Wii U 3DS er bekreftet for lenge siden. Så hva betyr quotene? Discuss. Edit: Sorry, glemte link. http://ds.ign.com/ar.../1223789p1.html Endret 27. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Santar Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Aldri blitt grepet av Smash Bros spillene. Kontrollen er for floaty og upresis for min del. Så med mindre neste i serien virkelig blir noe helt nytt er dette ikke noe jeg er særlig spent på. Endret 27. april 2012 av Santar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hehe, du om det. Smash Bros er en av hovedseriene til Nintendo, på linje med Mario og Zelda. Om du ikke liker den serien tror jeg ikke sjefene i Nintendo får problemer med å sove akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå