Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Bare ta den her :)

For å påminne deg viking så har jeg bestilt Resident Evil Relevations også til 3DS!

Var heldig å fikk det til under 200kr!

Du var heldig med den. :) Men jeg anbefaler å kjøpe den expansion paden også. Den ser stygg ut, ja, men den føles svært behagelig å spille med, og gjør RE:R til et mye bedre spill. Det er mulig å spille RE:R uten den, men det er teknisk sett mulig å spille Gran Turismo på tastaturet. :p

Og btw når det gjelder Kid Icarus kunne de fint ha brukt to slidere, men det ville gått alt for tregt. Å bruke stylusen er langt raskere og mye mer presist. Det er ikke så vanskelig som det ser ut til, heller. Tenk deg om du har sittet i årevis og spilt FPSer kun på tastaturet, og så en dag får du et FPS som krever tastatur og mus. Da ser du både fordelene og ulempene med å bruke stylusen. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok 3DS-relatert ja. Er forresten klokken 5 i natt, ikke klokken fire som jeg skrev ovenfor. Dog, i neste uke har Nintendo et investormøte hvor neste finansår skal legges frem, så enten så får vi en del nyheter i natt, ellers så får vi dem da.

Edit: Men Pandora's Tower er for lengst ute, så det får nok ingen oppmerksomhet. Husk at dette er NCL, altså Nintendos japanske arm som arrangerer.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Fire Emblem kommer ut til uken, så det blir nok presentert. Det samme blir nok spill som Luigis Mansion 2, Mario Tennis og muligens Paper Mario. Og så blir det forhåpentligvis noen nye annonseringer og mer info om det Namco x Capcom x Sega-spillet.

Lenke til kommentar

Vel, da ser det altså ut som det kommer en egen europeisk ND også. Forrige gang var den bare en oversettelse av den japanske, men blir spennende å se hva denne blir. Kommer klokken 13.00 i morgen formiddag! Denne blir for første gang presentert av NOE-sjef Satoru Shibata. Blir spennende å se om Nintendo søker å bygge han opp som en regional karakter på samme måte som de har gjort med the Reggienator.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Nemlig at konsollene til Nintendo har utrolig mange bra spill, men alt for mange av dem faller litt utenfor normen. Selv er jeg en stor fan av Harvest Moon, og har endelig fått Rune Factory. Jeg spiller Rhythm Thief & The Emperor's Treasure ganske mye, og Kid Icarus: Uprising er en klassiker uansett hvordan man ser det. Men hvor mange utenom Nintendo-fans vet at disse spillene i det hele tatt eksisterer? Selv mange som faktisk har Nintendo-konsoller vet det ikke. ;)

Lenke til kommentar

For meg holder det med PC og 3DS, stort sett. Har PS3 og Wii, men bruker PS3en ganske sjelden, og Wiien har ikke vært koblet til en TV siden i fjor sommer en gang. Etter at jeg flyttet og fikk ny TV kan jeg ikke bruke den uansett siden Wii ikke støtter HDMI, men jeg savner den ikke. Er mer interessert i Wii U, men har ikke så stor hast med å kjøpe den. Vil heller se den litt an hvordan den blir mottatt over tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...